Techno [reiv:] - Marco Carola 27.4.2007 @ Helsinki Club

160 posts, 8 pages, 30,782 views

Avatar
#22 • • trusti Guest
täytyy varmaan hankkii kaulahuivi (NOT) ja tulla mestoille!
DJ Taste

Posts: 120

#23 • • DJ Taste
respect! ajat, kuosit ja kaulahuivit muuttuu, mutta carola on silti yksi napolin kovimmista mulkeroista!
paupau

Posts: 655

#24 • • paupau Tuhma Bambi
Nääkin siis jää väliin Thaikun takia.. Kyllä nyt teknoartisteja pukkaa ku mä lähden ulkomaille, perkule!
z

Posts: 1,146

#25 • • z

serotonot, 28.3.2007 10:07:
eli näistä puuttuis enää richie *vink* kukas järkkäis suomeen vaikka lauantaiksi 28.4? edes turkuun?

---

Toi oiski jo semirankka putki :D



luulis, jos/kun ovat hyviä kavereita, niin tulis hengaa mukaan jos suinkin ehtii.. helsinki week-end :D
Individual

Posts: 10,942

#26 • • Edited Individual HYPNO!
Ei varmaan ole kauhean suuri urakka etsiä netistä herran pari kolme tuoreinta settiä, niin tietää mitä on luvassa. Ainakin niin mä meinaan tehdä, ettei tartte sitten keikalla pettyä, kun tietää mitä odottaa, muutenkin kuin pelkkien kuulopuheiden perusteella, mutta tuskinpa petyn kummiskaan.
z

Posts: 1,146

#27 • • z

Individual, 28.3.2007 12:52:
Ei varmaan ole kauhean suuri urakka etsiä netistä herran pari kolme tuoreinta settiä, niin tietää mitä on luvassa. Ainakin niin mä meinaan tehdä, ettei tartte sitten keikalla pettyä, kun tietää mitä odottaa, muutenkin kuin pelkkien kuulopuheiden perusteella, mutta tuskinpa petyn kummiskaan.



höpsistä mitään tuommoisia. mä ainakin tulen paikalle ku on kuulemma iso stara ja jos kaveri ei soita elektrokiksua tai jos pari vaihtoo laukkaa niin tuun avautuu isoon ääneen ku oli paskat bileet. ..ttu..

*justjoo*
Avatar
#30 • • Edited Hexe Guest
Nain paljoo ei oo viela tana vuonna VITUTTANU ku huomas et Carola tulee mestoil... Siis ei vittu voi ol tosi et ei paase kattoo, sillai kolme vuot venaillu ja sit se tulee ko ei paas kattoo...pkrl...
Mut respectii kyl jarjestajil! Sanokaa sil et tulee vetamaa Napolisetin Kyproksel jokupaiva...
tomii

Posts: 3,594

#33 • • tomii kallion herttua
Millasta matskuu toi Carola soittaa tätänykyä (imen just yhtä settiä, mutta oon tällainen kärsimätön :)? Ei kait vaan mitään nitkuskeidaa?

--
reivaan kunnes kuolen

diskoeno

Posts: 673

#36 • • diskoeno
Huhheijaa!

Corolla-Maken tuotanto on ollu itelle kovimpia juttuja sillon kun vielä Teknoa julkaistiin. Myös dj-setit ovat vakuuttaneet taidoista dekkien takana (mm. Shockers 2003 ja IDT-radion setti rokkaa 10:llä). Turusta nyt ei muuta muista kuin sen lievän "hallisaundin" ;)

Jamppahan on aina tehnyt myös sitä letkeempääkin osastoo (Question-lafkan beekakkoset yms.) ja nykyään taitaa huivi heilua oikein urakalla mitä settejä olen kuunnellut.

Eipä siinä mitään. Olishan se makeeta kuulla herran nykykunto että rokkaako vai nitkuttaako.

Pointsit vaan reiv:veljille ja pitkää soittoaikaa Makelle.
z

Posts: 1,146

#37 • • z
Onks joku zombiearmeija kaivautunut ylös plattarin mullista vai mistä kaikki nitqudissailupuristit ilmestyi?
tomii

Posts: 3,594

#38 • • tomii kallion herttua

Ville Vähäsaari, 28.3.2007 16:18:
---

no tosta löytyis striimattavaa ja tuoretta settiä ensihätään: http://play.fm/playfm_artists.php?p_id=2851



Tattis linkkivinkistä! :) Enpä ole tähän saittiin ennen törmännytkään.


Mutta mitä tohon Carolan ilmeiseen nykysaundiin tulee (siis noiden 2 setin perusteella vetelen johtopäätöksiä), niin saattaa olla, että joutuu skippaa nää kemut. Ei vaan toimi meikäläiseen toi saundi muuten kuin taustamusana. Tanssia kun haluis... :P

--
reivaan kunnes kuolen

Timce

Posts: 5,381

#39 • • Timce

miikkah, 28.3.2007 16:40:
Onks joku zombiearmeija kaivautunut ylös plattarin mullista vai mistä kaikki nitqudissailupuristit ilmestyi?



Long story short...Nitku jyräs teknon. Tekno kuoli. Jäljelle jäi vittuuntuneita tekno-faneja. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss