Musiikki toimi mulle näissä bileissä todellä hyvin, varsinkin casper dj:n setti vei mut mukanaan
39 posts, 2 pages, 5,944 views
eee, 6.4.2007 21:06:
hesus maria jeesuksen perse että randy veti niin monotonista tribetek tutinaa että rupes tulee ikävä sitä paikkaa missä soitetaan tämmöstä musiikkia. nimittäin suomen rajojen ulkopuolta. aamuissa ois tappanu jengin, onneks ei ollu aamut. ehkä joskus vielä on
kehtaiskohan ton setin laittaa jakeluun
hesus maria jeesuksen perse että randy veti niin monotonista tribetek tutinaa että rupes tulee ikävä sitä paikkaa missä soitetaan tämmöstä musiikkia. nimittäin suomen rajojen ulkopuolta. aamuissa ois tappanu jengin, onneks ei ollu aamut. ehkä joskus vielä on
Ozie, 6.4.2007 16:43:
Hahah, olin tääl ihan vahingos. Ei pitäny tulla enkä kyl tiennykkään et mihin olin tullu, selvist vast tänään. Sai sielt viinaa, kiitti siitä
emuli, 7.4.2007 13:09:
---
Ozie, 6.4.2007 16:43:
Hahah, olin tääl ihan vahingos. Ei pitäny tulla enkä kyl tiennykkään et mihin olin tullu, selvist vast tänään. Sai sielt viinaa, kiitti siitä
---
Ahahah.. tipuin Jos en väärin muista ni jampesterihan oli tanssimassaki, menny sit vissiin vähän biitit hukkaan sun kohal..
Mut kivaa oli
Mark, 7.4.2007 12:02:
ps. se Kasperin vika biisi räjäytti kyl pankin siihen malliin et meinas lentoon lähtee
-M
N.Geselle, 11.4.2007 11:07:
Siis biisikö, mikä tuli ennen Nessiä?
Mark, 11.4.2007 11:11:
---
N.Geselle, 11.4.2007 11:07:
Siis biisikö, mikä tuli ennen Nessiä?
---
Joko se, tai edellinen, en ole ihan varma kumpi teistä pisti vikan platan pyörimään ennen Nessiä, mut se kolahti kovaa. Biisilista koko teiän setistä ois kyl aika jees, meee like it! <3
-M