Replying to Virallinen PS3 -topikki:
UzU, 6.1.2010 23:42:
Just tuli mailiin tieto että mun Magnet-e:stä tilaamani PS3 Slim 250gt ois matkahuollosta noudettavissa huomenna. Toivotaan että paketin sisältö on kondiksessa. Kauppa ainakin oli halpa ja toimitus luvatun ajan puitteissa.
PS3 slim 250gt 299e (nyt saa verkkokaupastakin samana hintaa, kun tilasin oli vielä joku 30e eroa)
Uncharted 2 37e (jengi myy huuto.netissäkin kalliimmalla).
Pitäs varmaan pari pelaamisen arvoista käytettyä peliä jostain ostaa pois kuljeksimasta että saa tän kaiken ylimääräisen vapaa-ajan jotenkin tuhlattua :)
Meikäläinen voi myydä sulle Bioshockin. Se oli varsin ehtaa paskaa. Ei juuri läpipeluuarvoa mulle, kun en jaksa noita jauhaa eestaas, mutta kyllä sen parissa kerran hymyili. Samaten hyllystä löytynee pian läpitahkottu Dead Space, jahka jaksan juosta loppuviidenneksen tappiin asti. Vähän alkaa maistumaan se toisto puulta, mutta kuiteskii.
Suosittelen myös Kampin viidennestä kerroksesta löytyvää konsolinettiä, siellä on käytettyjä pelejä varsin halvalla - mm. littlebigplanet 20 eskondaaleria. Sieltä mä omat speelini yleensä poistan.