mä en millään haluais vertaa tätä alkuperäiseen joka on ehkä paras kiksu biisi 4 vuoteen ja ehkä viimevuoden (ja tän) ainoo hyvä kiksu biisi..
mut eipä tässä hirveesti ole valinnan varaa ku kyseessä on remixi :)
tuotannollisesti ja ideoidenkin kannalta tää valitettavasti jää alkuperäiselle miljoona nolla. toi intron rytmi puoli kyl tavallaan toimii mulle, joskin kaipaisin vähän ilmaa noihin perkkoihin, mua hieman ahdistaa tuo niiden kuivuus (liekö sitten tehokeino miksauksessa).
toi basso ei toimi mulle yhtään, toi sen "sidechainaus" tai siltä vaikuttava kikka on epäonnistunu pahasti, se jää ihan täysin muun biitin jalkoihin muuta kuin noissa filli kohdissa missä se taas tulee liikaa pintaan ja kuulostaa kauheelta.
introt on mun mielestä hiton tylsän kuulosia, toi biitti sais olla hitosti draivaavampi ja rokkaavampi filleillä kikoilla ja efuilla jos pelkkää biittiä jaksaa 2 minuuttia kuunnella. toi perus saha syna plukkina soittamassa tota intro riffiä oli kyl hiton tylsä vaihtoehto alkuperäisen soundiin verrattuna.
pääkohdassa tosiaan melodia on vedetty hieman tylsemmäksi ku alkuperäisessä, ja koko breikistä puuttuu ilmavuus ja teho aivan täysin. sit loppu onkin samaa kun alku..
jos nyt jotain hyvää haetaan tästä, niin idea tehdä techtrance versio tästä, tosin kääntöpuolena se että jos tekee teh kuningas biisistä sen, niin saa tehdä aika hyvää työtä. myöskin niinkun sanoit noi perkka puolet oli ihan kivat puol jumittavat. harmi että tästä kommentista tuli näin negatiivisen kuulonen, mut noiden ekojen kommenttien perusteella odotin kyllä jotain hyvin tuotettua pommi raitaa, mikä osoittautui isoksi pettymykseksi. mutta jos tämä on eka biisi (?) niin sitten ihan hyvää työtä.
SamHard, 27.3.2007 23:21:
Melkeen masterointia vaille vinyylille sanon mä! selkeä miksaus.
me taidettiin kuunnella eri biisi.