unelmaduuni?

66 posts, 4 pages, 20,929 views

evvk

Posts: 1,918

#61 • • evvk

Epailija, 4.4.2007 15:52:
---
Mark Hamilton, 18.3.2007 14:03:
Myöskin miksi Java ja PHP? Tehdäänkö järjestelmä yhtäaikaa PHP:lla ja esim. J2EE:lla vai onko tarkoitus tehdä Java Appletteja vai mitä. Vai onko Javalla tarkoitus tehdä työpöytäohjelma jonka avulla SOAP sydemillä voi käytää noitten järjestelmää?
---


Oliko tuossa sinusta oikeasti jotain outoa? Luulisi ohjelmoijan nyt keksivän useampiakin eri syitä miksi firma voisi haluta vähän laaja-alaisempaa osaamista, jos maallikkokin siihen pystyy.

Aiheeseen: Ei valitettavasti ole mitään unelmaduunia, mutta sellainen täyttäisi ainakin seuraavat toiveet:

-Ei tarvitse viedä töitä kotiin.
-Mukavat työkaverit.
-Jossain määrin vapaata, mutta ei liian.
-Kohtalainen palkkaus. Tuurilla niinkin kohtalainen, että voisi tehdä 20h per viikko ja elellä ihan mukavasti.
-Mahdollisuuksia edetä moniin suuntiin tai vaihtaa hommia suurin piirtein samalla vastuutasolla.
-Tuntuu mielekkäältä.
-Motivoi kehittymään.
-Tarjoaa virikkeitä mahdollisuuden oppia uutta.
-Mahdollisuus matkustaa.
-Saa tavata uusia ihmisiä.
-Joustavat työajat.
-Ei pelkkiä 8-16 vuoroja, vaan ainakin vähän vaihtelua.

Tämänhetkinen työpaikka tarjoaa näistä yllättävänkin monta kohtaa, kun tarkemmin miettii, mutta eipä varmaan tule alalle kyllä jäätyä.



Sinulla on tossa unelmaduunissa monta hyvä kohtaa. Vähän kun mun unelmaduuni.

Ja tottakai koodarin on hyvä osata montaa koodaustekniikkaa.
johnnytys

Posts: 489

#62 • • johnnytys idän pikajuna
tehdä ihmisille erikoisia vaatteita*plur**plur*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Miazu

Posts: 815

#63 • • Miazu Päivänsäde
Kun sais normaali duunin ah se ois ihana :)
pupuankka

Posts: 869

#64 • • pupuankka poly-wtf?!
Mulla on ihan kiva duuni *hymy* Unelmaduunin siitä tekisi se että saisi edes suomalaiselle keskitasolle yltävää palkkaa (julkinen sektori *justjoo* ) ja että virkasuhde olisi vakituinen. Olen siis virkanainen, jee.
Kim123

Posts: 127

#65 • • Kim123 jokke123
Sellanen missä saisi itse päättää mitä tekee ja tietysti mahdollisimman hyvällä palkalla*joo*

--
pioneer

¡ Previous post a couple of decades ago !
unoha

Posts: 929

#66 • • unoha Lti-/UG Collective
HeadShop Yrittäjä,Promoottori & PT*ding**battery**yingyang**yingyang**nuotti**nuotti**nuotti**plur*

--
Never Quit !