DanceteriA 6.4.2007 @ Helsinki

41 posts, 3 pages, 9,040 views

pirpeli

Posts: 5,533

#21 • • pirpeli
Pari sanaa:

EL HEIKKI från Rauma!
Kyllä rokkas live kympillä!
*aplodit**jiihaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#22 • • Edited niomic Guest
Ihanku oisin spotannu pirpelin >;)

Kuitenkin totuus on se, et mikseistäkin jo päätellen, niin herra Orion rokkas paikkaa ihan täysillä, varsinkin noin 01:00 tulleet mollimelodiat iski suoraan siihen suoneen :) Sitten tuli tämä kotimainen toivo ja ihan kivaa, mut joutu lähtee mannuille siin vaihees :/

Lisää Orion's beltiä kiitos *iloinen*

edit: -typot %)
sapeli

Posts: 11,768

#23 • • sapeli jokukukamikä?
Jossain 2.30 paikkeilla tuli oikein kiva versio Cafe del Marista, bongausta? *hih*

Varsin mukavaa oli näissä pippaloissa, kavereiden kanssa jutellessa meni koko aika *hymy* Ehkä mä vielä joskus päädyn sinne tanssilattiallekin asti *nauru* Mut oli kiva jutella tänään pitkästä aikaa enemmän ystävien kanssa *hali*

Pieni surunoottikin tuli iltaan, mutta toivottavasti siitä opitaan. Muutenhan se olisi ollut turha. *piis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miksan

Posts: 1,464

#24 • • Miksan

sapeli, 7.4.2007 05:42:
Jossain 2.30 paikkeilla tuli oikein kiva versio Cafe del Marista, bongausta? *hih*


Raul Rincon Remix?
itis

Posts: 2,518

#25 • • itis Morning Star
Heikin live *aplodit* *jiihaa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

*hymy*

Posts: 322

#26 • • *hymy*
Verrattuna Birdien *sydän* Danceterian aikoihin, musiikkiin ja fiilikseen, tämä oli aika pettymys. Kerrankin pääsi mamaan perjantaina lauantaisen vapaan takia.. Muutamat kipaleet painuivat mielen syövereihin mutta muuten musa ja porukka oli tosi outoa tjs. Harmittaa vähän mutta oli mukava kyllä käydä tsekkaa nämäkin. Ihana oli nähdä tuttuja, halit teille! *hali*
Avatar
#27 • • Janneko Guest

porukka oli tosi outoa tjs.



Outoa porukkaa?Oliko ne homoja *nauru*
vaavu

Posts: 1,324

#28 • • vaavu vara-vana
Danceteria on kuin huomaamatta hiipinyt omien suosikkuklubien tiukkaan kärkeen, sen verran hauskaa Danceteriassa aina on. Rempattu yläkerta oli todella jees, tyyliä, tilaa ja istumapaikkoja. Ja alakerran tanssilattialla oli tyypilliseen tapaan ns. meno päällä! Vaikka jalat ja varpaat olivat päivän aktiviteeteista johtuen aivan soseessa, oli ihan pakko tapattaa ne lopullisesti musiikin tahtiin. Eikä kaduta yhtään...

Kiitos! *aplodit*
pirpeli

Posts: 5,533

#29 • • pirpeli

niomic, 7.4.2007 03:56:
Ihanku oisin spotannu pirpelin >;)



Hahah, mä olen sen verran näkyvä täti, et saattaa olla hyvinki mahdollista :D
Mut juu. Olipas kivaa. Vasta herättii ja kyl ottaa vähä koipii tantsuaminen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#30 • • sapeli jokukukamikä?
Yläkerta oli muuten tosi upeana! *aplodit* Kyllä lisää DTM:n viihtyvyyttä *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#31 • • Jago un-trained monkee
yläkerta oli tosi siistin näkönen verrattuna entiseen(joka muistutti cinderellan sisustusta)
tupakointihuoneen seinissä olleet puhelimet oli makee yksityiskohta. ei tartte mennä tupakansavuun jos haluu jutella polttavan kaverin kanssa*joo*

bileet näytti kaikinpuolin hyvältä, mutten oikeen ollu vedossa. oisin halunnu vaan lähtee nukkumaan*uuh*

cafe del mar*sydän*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

IInesAnkka

Posts: 656

#32 • • Edited IInesAnkka
Cafe Del Mar toisaan *sydän* (tosin olin kuulemma hihkaissut että hei tulee Greece 2000 *reps* *nauru*)
What Time Is Love *sydän*
Devotion *sydän*
Touch me *sydän*
Higher Stage Of Consciousness *sydän*
Sweet Dreams *super*


Noi jäi tällaiselle vanhemmalle pupulle jostain syystä mieleen, mikä sekin on tästä hirvittävästä krapulasta päätellen melkoinen ihme. Vain yksi suklaamuna on jäänyt sulamaan kassin pohjalle.
Oli aivan käsittämättömän kivaa (huolimatta niistä megaurpoista jotka hajotti mun hännän). Noissa bileissä vain aina jostain syystä on =) Kiitos kaikki *pupu*

edit. hups
Avatar
#33 • • niomic Guest

vaavu, 7.4.2007 11:32:
Rempattu yläkerta oli todella jees, tyyliä, tilaa ja istumapaikkoja.



Yläkerta oli kyllä tosiaan mahtava yllätys - hyvää musiikkia, nätisti käytetty tila, loungemainen fiilis. Lopulta siellä ei kyllä muistanut toistamiseen käydä kun oli jotain ongelmia niiden korttikoneen kanssa, ni sai juomia (maksua) oottaa pitkään :/

Tupakkakopista alkoi kyllä tulemaan jo hieman ennakkoon vieroitusoireet tulevaisuutta silmällä pitäen, mutta kyllä tuntui jo siistimmältä olla sekä yläkerrassa että pääsalissa kun ei porukka pahemmin poltellut :)
Zapa

Posts: 1,393

#34 • • Zapa Mr Wrangler
Ihan kivaa oli vaik loppuillasta alkoi olee liian känässä ja tänään sen kyllä huomaa. Vihdoinkin kuulin Devotion vs. Sunfreaks mashupin --> toimii *aplodit* Yläkerta oli tehty siistiksi ja Klabi soitti hyvää ;)
pirpeli

Posts: 5,533

#35 • • pirpeli
Yläkerran "moving light&liquid"- tanssilattia*kuolaa*
Kylläpä vieläkin hyvillä mielen muistelee eilistä. Kotiinlähtö oli hyvä idea,
tottahan ois voinu jäädäkin, mut tänään ei ois jaksanu sit mitää.

Kiitsa Ana&co <3

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Syce

Posts: 1,649

#36 • • Edited Syce
voe herranenaika.....*hikoil* Johan tuli heiluttua muutama tunti loistavan musiikin tahdissa!*jiihaa*
Ei olis tahtonu millään lopettaa kun kello löi puolneljä! *eiei* *hihu*
Uusittu yläkerta oli todella hieno! ja ehdoton plussa oli tupakkahuone polttaville!!!*joo**piis*
Kuukauden päästä uudelleen---> *tanssittel* *jiihaa* *hih*

niin ja kiitos sille kaunottarelle joka jostakin syystä halus tarjota mulle juotavan *sydän**hih*
paupau

Posts: 655

#37 • • paupau Tuhma Bambi
hitto, unohdin tsekata sen yläkerran kuitenki. no, ens kerral.. tuli tanssittua taas sydämen kyllyydestä lääkärin neuvoista huolimatta. oli sen arvoista tietty! oli siis tooooosi kivaa taas =)
kala

Posts: 543

#38 • • kala Selfmade Executable
Oli kaikinpuolin mukava ilta. Musiikki oli hyvää ja ihmiset oli iloisin mielin liikenteessä. Fiilis oli kohdillaan varsinkin loppu illasta. :) DanceteriAssa on joku sellainen juttu, mikä luo oikean bilefiiliksen™ kerta toisensa jälkeen. Yksi suuri tekijä on varmaankin oikean kokoinen ja muotoinen tanssilattia, jota ympäröi portaat/korokkeet. Jos vertaa vaikka Virgin Oilin tai Stockholm Diskotekin hallimaisiin tanssilattioihin, niin kyllä DTM:n tanssilattia vie voiton 6-0.

Tietääkö joku sen noin kello 02:50 soineen veisun nimeä, missä vokaalit menee jotenkin tähän suuntaan: "How do you like filthy base".

paupau, 7.4.2007 21:47:
hitto, unohdin tsekata sen yläkerran kuitenki.


Sama juttu. *igor*

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Kilari-Ilari

Posts: 408

#39 • • Kilari-Ilari Mä oon joo

Syce, 7.4.2007 20:04:
niin ja kiitos sille kaunottarelle joka jostakin syystä halus tarjota mulle juotavan *sydän**hih*



No Kimmo. En mä sulle juomaa tarjonnut enkä tiedä oonko niin kauniskaan mutta kiva kun kehut!
ville

Posts: 3,780

#40 • • ville olen oikeasti ujo
Olipas taas.... kerta kerralta paranee ja Danceteria alkaa olla helsingin yölemässä jo aivan omassa luokassaan :)

Kuvaavaa on, että tultiin paikan päälle eikä meillä ollut mitään muistikuvaa siitä kuka tällä kertaa levyjä soittaa. Jotenkin sitä vaan unohti katsoa lineupin, koska tiedossa oli, että illasta tulee joka tapauksessa loistava. Ylläytys oli melkoinen kun dekkien takana oli Miika, Orion, Mr A ja sokerina pohjalla Heikin live.... *tanssittel*

Yläkerta tuli myös katsottua ja tämän remontin jälkeen täytyy sanoa, että DTM:n fasiliteetit ovat klubia varten liki täydelliset. Alakerran tanssilattia on kohtalaisen suuri mutta intiimi, baari ja pousaustila sopivasti tanssilattiaa korkeammalla ja yläkerrassa löytyy hyvällä maulla sisustettua savutonta istumatilaa enemmän kuin monessa muussa ravintolassa yhteensä.


Vähän on sellainen kutina, että 2v synttäreillä danceteria tulee lopullisesti siirtämään itsensä niiden klubien joukkoon, joita muistellaan vielä hyvin pitkään. Ainakin tällä hetkellä suunta on selvä ja näyttääkin siltä, että paikan, panostuksen, tunnelman, lineuppien ja erityisesti ihmisten suhteen Helsinkiin on syntymässä klubi, joka täyttää vaativimmatkin toiveet. Vertauskohteita ei tästä maasta ole helppo löytää, mutta jos joku pitäisi valita niin ehkäpä edesmennyt Screen... tällä hetkellä tunnelmassa on monia hyvin samanlaisia elementtejä.

Kesää odotellessa *pihkassa*