OlliS - Deeply Floating Vol3 [ambient/chillout/minimal/prog]

55 posts, 3 pages, 19,347 views

OlliS

Posts: 3,999

#41 • • OlliS Further

Replying to OlliS - Deeply Floating Vol3 [ambient/chillout/minimal/prog]:


---
Miksaus on taas online :)

Pistän sarjan muitakin miksauksia serverille, tosin pöytäkoneen hajoaminen ja kovon kärähtäminen vei aikamoisen liudan vanhoja miksauksia. Eli jos satutte omistamaan mm. A Beautiful Place:n olisin mielelläni ottamassa sitä vastaan :)
---


Mulla on toi ainakin cd:llä jossain, jos keltään ei löydy tota koneelta niin voin ripata sen :) Broken Heart 1 löyty noista vanhemmista ainakin mp3:ena ulkoiselta ja May 2003 pitäis kans olla cd:llä. Edelleen imo sun kaks parasta miksausta, ensimmäinen on sellaista tarinankerrontaprogea ettei paremmasta väliä ja toisessa on suht aito meno ja ihan mielettömiä biisejä!



Hei jos pystyisit noi kaikki kolme laittamaan online, niin oisin tosi kiitollinen! Menivät siis myös noi kovon mukana eikä löydy multa mistään...

Mikke: mä en edes muista mitän deeply floating vol2:ssa on :D
m1kk3

Posts: 5,560

#42 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to OlliS - Deeply Floating Vol3 [ambient/chillout/minimal/prog]:


Mikke: mä en edes muista mitän deeply floating vol2:ssa on :D



No ainaskii yks universumin parhaista progebreikseistä, Derek Howell - Might As Well Do This (While I Still Can) ja ehkä yks parhaimpia meloprogebiisejä, Nick Muir - Savin´ You. Parhautta ;)

edit: ai toi olikin jo yli viis vuotta vanha :O Ei kyllä kuulosta siltä.

edit: nii joo ja viel Breeder - New York Fm (Van Bellen remix) <3 Melkoista paskaa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

OlliS

Posts: 3,999

#43 • • OlliS Further

Replying to OlliS - Deeply Floating Vol3 [ambient/chillout/minimal/prog]:


---

Mikke: mä en edes muista mitän deeply floating vol2:ssa on :D
---


No ainaskii yks universumin parhaista progebreikseistä, Derek Howell - Might As Well Do This (While I Still Can) ja ehkä yks parhaimpia meloprogebiisejä, Nick Muir - Savin´ You. Parhautta ;)

edit: ai toi olikin jo yli viis vuotta vanha :O Ei kyllä kuulosta siltä.

edit: nii joo ja viel Breeder - New York Fm (Van Bellen remix) <3 Melkoista paskaa.


No hjelvetti :D jos saat totakin sekä vol1 online niin kiittäisin ;)

Pitäisköhän sitä koostaa joku "collected works" tai jotain...
m1kk3

Posts: 5,560

#44 • • m1kk3 no-life
Nii joo ja hyvä et laitat noit wanhoi miksei online, ne toimii vieläkin ihan helvetin hyvin. Okei, mä oon ihan sucker vähän vanhempaan progeen et oon ehkä hieman jäävi sanomaan mut et kuitenkin :D Toivottavasti mahdollisimman moni lataa noita, jos ei oo niitä ennestään :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

OlliS

Posts: 3,999

#45 • • OlliS Further

Replying to OlliS - Deeply Floating Vol3 [ambient/chillout/minimal/prog]:

Nii joo ja hyvä et laitat noit wanhoi miksei online, ne toimii vieläkin ihan helvetin hyvin. Okei, mä oon ihan sucker vähän vanhempaan progeen et oon ehkä hieman jäävi sanomaan mut et kuitenkin :D Toivottavasti mahdollisimman moni lataa noita, jos ei oo niitä ennestään :)



Täs on ollut viimeisen vuoden aikana vähän huonoa tuuria noiden vanhojen settien kanssa, ensin kaatui se serveri missä KAIKKI oli, sitten ulkoinen kovalevy, jossa oli kopiot näistä ja sen päälle pöytäkone, jossa oli joka ikinen miksaus minkä oon tehnyt. No netissä näyttäisi olevan kaikenlaisia torrent-paketteja noista eli täytynee metskailla sieltä :D
jjkobsson

Posts: 959

#46 • • jjkobsson
Minullekin kelpaa tämän sarjan aikaisemmat osat *joo*. Vanha konemusa on lähellä omaa sydäntä ja siellä on vielä niin paljon itselle tuntemattomia viisuja, että hävettää. Eikös se niin ollut, että old is gold tms.

Omalta koneelta löytyy aikamoinen kasa OlliS settejä (näköjään reilu 10 gigaa), mutta ei niitä kaikista vanhimpia. Vanhimmat taitaa olla Broken Heart vol. 1 & Dark July vol. 1, mutta nekin taisi olla uusiojaossa pari vuotta sitten.

--
||jjkobsson||

OlliS

Posts: 3,999

#48 • • OlliS Further

Replying to OlliS - Deeply Floating Vol3 [ambient/chillout/minimal/prog]:


---


Vanhimmat taitaa olla Broken Heart vol. 1 & Dark July vol. 1, mutta nekin taisi olla uusiojaossa pari vuotta sitten.
---


Nää on varmaan vanhimmat mitä multakin löytyy. Tästä vanhempia en oo muistaakseni koskaan kuunnellutkaan..


Niitäkin kyllä löytyy muutama, tosin en muista nimiä :D

Aki, anyone?
akiapina

Posts: 2,729

#49 • • akiapina apinaki

Replying to OlliS - Deeply Floating Vol3 [ambient/chillout/minimal/prog]:


---

---


Vanhimmat taitaa olla Broken Heart vol. 1 & Dark July vol. 1, mutta nekin taisi olla uusiojaossa pari vuotta sitten.
---


Nää on varmaan vanhimmat mitä multakin löytyy. Tästä vanhempia en oo muistaakseni koskaan kuunnellutkaan..
---

Niitäkin kyllä löytyy muutama, tosin en muista nimiä :D

Aki, anyone?



Ups, unohtu koko juttu! Täältä pesee, uploadaan samalla muita progemiksauksia 2002-2004 mitä tuolta cd-kansiosta löytyi nyt kun kerran pääsi vauhtiin. Tässä nyt kaks ekaa:

olliS - Broken Heart (2003)

1. Bedrock - Forge (original mix) [bedrock breaks]
2. Powerplant - Overcast [release]
3. Rene Amesz and Base - That´s The Jazz [deep]
4. Echofalls - Shiver (Blue Haze´s melodic extract) [cuba]
5. Joshua Collins - Nothing Lost [nitegrooves]
6. Chris Fortier - Whateveritis [fade]
7. Panoptic - Surface [minimal]
8. Yunus Güvenen - Opus 34 [bedrock]
9. Flash Brothers - The Flight [silverplanet]
10. Yunus Güvenen - Mass Schizophrenia [bedrock]
11. Rouzbeh Delavari - About You [deep]

http://www.mediafire.com/?r38egeu4rmy40yn

olliS - Spring Mix '04

01 Björk – An Echo, A Stain (Luke Chable & Chris Gainer mix) [white label]
02 The PQM Project – How Soon Is Now (Quick´s deep pass) [institution online]
03 Halogen vs. Nash T – On A Bridge (Powerplant remix) [cpr]
04 Madoka – Good To Me (dub) [white label]
05 Gill Norris – Forme (Leama & Moor remix) [precint]
06 Benz & MD vs. Ebrius – Sound 84 (Subsky mix) [aurium]
07 Subsky & Yunus – Erotic Sumo [red flag collective]
08 Shiloh – Latex (Benz & MD mix) [method]
09 Perry O´Neil – Breaking Away [electronic elements]
10 Way Out West – The Gift (club mix) [deconstruction]
11 Luke Chable – Melburn [bedrock breaks]

http://www.mediafire.com/?nvxl3ejre6m1ydg
ValaX

Posts: 3,891

#50 • • ValaX
Jostain syystä mä en saa ladattua tota spring mixiä? Tulee vaan teksti "Sivusto kieltäytyi tämän sivun näyttämisestä"
akiapina

Posts: 2,729

#54 • • akiapina apinaki

Replying to OlliS - Deeply Floating Vol3 [ambient/chillout/minimal/prog]:


---

---
Jostain syystä mä en saa ladattua tota spring mixiä? Tulee vaan teksti "Sivusto kieltäytyi tämän sivun näyttämisestä"
---


Täällä toimii ainakin moitteettomasti...
---


Joo mulla myös. Kiitos Aki! :)



Eipä kestä! :) Laitoin tonne myös muutaman muun miksauksen kys. aikakaudelta ja pari tosi hyvää chillout-miksausta, jotka oon ladannut tältä foorumilta joskus ja joita en oo löytänyt enää verkosta sen jälkeen. Combined Forcesin Progressive Sessions 001 on myös tsekkaamisen arvoinen, vähän erilainen lähestymistapa ton ajan progeen, paljon tuntematonta matskua.

http://www.mediafire.com/?axltxc9pxzek7

https://dl-web.dropbox.com/get/01-nick_warren-live_at_the_tlv_tel-aviv_29-04-2004-1real-djmixes2k.com.mp3?w=7f848e73&dl=1 <- tossa vielä linkki warrenin miksaukseen, ei mahtunut mediafire-kansioon.
¡ Previous post about a decade ago !
PsiloCyber

Posts: 7

#55 • • PsiloCyber -o0. pSiLo .0o-
Tällaisesta olen dikkaillut, en tiedä onko ihan oikea filename,
mut ihanaa tavaraa. ;) : "OlliS - Deep Ambient.mp3" (92min)

--
oOOoommm...