Klabi - Guest mix to Stuudio 79

19 posts, 1 page, 4,727 views

Klabi

Posts: 1,423

#1 • • Klabi HUGC
Guestmix Viroon Stuudio 79 radio shöyhyn.
house, tribal

tracklist:
Intro
FatBoyOnThinIce - 8th floor (take me there) [cdr]
Andro & Add2Basket - Got my limits (Add2Basket remix) [Add2Basket Records]
Jealously - Lucy (dub)[Oxyd Records]
Felix Rennefelt - The max (original) [Great Stuff Records]
Girls On Film - Vaporized (Hatiras' Throbbing mix) [2Asides Redords]
Jean Claude Ades - Some Day (Jerome Isma-ae remix) [Lowered Records]
Monkz - Dooyah (original) [Add2Basket Records]
Dirty Old Ann - Turn Me On (Phunk Mob dub) [Oxyd records]
Stonebridge - SOS (Ortega & Gold mix) [Stoney Boy]
Gausa & Ferrero - 3,2,1, Hit It Again (D. Ferrero Housepark rmx) [Sutil]
Sharam - PATT (original) [Yoshitoshi]



lisätiedot - kuuntele
Avatar
#2 • • cjet Guest
*latail* *nauru* Helvetti ku töissä on hitaampi netti kuin mitä kotona...
mniittymaki

Posts: 1,641

#4 • • mniittymaki
Maukasta saundia, meitsi diggaa ! :)

.m
Klabi

Posts: 1,423

#5 • • Klabi HUGC

yoni-, 19.3.2007 17:08:
Mitttäää, uutta Stonebridgeäkin ja aika tiukkatracklisti muutenkin --> imuun *hih**piis*



Nooh uutta ja uutta taisi olla julkaisu -06 joulukuun alussa. Jos en väärin muista, mut kohtis uutta kuitenkin *vink*
Ootko kerenny imuttaa? Maistuko vai nöy???

flaikku, 20.3.2007 01:34:
Maukasta saundia, meitsi diggaa ! :)

.m



Kiitos

Rouheen rapsakkaa

*pepsodent*
Nemes

Posts: 2,099

#6 • • Nemes Balearium
Tosi tiukka miksi kyl... Toi intro oli kyllä niin loistava, sopii varsinki radioon *hehehe* Biisit oli kaikki tosi kovia... Tästä erityisesti pidin Gausa & Ferrero - 3,2,1, Hit It Again (D. Ferrero Housepark rmx) [Sutil] oli kaiken lisäks mulle ihan tuntematon biisi...
Mio

Posts: 1,010

#7 • • Mio
mielenkiintoist. Pitää varmaa tänää kuunnella tää kaverilla. ) nettiä kun ei uudestä kämpästä viel löydy
Klabi

Posts: 1,423

#8 • • Klabi HUGC

Mio, 21.3.2007 11:40:
mielenkiintoist. Pitää varmaa tänää kuunnella tää kaverilla. ) nettiä kun ei uudestä kämpästä viel löydy



Ihmeessä, mä voin myös lykkää sulle cd:n käteen jos maistuu.
mr.a

Posts: 2,098

#9 • • mr.a
joutuu varmaan vetään DTMn yläkerran uudestaan remonttiin jos tällästä soundia on luvassa.
Avatar
#10 • • cjet Guest
LOL.. en oo vielkää kerenny kuuntelee. *nauru* Nyt kotilatauksessa ja parin minsan sisään kuuntelussa. *hih* Just can't wait.
Avatar
#11 • • cjet Guest

cjet, 22.3.2007 17:17:
LOL.. en oo vielkää kerenny kuuntelee. *nauru* Nyt kotilatauksessa ja parin minsan sisään kuuntelussa. *hih* Just can't wait.



Jees poks. Alun Radio-intro oli hubaisa, ekat biisi tai pari ei niin mun makuun iskeny, mutta sit ku eteenpäin ollaan täs menty niin ohhoh.. *nauru* Setti kehittyy mukavasti siis. En tiä mikä tää biisi täs 28min kohdalla on, mut *plur* ..

Jalaka-vipatus-maksimus. *hymy*
Syce

Posts: 1,649

#12 • • Syce
Aivan loistava!!! Tikulle ja autoon--->*hihu*
Klabi

Posts: 1,423

#13 • • Klabi HUGC

mr.a, 21.3.2007 12:56:
joutuu varmaan vetään DTMn yläkerran uudestaan remonttiin jos tällästä soundia on luvassa.



Eiköhän sinne yläkertaan bileet saada aikaan... *vink*

cjet, 22.3.2007 17:53:
---
cjet, 22.3.2007 17:17:
LOL.. en oo vielkää kerenny kuuntelee. *nauru* Nyt kotilatauksessa ja parin minsan sisään kuuntelussa. *hih* Just can't wait.

---


Jees poks. Alun Radio-intro oli hubaisa, ekat biisi tai pari ei niin mun makuun iskeny, mutta sit ku eteenpäin ollaan täs menty niin ohhoh.. *nauru* Setti kehittyy mukavasti siis. En tiä mikä tää biisi täs 28min kohdalla on, mut *plur* ..

Jalaka-vipatus-maksimus. *hymy*



Radiomiksaushan tää tais olla, joten siks toi intro. Vaik introt rokkaa ylipäänsä, pitäis harrastaa enemmän!!!

niin joo...

Viisu siinä 28min kohdalla: Jean Claude Ades - Some Day (Jerome Isma-ae remix) [Lowered Records]
Ehkä yks kuohkeimpia houseralleja miesmuistiin *pepsodent*


Syce, 22.3.2007 18:25:
Aivan loistava!!! Tikulle ja autoon--->*hihu*



Helmee, luxusta et maistuu!!!
Zapa

Posts: 1,393

#14 • • Zapa Mr Wrangler
Imuun ja kommentit tulee perässä *vink*
Zapa

Posts: 1,393

#15 • • Edited Zapa Mr Wrangler
Eka kuuntelu läpi. Kokonais-ilme hyvä, aikaisempiin sun mixauksiin verrattuna iloisempaa soundia >> toimii mulle hyvin. Nyt ei ollut mörkö-mur-mur-raitoja mukana *nauru*

Jäbän soundi toimii varmaan D'teriassa oikke hyvin! Setin kohokohdat: Jealously, Girls On Film, Gausa & Ferrero ja tottakai PATTi
Oliwer

Posts: 799

#16 • • Oliwer
Tässä ollaan nyt taas asian ytimessä! Todella tassittava ja maukas setti! Tämmösii lisää! *joo*
Klabi

Posts: 1,423

#17 • • Klabi HUGC

Zapa, 23.3.2007 16:31:
Eka kuuntelu läpi. Kokonais-ilme hyvä, aikaisempiin sun mixauksiin verrattuna iloisempaa soundia >> toimii mulle hyvin. Nyt ei ollut mörkö-mur-mur-raitoja mukana *nauru*

Jäbän soundi toimii varmaan D'teriassa oikke hyvin! Setin kohokohdat: Jealously, Girls On Film, Gausa & Ferrero ja tottakai PATTi



Joo, ei sitä aina jaksa semmoista mur-mur soundii soitella.
DanceteriAa odotellessa *aplodit*


Oliwer, 24.3.2007 19:31:
Tässä ollaan nyt taas asian ytimessä! Todella tassittava ja maukas setti! Tämmösii lisää! *joo*



Stanx a lot!!!
Kun kesä alkaa lähestyy, alkaa myös soundi siirtymään kohti kesälaitumia.
krispis

Posts: 1,020

#18 • • krispis Huhuu
jaahas,tämmösen löysin.kivaa*aplodit* *jiihaa* kuunteluun!
MadSam

Posts: 6

#19 • • MadSam
Pari ekaa kuuntelua ajattelin, että ei toimi. Mutta nyt tää kuuluu mun perus soittolistalle eli pyörii duunissa, ipodissa ja himassa =) Kiitos Klabi.

Kesää odotellessa *jiihaa*

--
... Bom-Bom... and the beat goes on...