Techno [reiv:] - Marco Carola 27.4.2007 @ Helsinki Club

160 posts, 8 pages, 30,226 views

UzU

Posts: 2,361

#141 • • UzU [33100]

toma, 29.4.2007 23:25:
---
beni, 29.4.2007 23:21:
En sanonutkaan että enemmän vaan että veikkais et noilla ois sen verran nimeä et vetäis tarvittavan määrän jengiä paikalle. Ettei ois aina niitä samoja väsyneitä veteraaneja vaan oikeesti tuoretta ja kiinnostavaa.

Mutta mutuahan tämä koska en liksoja tiedä, mitä nyt Kowalskista että sen tuominen vuosia sitten ei ois ollu mikään järjetön riski.

Mutta herneet nenusta ja elämä jatkuu.

---

Ei mulla ainakaan mitään palkoja sieraimista roiku. Mut oon vaan sitä mieltä et noi ei todellakaan ole niin tunnettuja nimiä, että niiden tuominen ois kannattavaa muille kun tyyliin oman mestan vetäjille kuten Toni, ja silloinkin vähän epäilen.



Ja mä voin sanoa että mulla ei ole mitään hajua yhdestäkään tuon listan nimestä mutta Carola on kyllä tuttu.

t: rivibilettäjän mielipide.
diskoeno

Posts: 673

#142 • • diskoeno

UzU, Ja mä voin sanoa että mulla ei ole mitään hajua yhdestäkään tuon listan nimestä mutta Carola on kyllä tuttu.

t: rivibilettäjän mielipide.



Ohnoes!

Mäkään en tunne kiksuskenestä ku Tiestön mut ei se tarkoita etteikö sitä pienempiä nimiä tänne kannattais tuoda niille jotka tietää tai niille jotka luottaa jonkun klubin brändiin.
Dj_Albert

Posts: 98

#143 • • Dj_Albert
Kannatti kyllä tulla Isolle kirkolle juhlimaan. Ilta oli onnistunut. Ehdin paikalle Nessi-setää kuuntelemaan ja sehän se sitten veikin mennessään. Marco Carola ylitti odotukseni ja muistaakseni mistään "nitkusta" ei ollut puhetta ;). Kiitos
[reiv:] +ystävät.
node

Posts: 214

#145 • • node [deepscan]

toma, 29.4.2007 23:00:
---
trusti, 29.4.2007 22:58:
---
beni
Ben Sims
Vince Watson (live/dj)
The Advent (live)
Joris Voorn (live/dj)
Alexander Kowalski (live)
Deetron

---


tän listan mäkin voisin allekirjoittaa!

---

Ja te oikeasti olette sitä mieltä, että noi nimet vetäis niin paljon paremmin jengiä kun Carola, että ne ois todella kannattavaa tuoda Suomeen?

Voisin ehkä väittää että unta näette.


Kyllä mä näkisin että esim Sims ja Kowalski tästä porukasta tois jengii paikalle siin missä carolakin. Kowalskin etenkin näkisin helkutin mielelläni.. :)

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

bates

Posts: 707

#146 • • bates Tirehtööri

node, 30.4.2007 10:42:
Kyllä mä näkisin että esim Sims ja Kowalski tästä porukasta tois jengii paikalle siin missä carolakin.



Joopajoo.

--
The best way to predict the future is to invent it.

toma

Posts: 2,009

#147 • • toma Tototoototo

node, 30.4.2007 10:42:
Kyllä mä näkisin että esim Sims ja Kowalski tästä porukasta tois jengii paikalle siin missä carolakin. Kowalskin etenkin näkisin helkutin mielelläni.. :)


Sen kun tuomaan vaan ;)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

node

Posts: 214

#148 • • node [deepscan]


Sen kun tuomaan vaan ;)


Lainaaks reiv mulle puitteet? :D ei o screenejä eikä tykkejä/valoja omasta takaa.

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

Timce

Posts: 5,381

#149 • • Timce

node
Kowalskin etenkin näkisin helkutin mielelläni.. :)



Uiddu joo! Kowalski beesiin!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

toma

Posts: 2,009

#150 • • toma Tototoototo

node, 30.4.2007 11:18:
Lainaaks reiv mulle puitteet? :D ei o screenejä eikä tykkejä/valoja omasta takaa.


Ei se niistä kiinni kyl ole :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

lay

Posts: 54

#151 • • Edited lay the Barbababa
Meil oli ainaskii ihan huippuhipat,
vitut muista.
*plur*
kiitos ja kumarrus [reiv:]
*hih*

--
- im not a vegetarian coz i like animals -
- im vegetarian coz i hate plants -

z

Posts: 1,146

#152 • • z
kovat oli kinkerit ja ainakin alhaalla hyvää settiä koko ilta. mii thänk *piis*
Timce

Posts: 5,381

#153 • • Timce

miikkah, 30.4.2007 14:46:
kovat oli kinkerit ja ainakin alhaalla hyvää settiä koko ilta. mii thänk *piis*



btw, kiitti kuplivasta. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

dj upi

Posts: 1,835

#155 • • dj upi
Hohoo!

Oli kyl kivaa soundia nessiltä ja carolalta. Rispektiä niistä loopeista!

Miks alko nälättää kesken kaiken :(
diskoeno

Posts: 673

#156 • • diskoeno

eee,
rautalangasta vääntää...jengi ei kitise....minimalia tai heviä..."roskakaupallisille" klubeille...vitun kurko koko äijä..."nykypaskasoundia"...päätä seinään...



Lisää turhaa älämölöä :P

Väheksymättä yhtään starojen soittotaitoja, epäilen silti jaksaako kansaa kiinnostaa sama nimi vuodesta toiseen kun maailma on pullollaan muita, ajankohtaisempia artisteja. Täällä kun ei todellakaan liiemmin teknojukkia ramppaa niin pistää miettimään että voisiko joku muu vierailija piristää tätä kuollutta teknoskeneä paremmin kuin monta kertaa täällä jo soittanut veteraani.

Ja en voi olla vastaamatta tuohon sun väittämääsi em. jamppojen "tylsästä nykysaundista"...

TJEU.

Deetronilta on pukannu pilipalimpaa julkasua, mutta ei se dj:nä ainakaan mitään tylsää soita.



Jorppaa
http://www.gomagazine.nl/artists/2561-joris-voorn.rss

Benin kikat


The Advent live. Rehellistä elektroa ja teknoa, kuuntele vaikka tän vuoden julkaisuja decksistä.


...mut jos ukot on niin kalliita, niin kai se on lähdettävä elokuussa Tallinnaan tsekkaamaan...

Pisteet kuitenkin päänhakkuusta so far, voisihan tuon Dave-papankin lähteä kuuntelemaan jos se ei soita nitkua ;)
Timce

Posts: 5,381

#158 • • Timce

D
Herrajumala! Ei soita kyllä kiitos! http://youtube.com/watch?v=kIUydrYRuFA <3



WTF?! :D :D DC hymyilee?!?! Toi on varmaan 10 vuotta vanha pätkä. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

noemi

Posts: 535

#159 • • noemi

eee
...ja nyt viimeisimpänä Kowalski on ollu sellanen joka kiinostais ehkä eniten noista
täytyy kattoo onko aikaa ja järkeä hakata enää päätä seinään vai käyttääkö aikansa johonkin muuhun



Niin no ainahan sä voit opetella vaik virkkaamaan kalaverkkoja tai lukemaan pistekirjotusta isovarpailla mutta jos nyt tosissaan ollaan
niin toi Kowalskin tuominen kuulostaa aika liekki idealta...ja kun nyt toivelinjalle lähdettiin niin Nathan Fake, Adam Beyer ja Umek vois kans vilahtaa *vink*

Ja hei oikeesti kaikki genrebesserwisserit; vähän rauhaa kentälle pleaaze...

On jytä sitten uutta tai vanhaa, schranzia, minimalia, deetroittii, pesukonetta, leivänpaahdinta, rantapalloa tai mitä tahansa, jos se on tekknoa niin mä ainakin lupaan pitää turpani kiinni ja hymyillä nätisti (tanssilattialla) *enkeli*

(...ja se Clarke on aina super-ihQ *sydän*tm vaik sen oiski kuullu jo sataan kertaan eestä ja takaa ja oikeelta ja vasemmalta ja takaperin kiertäen...)

--
Oikeutta koneille!

grace

Posts: 68

#160 • • grace

wishwa, 5.5.2007 18:08:

---

...ja kun nyt toivelinjalle lähdettiin niin... Adam Beyer ...vois kans vilahtaa *vink*




Haha. Tuota miestä saa Suomeen yrittämällä yrittää...

Mut Umek ois varmaan ihan mahdollinenki. Kannatetaan! *sydän*

--
-- Techno is not for girls --