Virallinen PS3 -topikki

1,258 posts, 63 pages, 484,532 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1141 • • Aziz Combat Fighter

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

UzU, 6.1.2010 23:42:
Just tuli mailiin tieto että mun Magnet-e:stä tilaamani PS3 Slim 250gt ois matkahuollosta noudettavissa huomenna. Toivotaan että paketin sisältö on kondiksessa. Kauppa ainakin oli halpa ja toimitus luvatun ajan puitteissa.

PS3 slim 250gt 299e (nyt saa verkkokaupastakin samana hintaa, kun tilasin oli vielä joku 30e eroa)
Uncharted 2 37e (jengi myy huuto.netissäkin kalliimmalla).

Pitäs varmaan pari pelaamisen arvoista käytettyä peliä jostain ostaa pois kuljeksimasta että saa tän kaiken ylimääräisen vapaa-ajan jotenkin tuhlattua :)



Meikäläinen voi myydä sulle Bioshockin. Se oli varsin ehtaa paskaa. Ei juuri läpipeluuarvoa mulle, kun en jaksa noita jauhaa eestaas, mutta kyllä sen parissa kerran hymyili. Samaten hyllystä löytynee pian läpitahkottu Dead Space, jahka jaksan juosta loppuviidenneksen tappiin asti. Vähän alkaa maistumaan se toisto puulta, mutta kuiteskii.

Suosittelen myös Kampin viidennestä kerroksesta löytyvää konsolinettiä, siellä on käytettyjä pelejä varsin halvalla - mm. littlebigplanet 20 eskondaaleria. Sieltä mä omat speelini yleensä poistan.
samlainio

Posts: 1,264

#1142 • • samlainio
Sain joululahjaks ton Uncharted 2 ja täytyy kylä todeta, ett on aika paska peli. Eka oli must ihan hyvä, mutta tää on niin suoraviivainen ku olla ja voi. Vähän niinku kattois jonkun kohtuu paskan toimintaleffan, esim. G.I.Joe. Kyl sen nyt läpi pelaa, mut ei voi kehua.
Skipi

Posts: 650

#1143 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Onko kellää PC Logitech Force feedback rattipolkimia?
- itellä toimii Gran Turismossa täysin.

Mutta toimiiko Colin McRae DiRT 2:ssa ???
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1145 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä en oo päässy pleikkarin networkkiin koko päivänä. Onko kellään samaa ongelmaa? Servut kaatunut tai vastaavaa?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

UzU

Posts: 2,361

#1146 • • UzU [33100]
Oli tuolla toisella foorumilla puhetta että tänään otettais klo 19 Uncharted2 matsia. Jos on kiinnostuneita niin viestiä kehiin (ja ystäväpyyntöä, lisään vain tiedossa olevat) ja mukaan peleihin.
akir0

Posts: 2,554

#1148 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Wert, 7.2.2010 20:37:
Oikeen tervetullut yllätys :)
Medialink tukee Matroskaa eli nyt näkyy MKV filutkin kunnon laadulla :P



WHUT??? Tää on kyllä mahtavuutta, ei tarvi enää koneen kautta streamata ja purkaa lennossa.

[edit] Ah, tää oliki vaan joku köpö-mac versio.
ezzy

Posts: 8,060

#1149 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

samlainio, 7.1.2010 07:27:
Sain joululahjaks ton Uncharted 2 ja täytyy kylä todeta, ett on aika paska peli. Eka oli must ihan hyvä, mutta tää on niin suoraviivainen ku olla ja voi. Vähän niinku kattois jonkun kohtuu paskan toimintaleffan, esim. G.I.Joe. Kyl sen nyt läpi pelaa, mut ei voi kehua.



tokassa tais olla nettipeli piiiikkasen isommassa roolissa.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1150 • • Jussi Soro choon!

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Wert, 7.2.2010 20:37:
Oikeen tervetullut yllätys :)
Medialink tukee Matroskaa eli nyt näkyy MKV filutkin kunnon laadulla :P


Noi MKV-fileitten äänet on kyl sit koodattu aika usein sellaseen muotoon et PS3 ei niitä tajua.

Itse vedän kaikki mkv-filet ensin mkv2vob -ohjelman läpi, jolloin ne on aina siinä muodossa että pleikkakin tajuaa. Siitä sitten streamina TVersityn kautta tai vaihtoehtoisesti siirrän filen PS3:lle jos on HD-kuvaa (720p tökkii ainakin mulla välillä jos ruudulla tapahtuu paljon, 1080p taas ei toimi lainkaan, kun siirrän kaiken wlanin yli).
akir0

Posts: 2,554

#1151 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Jussi Soro, 7.2.2010 21:03:
---
Wert, 7.2.2010 20:37:
Oikeen tervetullut yllätys :)
Medialink tukee Matroskaa eli nyt näkyy MKV filutkin kunnon laadulla :P

---

Noi MKV-fileitten äänet on kyl sit koodattu aika usein sellaseen muotoon et PS3 ei niitä tajua.

Itse vedän kaikki mkv-filet ensin mkv2vob -ohjelman läpi, jolloin ne on aina siinä muodossa että pleikkakin tajuaa. Siitä sitten streamina TVersityn kautta tai vaihtoehtoisesti siirrän filen PS3:lle jos on HD-kuvaa (720p tökkii ainakin mulla välillä jos ruudulla tapahtuu paljon, 1080p taas ei toimi lainkaan, kun siirrän kaiken wlanin yli).



Jepo, ite katon kaikki .mkv:t suoraan PS3mediaserverin kautta, mutta yhteys on piuhalla, joten ei ongelmaa 1080p materiaalin kanssa. Kun vaan joskus vihdoin tulis mkv-tuki suoraan ps3:een, mut ei taida olla toivoa.
J-J-Blo

Posts: 83

#1152 • • J-J-Blo
Tiger Woods pga tours 09 golf vaikuttaa asialliselta peliltä, demo tuli ladattua.

--
-trippi vai grandi?-

samlainio

Posts: 1,264

#1153 • • samlainio

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

ezzy, 7.2.2010 20:45:
---
samlainio, 7.1.2010 07:27:
Sain joululahjaks ton Uncharted 2 ja täytyy kylä todeta, ett on aika paska peli. Eka oli must ihan hyvä, mutta tää on niin suoraviivainen ku olla ja voi. Vähän niinku kattois jonkun kohtuu paskan toimintaleffan, esim. G.I.Joe. Kyl sen nyt läpi pelaa, mut ei voi kehua.

---


tokassa tais olla nettipeli piiiikkasen isommassa roolissa.



Ei se siitä tee yhtään sen parempaa. :D
ezzy

Posts: 8,060

#1154 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

samlainio, 8.2.2010 07:20:
---
ezzy, 7.2.2010 20:45:
---
samlainio, 7.1.2010 07:27:
Sain joululahjaks ton Uncharted 2 ja täytyy kylä todeta, ett on aika paska peli. Eka oli must ihan hyvä, mutta tää on niin suoraviivainen ku olla ja voi. Vähän niinku kattois jonkun kohtuu paskan toimintaleffan, esim. G.I.Joe. Kyl sen nyt läpi pelaa, mut ei voi kehua.

---


tokassa tais olla nettipeli piiiikkasen isommassa roolissa.

---


Ei se siitä tee yhtään sen parempaa. :D



Pelistä vai yksinpelistä?
samlainio

Posts: 1,264

#1155 • • samlainio

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

ezzy, 8.2.2010 18:44:
---
samlainio, 8.2.2010 07:20:
---
ezzy, 7.2.2010 20:45:
---
samlainio, 7.1.2010 07:27:
Sain joululahjaks ton Uncharted 2 ja täytyy kylä todeta, ett on aika paska peli. Eka oli must ihan hyvä, mutta tää on niin suoraviivainen ku olla ja voi. Vähän niinku kattois jonkun kohtuu paskan toimintaleffan, esim. G.I.Joe. Kyl sen nyt läpi pelaa, mut ei voi kehua.

---


tokassa tais olla nettipeli piiiikkasen isommassa roolissa.

---


Ei se siitä tee yhtään sen parempaa. :D

---


Pelistä vai yksinpelistä?



Ylipäätään pelistä. Nettipeli kun yleensä kuitenkin omaa samat ominaisuudet pelattavuudessaan, mitä yksinpeli.
Kolera

Posts: 4,256

#1156 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ei muuten mut "mutta tää on niin suoraviivainen ku olla ja voi." ja sit "Nettipeli kun yleensä kuitenkin omaa samat ominaisuudet pelattavuudessaan, mitä yksinpeli."

Itse ainakin tulkitsin että juurikin yksinpelin suoraviivaisuus tekee pelistä paskan. Moninpelissä mä en näe yksinpelikampanjan suoraviivausuuden vaikuttavan juuri lainkaan moninpelin nautittavuuteen.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

samlainio

Posts: 1,264

#1157 • • samlainio

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Kolera, 9.2.2010 09:47:
ei muuten mut "mutta tää on niin suoraviivainen ku olla ja voi." ja sit "Nettipeli kun yleensä kuitenkin omaa samat ominaisuudet pelattavuudessaan, mitä yksinpeli."

Itse ainakin tulkitsin että juurikin yksinpelin suoraviivaisuus tekee pelistä paskan. Moninpelissä mä en näe yksinpelikampanjan suoraviivausuuden vaikuttavan juuri lainkaan moninpelin nautittavuuteen.



Pelattavuudella tarkoitan sitä, miltä peli tuntuu, kun sitä pelaa. Miten hahmot liikkuu kun väännät tattia ym.
Kolera

Posts: 4,256

#1158 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
voi perkele paska peli tämä klubitus nyt. mä dellin ton parii otteesee ton viestini =P
tossa se vaan viel komeilee *nauru* valmiina quotattavaks.
Ja tosiaan tossa nyt oli vaan se taka-ajatuksena ettet maininnut pelin kusevan pelimoottorin/mekaniikan takia vaan suoraviivaisuuden takia.
Mut menin nyt alunperinki heittää ton ennenku ees satuin tietää minkäsortin peli toi uncharted 2 oli(toki oletin jotain fps:ää) eli I'll get mi coat

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

samlainio

Posts: 1,264

#1160 • • samlainio

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

ezzy, 9.2.2010 13:23:
---
samlainio, 9.2.2010 08:07:
---

Ylipäätään pelistä. Nettipeli kun yleensä kuitenkin omaa samat ominaisuudet pelattavuudessaan, mitä yksinpeli.

---


Eli et ilmeisesti ole edes testannut moninpeliä?



Testannut olen, mutta ei miellyttäny. Johtunee varmastikin tosta paskasta yksinpelistä. Ehkä pitää koettaa uudelleen, kun kerran jätkät nyt noin kuumottaa :D