ASCENSION - Beyond Bizarre 18.5.2007 @ Lahti

64 posts, 4 pages, 9,844 views

:D

Posts: 3,707

#43 • • :D
sviddunääskuootte ihan tollaisii muuttujia! teille x&yt näytän huhuh huh ku on
fiilis kohdillaan jo :D

me ehkä näemmä...
tai te, mut ehkä mä en.
kohta diskoo kohta. diskoo.

illan quote "lisä viinaa, silmät liikkuu" - cheek
Kolera

Posts: 4,256

#44 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kohta kai sinne juu. mitä nyt vittu että suhisee päässä taas niin et melkee vois olla tulemati =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

RiD

Posts: 2,817

#45 • • Edited RiD Nukemi
Ihan järkyttävän kaunista musiikkia koko illan.

Suuri kiitos jätkille joka tän teki mahdolliseks. oli ihan törkeen hauskaa!

*super* *possu* kuittaa

edit: oli kyl vitun siistii nähä taas jari ja ville sellasis fiiliksis!

--
*super* *possu*

unoha

Posts: 929

#46 • • unoha Lti-/UG Collective
Ite missasin ite bileet, ku ei enään 0300 aikaan päästetty sisään.. Mahtava pauke ulospäin khyl kuulu*sydän*

--
Never Quit !

Raver71

Posts: 3,605

#47 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Oli kyllä hyvää musiikkia tarjolla koko illan. Aivan totaalisen onnistuneet bileet. Väkeäkin oli vääntäytynyt paikalle. Tällä jaksaa ensi viikolla painaa duunissa hullun lailla. Ei tätä pysty tarpeeksi hehkuttamaan.

Unohdin vallan että tätä lisää!
akir0

Posts: 2,554

#48 • • akir0 idleRPG champion 2009
Aki ja Thomas soitteli kyl oivakkaa musaa, muuta ei sitte tullu kuultuakaan. Karvan verran nitkusti oli ihmisiä, mut onneks tuttuja ihan kivasti.

Toivottavasti väen vähyydestä huolimatta jatkoa kuitenkin seuraa.
Kolera

Posts: 4,256

#49 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mitä oliko siel lopulta sitte sakkiaki? ite kattelin pitkään et ei vittu on ankeesti porukkaa järjestävää tahoa ajatellen.

Musan kauneuteen voi vaan sanoa että no taisin pilkkiä jonku tunnin siinä kauneudessa =P eikä kyl mitään muistikuvaa musasta mut sentää muistan etten nillittäny kertaakaan tai kitissy et musa on perseestä joten sen täytyi olla hyvää =)
Isoin käsi kyl EgoDiizeille ku sopivasti kurvas cumun etee autol ku hoipuin ulos ja kauniina ihmisenä kuskas viel himaa sieltä <3 DIUDIUDIUDIUDIUDIU

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Juhgu

Posts: 7,921

#50 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Hyvää settiä suurimman osan aikaa kaikilta soittajilta, oli ilo kuunnella. *joo*


akir0, 19.5.2007 11:12:
Toivottavasti väen vähyydestä huolimatta jatkoa kuitenkin seuraa.



Kolera, 19.5.2007 11:38:
mitä oliko siel lopulta sitte sakkiaki? ite kattelin pitkään et ei vittu on ankeesti porukkaa järjestävää tahoa ajatellen.



Verrataanko tässä Impulsen ym. ryysiksiin? Ei siellä minun mielestäni mitenkään kovin autiolta näyttänyt. Ja itse kyllä diggailen enemmän tuollaisesta, ettei tarvitse joka paikkaan luovia ihmismeren läpi ja tanssilattiallakin mahtuu fiilistelemään (muttei tarvitse kuitenkaan olla yksin tai kaksin siellä). *hymy*

Ehkä monet Cumuluksen tavalliseen meininkiin tottuneet lähtivät äkkiä pois, tai ehkä jengi pakkautui jonnekin muualle kuin siihen näkyvimmälle paikalle tanssilattian lähelle, emt - mutta siis oli siellä järjestäjien kannalta ihan riittävästi populaa. (Vaikka tokihan sinne enemmänkin olisi mahtunut.)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

akir0

Posts: 2,554

#51 • • akir0 idleRPG champion 2009
Kommentoidaan ny viel sen verran, että olihan siellä tosiaan porukkaa ihan kivasti, mut kiksi/proge/house-fanaatikkona oisin toivonu, että ois ollu viel enempi ni saadaan tätäkin linjaa jatkossa lisää.

Thomaksen ja Akin setistä viel sen verran, että se loppupuoli oli kyl sellanen klassikkokimara ja seassa paljon sellasta vanhaa kivaa, jota ei oo bileissä aikoihi kuulunu. Tattis ukoille!
gerry

Posts: 979

#52 • • gerry
Bileet yllätti kyl positiivisesti:)

Vaikken hirvees tuubas ollutkaan niin välil saatoin näyttää aika omituiselta etsiessäni noit drinkkitarroja pitkin baaria:D Olen melko varma et olin ainut joka noit edes tajusi etsiä. Hajuaistiani käyttämällä löysinki viisi (joski yks oli niin hyvin piilotettu ettei mitää rajaa). Joten eipä menny rahaakaa hirveesti juomiin;)

Ja Zonexi ja Niklas veti kyl illan parhaat, en muista koska viimeks tuli Lahes tampattua 5 minuuttia kauemmin:)


PS. Bändikaverillaki näytti olevan hauskaa*slurps*

--
by B.C.S

Kolera

Posts: 4,256

#53 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

gge, 19.5.2007 13:55:
Bileet yllätti kyl positiivisesti:)

Olen melko varma et olin ainut joka noit edes tajusi etsiä. Hajuaistiani käyttämällä löysinki viisi (joski yks oli niin hyvin piilotettu ettei mitää rajaa). Joten eipä menny rahaakaa hirveesti juomiin;)


voin todeta vaan että mitävitun tarroja? jos olis tienny asiasta ni mä nyt olisin siellä viinanhimoissani könynny joka saatanan nurkan =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Zeni-

Posts: 1,104

#54 • • Zeni- Funky Little Man
Joo kyllä pitää kompata muita tässä. Oli niin kaunista soundia koko illan, ettei voi sanoa kuka/ketkä veti parhaiten.
Kiitokset kaikille. over and out!

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Avatar
#55 • • opmdevil Guest
Täytynee sanoa, että musiikki oli hyvää ja käsittääkseni jopa tanssin taas vaihteeksi. Kannatti vaivautua paikanpäälle.
akiapina

Posts: 2,729

#56 • • Edited akiapina apinaki
Jees, ekaa kertaa Lahdessa ja olihan kivaa! Soitto-olosuhteet olivat optimaaliset ja kaikki muukin pelasi :) Meidän setin alussa konseptit olivat vähän sekaisin, mutta kun huomattin että napakampi matsku toimii niin kyllähän se siitä sit lähti. Oli kyllä helvetin hauska huomata että vanha trancesoundi toimi noinkin hyvin, kiva soittaa kun ihmiset olivat noin hyvin mukana :) Omasta levylaukusta tuli vedettyä seuraavat, Thomas voi täydentää mitä soitettiin hänen laukustaan.



Tilt: Seduction of Orpheus (Tarrentalla & Redanka Mix)
The Killers: Read My Mind (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Austin Leeds & Kobbe: Fusing Love (Orig.)
Marc Auerbach: Muke (Twister Mix)
Breeder: The Chain
Sasha: Xpander
Way Out West: Mindcircus (Gabriel & Dresden Mix)
BT: Mercury & Solace (Transa Mix)



Ai niin, ja lihamuki toimi! Neljän aikaan aamuyöstä toi on kyllä loppuun asti suunniteltu konsepti <3

edit: ja allathomaksen laukun laulut:

skyscraper - jabberwock
taribo - that vangelis track
travel - pray to jerusalem (incisions remix)
tilt - seduction of orpheus (tarrantella & redanka remix)
jody wisternoff - cold drink, hot girl
perry o'neil - bass society
cjay & eelke kleijn - daglicht
livio & roby - monochrome (wzie remix)
frequent

Posts: 53

#57 • • frequent

Kolera, 19.5.2007 14:45:

voin todeta vaan että mitävitun tarroja? jos olis tienny asiasta ni mä nyt olisin siellä viinanhimoissani könynny joka saatanan nurkan =P



Ei hätää, sä huidoit valtaosan siitä mun tarradrinkistä.

Oli kyl mukavaa musaa, ten points.
Kolera

Posts: 4,256

#59 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

frequent, 19.5.2007 15:39:
---
Kolera, 19.5.2007 14:45:

voin todeta vaan että mitävitun tarroja? jos olis tienny asiasta ni mä nyt olisin siellä viinanhimoissani könynny joka saatanan nurkan =P

---


Ei hätää, sä huidoit valtaosan siitä mun tarradrinkistä.

Oli kyl mukavaa musaa, ten points.


en nyt oo varma mistä niistä drinkeistä puhuit mut ainaki se yks mikä siinä pöydällä kaatu ei ollu ainakaa mun kaatama =P muista en sit voi mennä sanoo et mitä kaadoin mitä en ja mihin suuhun

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä