Virallinen PS3 -topikki

1,258 posts, 63 pages, 492,555 views

ville

Posts: 3,780

#381 • • ville olen oikeasti ujo

Esa, 30.3.2008 22:13:
Niin. Eiks HD-tykit oo vielä ihan hinnoissa?
Kyllästyin himakäytössä (ei-HD-)tykin käyttöön kun oli tuo pimentämisongelma aina.



HD ready laitteen saa alle tonnilla, halvimman full HD laitteen 1500e.

Ylipäätään televisiossa ja yli 3m etäisyydellä toi full hd menee vähän hukkaan, koska silmän erottelukyky ei vaan riitä. Suurin etu taitaa olla siinä, että skaalausta ei tapahdu, jolloin kuva näyttää pakostikin erittäin hyvältä :)
Wolverine

Posts: 1,860

#382 • • Wolverine
nyt semmonen tyhmä kysymys tähän väliin et voiko jenkeistä ostaa ps3 ja toimiiks pelit täällä myös siinä koneessa? muistan aikanaan ku oli Nintendo 8bit ja joutu ostamaan jonku emulaattorin et sais jenkkien pelit toimimaan. pitäs kesällä lähtee miamiin et jos sieltä sais halvalla tommosen koneen niin vois harkita ostamista, ja eiks sony yleensä myönnä kansainvälisen takuun?
ville

Posts: 3,780

#383 • • ville olen oikeasti ujo

Wolverine, 31.3.2008 15:12:
nyt semmonen tyhmä kysymys tähän väliin et voiko jenkeistä ostaa ps3 ja toimiiks pelit täällä myös siinä koneessa? muistan aikanaan ku oli Nintendo 8bit ja joutu ostamaan jonku emulaattorin et sais jenkkien pelit toimimaan. pitäs kesällä lähtee miamiin et jos sieltä sais halvalla tommosen koneen niin vois harkita ostamista, ja eiks sony yleensä myönnä kansainvälisen takuun?



pelit on toistaiseksi aluekoodittomia, mutta niihin voidaan ottaa aluekoodit käyttöön.

leffoissa on aluekoodit eli ne ei toimi.

takuusta en tiedä.

ps3 jenkeistä maksaa about 250e. Saskasta saa halvimmillaan 377e kotiovelle.

imo näin pienellä hintaerolla ei kannata ostaa jenkeistä, sen verran rajoitettua tuo käyttö kuitenkin.
Wolverine

Posts: 1,860

#384 • • Wolverine

ville, 31.3.2008 15:16:
---
Wolverine, 31.3.2008 15:12:
nyt semmonen tyhmä kysymys tähän väliin et voiko jenkeistä ostaa ps3 ja toimiiks pelit täällä myös siinä koneessa? muistan aikanaan ku oli Nintendo 8bit ja joutu ostamaan jonku emulaattorin et sais jenkkien pelit toimimaan. pitäs kesällä lähtee miamiin et jos sieltä sais halvalla tommosen koneen niin vois harkita ostamista, ja eiks sony yleensä myönnä kansainvälisen takuun?

---


pelit on toistaiseksi aluekoodittomia, mutta niihin voidaan ottaa aluekoodit käyttöön.

leffoissa on aluekoodit eli ne ei toimi.

takuusta en tiedä.

ps3 jenkeistä maksaa about 250e. Saskasta saa halvimmillaan 377e kotiovelle.

imo näin pienellä hintaerolla ei kannata ostaa jenkeistä, sen verran rajoitettua tuo käyttö kuitenkin.



ok kiitos tiedosta. ja toihan on nyt suomessaki 399e niin ehkei se ero oo niin suuri et kannattais nähdä vaivaa
Lost-Soul

Posts: 3,107

#385 • • Lost-Soul los pallos
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=4513

"Eurooppalaiset Playstation 3:n omistajat ovat joutuneet odottamaan täriseviä ohjaimia jo useamman kuukauden, vaikka Japanissa DualShock 3 on ollut myynnissä viime vuoden puolelta asti. Viivästymisen syynä on ollut uudella induktiolataustekniikalla toimivien ohjainten kehittely.

"Emme pantanneet DualCharge-ohjainten Euroopan julkaisua turhan takia, vaan halusimme tarjota uskollisille asiakkaillemme jotain aivan uutta", kommentoi Sonyn Computer Entertainment Europen tuotekehitysjohtaja Jo Kensington.

DualCharge-ohjaimen lataus perustuu USB-porttiin kiinnitettävään etälatausasemaan. Noin kolmen päällekkäin pinotun DVD-kotelon kokoinen asema synnyttää värähtelevän sähkömagneettisen kentän, jonka avulla korkeintaan seitsemää ohjainta voidaan ladata jopa kolmen metrin päästä latausasemasta. Asemaa myydään erikseen, ja sen hinnaksi ilmoitetaan Euroopassa 39,95 euroa eli Suomessa ilmeisesti noin 50 euroa."

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ville

Posts: 3,780

#387 • • ville olen oikeasti ujo
Vähänkö olisi jees, tuollainen induktiojuttu lämmittäisi mukavasti muutenkin hikoavia käsiä :D
sts

Posts: 7,969

#388 • • sts Sama pyynti aitta!

ville, 1.4.2008 11:20:
Vähänkö olisi jees, tuollainen induktiojuttu lämmittäisi mukavasti muutenkin hikoavia käsiä :D



jep :)
nethr

Posts: 763

#389 • • nethr !!
Siis eiks tähän maahan/Eurooppaan tuoda enää PS3ia, joissa toimisi PS2:n pelit. En todellakaan halua pitää kahta lootaa käytössä ja toi PS2 on kyllä muutenkin sellainen pölynimuri *igor*

--
xD

Skipi

Posts: 650

#390 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
nonni, nyt on sitte turismo 5 ja ostinpa samalla momon rattipolkimetkin..
- näyttää nätisti toimivan pc mallikin ps3:ssa

Aewan älyttömän makee peli ;)
Sallakat

Posts: 2,220

#391 • • Sallakat jungle, baby !
Tuossahan toi konsoli nököttää, mutta olen "onnistunut pitämään" näppini siitä erossa kokonaan. Innostuin ajatuksesta kun kultaseni sanoi sen ostavansa, mutta kun aloin ajattelemaan asiaa tarkemmin laitteen tultua, ei ole yhtään sellaista peliä mulla tiedossa (olen etsiskellyt netistä niitä kyllä) mikä voisi kiinnostaa yhtään, edes kokeilumielessä. Kyllä pleikka2:sta ja ykköstä tuli aikoinaan mätettyä jonkin verran, mutta silti sen verran vähän etten ikinä saanut luontevaa otetta tuohon ohjaimeen.
Ja varsinkin kun tässä on pari vuotta (millois se ilmestykään?) tullut pelailtua kaveriporukassa Wiitä ihan innosta soikeana, niin "paluu" pleikkaan tuntuu mahdottomalta. Olenkin huomannut, että seurapelit ovat mulle se ainoa oikea tapa pelata ja yksin mätettävät pelit ovat +/- 0 prosentin verran kiinnostavia *sars* Wiin ohjaimen innovatiivisuus vaan on ylitsepääsemätön ja innostaa mua edelleen, enkä voisi kuvitellakaan pelaavani esim golfia tms urheilupelejä pleikalla. Mulle siis täydellisyyttä hipova grafiikka ei ole itseisarvo eikä loppupeleissä edes tärkeää, kun sen sijaan on panostettu käyttöominaisuuksiin ja pelattavuuteen. Olen ehkä sen verran lapsenmielinen, että Mariot sun muut hassuttelut kiinnostavat vielä.

No, ainakin tuon konsolin kautta sitten voi katsella HD tasoisia juttuja, mikä on uuden telkan myötä kiva ominaisuus. Varsinkin kun HD tasoista digiboksia meillä ei ole (eikä varmasti tulekaan, koska tallentavuus on meidän mielestä ehdottoman tärkeä ominaisuus boksissa ja HD boksejahan ei ole tallentavina, ainakaan vielä?).

Varmasti tulen vierestä seuraamaan aika sujuvasti tämän kuun lopulla kun tännekin kämppään ilmestuu GTA4, siis sen paukuttamista, mutta en varmaan jaksa siitäkään innostua sen kummemmin itse kaiken yllä mainitsemani huomioon ottaen.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#392 • • Jusuplussa UG-///
Onko toi turismo kova? Ite ostin hetki sitten ps3 ja sampan F86 40". Monttu auki hetken aikaa piti pelailla, ku viimeks pelannu ps2:lla ja 28" kuvaputkitelsulla. R6 vegas 2, drakes fortune ja ratchet ja clank on tullu hommattua.
Skipi

Posts: 650

#393 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Turismo on kova ja pelattavuus ehkä aidointa mitä on vastaan tullut..

GTA IV muuten on povitaskussa - odottaa kotiinpääsyä! *kuolaa*
Skipi

Posts: 650

#395 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

sts, 29.4.2008 17:06:
---

---


GTA4 ollu pelauksessa eilisestä 00:25 lähtien. No bonus.



Jonne ;) perkele
Virallisesti pidin peliä kädessäni jo eilen ..
mutta annoin julkasupäivälle periksi - ei oo niin hät'hätä
Sallakat

Posts: 2,220

#396 • • Sallakat jungle, baby !
mies tuli kotiin peli kainalossa. Pisti sen koneeseen sisälle. Ei ole sen jälkeen kuullut tai nähnyt mitään. hmph.
Rels

Posts: 796

#397 • • Rels setämies
Uskaltaakohan sitä GTA nelosta ostaa ku kesä tulossa?


*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

samlainio

Posts: 1,264

#398 • • samlainio
Hain GTA4'n tos just Tiltin kaupasta. Vähänkö vitutti, kun peli oli tuolla EbGamesilla maksettuna ja varattuna, enkä silti saanu sitä sieltä. Sanoivat ett saat sen 2 viikon päästä, ku seuraava satsi tulee. Vittu mitä toimintaa!! Mut nyt pelin kimppuun...
sts

Posts: 7,969

#399 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

samlainio, 29.4.2008 19:45:
Hain GTA4'n tos just Tiltin kaupasta. Vähänkö vitutti, kun peli oli tuolla EbGamesilla maksettuna ja varattuna, enkä silti saanu sitä sieltä. Sanoivat ett saat sen 2 viikon päästä, ku seuraava satsi tulee. Vittu mitä toimintaa!! Mut nyt pelin kimppuun...



sama setti. siks joutu hakee muuta kautta. Ps. anttiloista löytyy viel.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#400 • • Lost-Soul los pallos
gta4:sta tullu nyt vähän mätkittyy. Vähän ihmettyttää, että kotelossa sanotaan ton tukevan 1080p:tä, mutta pelin käynnistyttyä telkku ilmottaa 720p. En kyl keksi mitää asetusta mikä ton aiheuttaa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis