CHAMPIONS LEAGUE 02/03

52 posts, 3 pages, 8,265 views

Mark

Posts: 7,311

#1 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Kenen uskot / toivot voittavan? Ketkä teistä ylipäätään seuraa huippufudista...? Oma suosikkini on ManU =)

-M

[muokattu 8.4.2003 13:40]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#3 • • Lost-Soul los pallos
ManU =)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

jaykay

Posts: 293

#4 • • jaykay
pakko tukea Litmasen jalkavaivoja ja äänestää AJAXIA!

btw..
Tänään tulee tämän kauden ehdottomasti kuumin ottelu, Real Madrid vs. Manchister United

toivottavasti tulee maalirikas ottelu..
hallucinogen

Posts: 8,190

#5 • • hallucinogen Edain
Siis kyllä ac milan voittaa *iloinen* Tosin en oo enään yhtä hurahtanu kun joskus 12v:nä piti ostaa weahin paidat sun muut *nauraa*

--
pikku-*possu*

misjah

Posts: 3,373

#6 • • misjah Team Sika
manuhan tipahtaa jo realille joka kohottaa pytyn kohti taivaita..!!!

--
www.team*possu*.tk

hallucinogen

Posts: 8,190

#7 • • hallucinogen Edain
äänestystuloksista päätellen monetkaan ei taida olla italialaisen jalkapallon ystäviä *nauraa*
paitsi tietenkin minä *hymy*

--
pikku-*possu*

shaman

Posts: 270

#8 • • shaman
ManU vie *justjoo*

--
*piis*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#9 • • Jussi Soro choon!
misjah:

manuhan tipahtaa jo realille joka kohottaa pytyn kohti taivaita..!!!


Olipas perseestä toi eilinen matsi, Real ansaitsi voittonsa. ManU tyytyi räiskimään pitkiä palloja huonolla menestyksellä, ja ainakin Veronin puuttuminen näkyi. Onneksi sentään saatiin vierasmaali, seuraavaksi viedään kuitenkin 2-0 :)
lostgone

Posts: 2,493

#10 • • lostgone
Oma suosikki tippui valitettavasti jo ( Newcastle) ja vaik oon innokas brittifutiksen kannattaja, ni en silti o pahemmin MANU-fani, joten täytyy ilmeisest tyytyä liputtamaan Valencian puolesta. Mielelläni toivoisin kyllä Ajaxin pärjäävän koska se ei ole niin rahalla kasattu joukkue..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

misjah

Posts: 3,373

#11 • • misjah Team Sika
JussiS:

misjah:manuhan tipahtaa jo realille joka kohottaa pytyn kohti taivaita..!!!
Olipas perseestä toi eilinen matsi, Real ansaitsi voittonsa. ManU tyytyi räiskimään pitkiä palloja huonolla menestyksellä, ja ainakin Veronin puuttuminen näkyi. Onneksi sentään saatiin vierasmaali, seuraavaksi viedään kuitenkin 2-0 :)



ei taida onnistua.. realille kuiteski pari maalii edessä.. on siinä manulla tekemistä jos meinaavat jatkoon päästä..
*piis*

--
www.team*possu*.tk

trikSain

Posts: 156

#12 • • trikSain
Realhan on nykyään jo aivan superjengi, mut mä olen ollut Realin kannattaja jo pitkään. Ei se tosin silloinkaan mikään pieni joukkue ollut. Toisaalta onhan se vähän tylsää, kun ei ole muka jako mennyt tasan ja onhan Realilla aika paljon tähtiä, mutta on se niin hienoa, kun on noin hieno joukkue kasattu! Realin peliä on lumoavaa katsella, viime tiistai oli mielestäni jalkapalloa parhaimmillaan.

Sekä jalkapallo että Real Madrid voittakoon.

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Jussi Soro

Posts: 6,385

#13 • • Jussi Soro choon!
misjah:

ei taida onnistua.. realille kuiteski pari maalii edessä.. on siinä manulla tekemistä jos meinaavat jatkoon päästä..*piis*


Vierasmaalinsa ansiosta ManU pääsee jatkoon, jos voittaa nollapelillä, eli 1-0, 2-0, 3-0 jne... 1-0 ei ole mikään mahdottomuus kotikentällä, ManU:lla on kun on vielä tapana onnistua tärkeissä peleissä.

Tosin tiistain pelin jälkeen Real kyllä ansaitsisi voittaa.
henkka

Posts: 4,973

#14 • • henkka
Meitsi vastas Juventus ku kaverit kannattaa sitä.
Mark

Posts: 7,311

#15 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
siis... eikös real voittanu 3-1? eli siis tarvitaan 2-0 manulle jos mielii jatkoon?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#16 • • Jussi Soro choon!
Mark:

siis... eikös real voittanu 3-1? eli siis tarvitaan 2-0 manulle jos mielii jatkoon?


Muistin että ensin verrattais vierasmaaleja, eli joo, Manun tarvii voittaa 2-0 tai 3-1. 3-1 riittää, koska ManU sijoittui paremmin alkulohkoissa.
Mark

Posts: 7,311

#17 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
eli GOOOOOU NISTELROOOOOOOY!!!!!! action-smiley-033.gif =)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

trikSain

Posts: 156

#18 • • trikSain
Joo, eiks tolleen just mene, mun mielestä ainakin.
Eli Manun täytyis voittaa ainakin kahdella maalilla ilman, että omissa kolisisi.
V***u mua ottaa päähän, ku mä oon just tuolloin astunut armeijan harmaisiin 22.4 ja tää peli pelataan 23.4*mur* voi olla,että jää näkemättä.

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Jussi Soro

Posts: 6,385

#19 • • Jussi Soro choon!
Mark:

eli GOOOOOU NISTELROOOOOOOY!!!!!! action-smiley-033.gif =)

-M


Nistelrooyn 19 laukauksesta muuten 11 on ollut maali, ja vain 3(!) laukausta on mennyt ohi maalin. Jonkunlainen ennätys varmaan tuokin.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#20 • • [Nuclear] el aprendiz
Real sais voittaa*joo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku