Virallinen PS3 -topikki

1,258 posts, 63 pages, 488,538 views

Avatar
#1041 • • gnomex Guest
Ällöttävät glitterit piiloon *uros*
Avatar
#1042 • • gnomex Guest

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Paperino, 28.8.2009 11:38:
---
gnomex, 28.8.2009 11:03:
Pitikin kysyä että onko PS3:lle yhtään realistista lentosimua, missä pääasia olisi vain lentämisestä nauttiminen? PC:lle näitä löytys yllin kyllin, mutta puuceehen ei viitsis panostaa pelkän lentosimun takia.

---


Piakkoin pitäisi ilmestyä Il-2 Sturmovik: Birds Of Pray pleikkarille, ja väittävät sen olevan vaikeimmillaan varsin tarkka kopio PC:n yhdestä legendaarisimmasta lentosimusta. Se on toki WWII, mutta kyllä niilläkin pääsee lujaa ;) Demo on jo Playstation Storessa, jos kunnon ohjaimet löytyy niin kannattaa ehdottomasti kokeilla. Itse pelasin demon läpi padilla ja vähän helpommilla asetuksilla, niin en osaa sanoa siitä realistisuudesta :P Komealta se kuitenkin näytti :)

Tässä vielä pelin virallinen kotisivu lisäinfoa varten:
http://www.il2game.com/

Lisätään vielä sen verran, että oli varsin komea fiilis, kun ilmataistelussa edellä olleen vihulaiskoneen öljyt lensivät oman koneeni kuomuun konekiväärisarjan jälkeen.


Joo demo vaikutti sen verran mukavalta että ostoslistalle menee.
sts

Posts: 7,969

#1043 • • sts Sama pyynti aitta!

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

JussiS, 1.9.2009 10:14:
---
sts, 1.9.2009 06:50:
Ääntä saa puskettua nyt useampaan äänilähtöön samaan aikaan (tjsp Toslink ja HDMI)

---

Tää on kyl hyvä homma, kun ei aina viitti pistää kotiteatteria päälle jos haluu ottaa hiukan peliä.



joo niihä ne on sen miettiny, ku se kakkos lähtö on näemmä stereota :)
Avatar
#1045 • • Edited gnomex Guest
Hoplaa! Onkos pleikalle tanssipeliä? Onko kokemuksia? Suositteluja? Tunnettuja biisejä?
Epailija

Posts: 5,636

#1046 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Trine tuli ladattua viikonloppuna PS-storesta ja on kyllä maittanut ihan mukavasti. Trophy-tilastotkin kaunistuvat, kun valtaosa pelin trophyista on hopeaisia. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

Posts: 8,060

#1047 • • ezzy Droid-pappa
Pari FPS:ää lähti tilaukseen, katotaan millasta sähläystä saan aikaseks. Pitäis kaverin kanssa vedellä co-oppina :) Bad Company, Resistance 2 ja Army of Two. Bonarina Virtua Fighter 5.
Beliar

Posts: 1,361

#1048 • • Beliar

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

ezzy, 21.9.2009 10:47:
Pari FPS:ää lähti tilaukseen, katotaan millasta sähläystä saan aikaseks. Pitäis kaverin kanssa vedellä co-oppina :) Bad Company, Resistance 2 ja Army of Two. Bonarina Virtua Fighter 5.



Bad Company on nätti, Resistance 2 ei kuulemma häävi ole, Army of Two on kiva... mutta paras co-op FPS ever on kuitenkin mun mielestä Rainbow6-Vegas2!!! Suosittelen! *joo*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

ezzy

Posts: 8,060

#1049 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Beliar, 21.9.2009 12:08:
---
ezzy, 21.9.2009 10:47:
Pari FPS:ää lähti tilaukseen, katotaan millasta sähläystä saan aikaseks. Pitäis kaverin kanssa vedellä co-oppina :) Bad Company, Resistance 2 ja Army of Two. Bonarina Virtua Fighter 5.

---


Bad Company on nätti, Resistance 2 ei kuulemma häävi ole, Army of Two on kiva... mutta paras co-op FPS ever on kuitenkin mun mielestä Rainbow6-Vegas2!!! Suosittelen! *joo*



Joop, toikin on ostoskorissa Amazonissa myöhempiä aikoja varten :D Nyt jo liikaa pelattavaa :)
Originaali R6 oli aivan loistava peli kaikin puolin PC:llä. Tuli laneilla mätettyä kaverien kanssa monet kerrat.
samlainio

Posts: 1,264

#1050 • • samlainio

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

mutta paras co-op FPS ever on kuitenkin mun mielestä Rainbow6-Vegas2!!! Suosittelen! *joo*



Onks tossa muuten sellasta optioo, ett vois kaverin kanssa pelata sitä story modea onlinessa? Xboxin Gears Of War 1 oli sellanen ja oli kyllä hiton helmi. Sais olla muissakin peleissä sellasia.
Beliar

Posts: 1,361

#1051 • • Beliar

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

samlainio, 21.9.2009 13:13:
---
mutta paras co-op FPS ever on kuitenkin mun mielestä Rainbow6-Vegas2!!! Suosittelen! *joo*

---


Onks tossa muuten sellasta optioo, ett vois kaverin kanssa pelata sitä story modea onlinessa? Xboxin Gears Of War 1 oli sellanen ja oli kyllä hiton helmi. Sais olla muissakin peleissä sellasia.



On!! Ainaki online, mutta muistaakseni split screenilläkin onnistuu! *aplodit*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

ezzy

Posts: 8,060

#1052 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

samlainio, 21.9.2009 13:13:
---
mutta paras co-op FPS ever on kuitenkin mun mielestä Rainbow6-Vegas2!!! Suosittelen! *joo*

---


Onks tossa muuten sellasta optioo, ett vois kaverin kanssa pelata sitä story modea onlinessa? Xboxin Gears Of War 1 oli sellanen ja oli kyllä hiton helmi. Sais olla muissakin peleissä sellasia.



Ton takia just tuli toi Army of Two ostettua.
samlainio

Posts: 1,264

#1053 • • samlainio

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Beliar, 21.9.2009 14:05:
---
samlainio, 21.9.2009 13:13:
---
mutta paras co-op FPS ever on kuitenkin mun mielestä Rainbow6-Vegas2!!! Suosittelen! *joo*

---


Onks tossa muuten sellasta optioo, ett vois kaverin kanssa pelata sitä story modea onlinessa? Xboxin Gears Of War 1 oli sellanen ja oli kyllä hiton helmi. Sais olla muissakin peleissä sellasia.

---


On!! Ainaki online, mutta muistaakseni split screenilläkin onnistuu! *aplodit*



Jahas! Tarviikin sitte varmaan käydä tsekkaas noi ale-hyllyt/käytetyt pelit, jos vaikka löytyis.
ezzy

Posts: 8,060

#1054 • • Edited ezzy Droid-pappa
Pistäkääs PS3-myllyt jauhamaan jotain järkevää (Folding@Home) luppoajaksi:

http://folding.stanford.edu/English/FAQ-PS3
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=teampage&teamnum=91629

Clientin asennus on simppeliä, asentaa vaan Life with Playstation-softan päävalikosta

Oman nimen pääsee vaihtamaan Kolmio -> options -> current channel -> identity
ja tiimiin joinaamaan samasta paikasta laittamalla klabbarin nron 91629 (jos vaikka aktivoitais vähän tota tiimiä *nauru*)

samlainio, 21.9.2009 14:57:
---

Jahas! Tarviikin sitte varmaan käydä tsekkaas noi ale-hyllyt/käytetyt pelit, jos vaikka löytyis.



köh köh *pepsodent* http://www.amazon.co.uk/Tom-Clancys-Rainbow-Six-Platinum/dp/B001WAKCKK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1253661345&sr=8-1

postarit on parin euron luokkaa. Olis varmaan pitänyt itsekin tilata toi äsken...
samlainio

Posts: 1,264

#1055 • • samlainio

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

ezzy, 23.9.2009 02:15:
Pistäkääs PS3-myllyt jauhamaan jotain järkevää (Folding@Home) luppoajaksi:

http://folding.stanford.edu/English/FAQ-PS3
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=teampage&teamnum=91629

Clientin asennus on simppeliä, asentaa vaan Life with Playstation-softan päävalikosta

Oman nimen pääsee vaihtamaan Kolmio -> options -> current channel -> identity
ja tiimiin joinaamaan samasta paikasta laittamalla klabbarin nron 91629 (jos vaikka aktivoitais vähän tota tiimiä *nauru*)


---
samlainio, 21.9.2009 14:57:
---

Jahas! Tarviikin sitte varmaan käydä tsekkaas noi ale-hyllyt/käytetyt pelit, jos vaikka löytyis.

---


köh köh *pepsodent* http://www.amazon.co.uk/Tom-Clancys-Rainbow-Six-Platinum/dp/B001WAKCKK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1253661345&sr=8-1

postarit on parin euron luokkaa. Olis varmaan pitänyt itsekin tilata toi äsken...



12 € play.comissa ja ilmainen kotiinkuljetus. Laitoin sieltä tuleen jäkiksen kera. 2K Sportin NHL 2K10 32 €. Melko halpaa :)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1056 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

tomii, 29.8.2009 11:55:
Itse en kyl henk.koht. enää pysty edes kuvittelemaan lätkäpeliä ilman skillstick-ohjausta, sama skedepelien kanssa (Skate). Mut meitä on moneen junaan. Itse ostan ton NHL 10:n ilman minkäänlaista epäilyksen häivää, niin kova toi 09 oli mun mielestä (jep... mä oon EA:n huora, eli änäri-friikki, pelannut EA:n lätkäpelejä vuodesta '91 (EA Hockey), jokunen jäi väliin 2000-luvun alussa *nauru* . Jotenkin en ikinä syttynyt 2k:n lätkäpeleistä.



Komppaan sanasta sanaan!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1057 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mulla muuten myynnissä ihan bränikässä kunnossa oleva EA NHL 2009 peli!

Pidetty kuin kukkaa kämmenellä.

Pyyntö 20e

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1058 • • Aziz Combat Fighter
tulipa ostettua tuo ps3 slim ja mainio pelihän tuo on :) Tietty menivät sitten hintaa tiputtamaan 50 euroa viikko pari oston jälkeen mut ei voi mittään.

Ainoa mikä harmittaa ja ihmetyttää on pelintekijöiden nihkeys lisätä näpiis/hiiritukea peleihinsä. Mikä siinä on niin vaikeaa? COD4:WAW olisi paljon mukavampi hiirulaisella. InFamous meni vielä kivasti padilla ja GTA4 skulaa mutta killzonen kanssa tulee enemmän vitutusta tähtäämisen hankaluudesta kuin iloa pelaamisesta.

Luulisi, että joku ihan simppeli softapatchi ajaisi asian; vasemman analogitatin voinee korvata näppisemulaatiolla...
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1059 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Esa Perse, 24.9.2009 09:02:
tulipa ostettua tuo ps3 slim ja mainio pelihän tuo on :) Tietty menivät sitten hintaa tiputtamaan 50 euroa viikko pari oston jälkeen mut ei voi mittään.

Ainoa mikä harmittaa ja ihmetyttää on pelintekijöiden nihkeys lisätä näpiis/hiiritukea peleihinsä. Mikä siinä on niin vaikeaa? COD4:WAW olisi paljon mukavampi hiirulaisella. InFamous meni vielä kivasti padilla ja GTA4 skulaa mutta killzonen kanssa tulee enemmän vitutusta tähtäämisen hankaluudesta kuin iloa pelaamisesta.

Luulisi, että joku ihan simppeli softapatchi ajaisi asian; vasemman analogitatin voinee korvata näppisemulaatiolla...


Tohon löytyy valmis tuote, millä saa hiiren toimimaan, mutta itse suosittelen harjotella sen padin käyttöä. COD4:n verkkopelaillessa itse opin tähtäämään erittäin hyvin ja nyt esim GTA:sta on tullut paljon helpompi kun jotkut vähän hankalammat kohdat voi viedä läpi vapaalla tähtäyksellä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Beliar

Posts: 1,361

#1060 • • Beliar

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Esa Perse, 24.9.2009 09:02:
tulipa ostettua tuo ps3 slim ja mainio pelihän tuo on :) Tietty menivät sitten hintaa tiputtamaan 50 euroa viikko pari oston jälkeen mut ei voi mittään.

Ainoa mikä harmittaa ja ihmetyttää on pelintekijöiden nihkeys lisätä näpiis/hiiritukea peleihinsä. Mikä siinä on niin vaikeaa? COD4:WAW olisi paljon mukavampi hiirulaisella. InFamous meni vielä kivasti padilla ja GTA4 skulaa mutta killzonen kanssa tulee enemmän vitutusta tähtäämisen hankaluudesta kuin iloa pelaamisesta.

Luulisi, että joku ihan simppeli softapatchi ajaisi asian; vasemman analogitatin voinee korvata näppisemulaatiolla...



Näppäimistö- ja hiirituen lisääminen lisäisi peleihin interoperatibility issueita, mikä hidastaisi pelien aikataulua ja lisäisi bugisuutta. Itse taannoin näppäimistö ja hiiritukea toivoin, mutta sitten rukouksiini vastattiin! Splitfish FragFX2 on PS3:lle suunniteltu hiiriohjain, joka toimii yllättävän hyvin. Niin hyvin, että jopa minäkin, vanha PC fps pelien hakkaaja, pystyin jo jopa nauttimaan konsolilla pelaamisesta räiskintäpelejä. Suosittelen hankkimaan! *joo*

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=28021

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!