11.8.2007 SUNRISE meets Efekti RY w/ UNLIVE [LIVE] - SUNRISE: Jyväskylä

77 posts, 4 pages, 12,189 views

anniharha

Posts: 1,937

#41 • • anniharha

pupuankka, 10.8.2007 16:05:
---
anniharha, 9.8.2007 21:49:
Vuos sitten jäi väliin kun seura perui, perui taaskin mut mä ajattelin ryhdistäytyä ja tulla silti *uros*
---
Kuka tylsimys nyt on perunu *igor* Lähethä sie miu kaa reivaa *hihu*



Itseasiassa kaksikin, niille tuli ns. parempaa tekemistä *pepsodent* mut ei sillä enää väliä, miä lähenki siun kanssa kylläjoo oikein mielelläni! *sydän**hihu*

--
and though my words could save the world they never come out right

MiMoSa

Posts: 1,664

#43 • • MiMoSa
Huomenna sitten*tanssittel*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

a-j

Posts: 785

#45 • • a-j
tänääääään *iloinen*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

MiMoSa

Posts: 1,664

#46 • • MiMoSa
Tänään!*jiihaa*

Muistutukseksi vielä kaikille, että ilotunti on klo 22-23, jolloin mm. iso bisse 2,5.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

thomas

Posts: 5,618

#47 • • thomas

MiMoSa, 11.8.2007 11:16:
Tänään!*jiihaa*

Muistutukseksi vielä kaikille, että ilotunti on klo 22-23, jolloin mm. iso bisse 2,5.



kiva kun muistutit.. pitääkin tulla nauttimaan ohrapirtelöä.
punos

Posts: 105

#48 • • punos luojanne
Sääli ettei kykene lähtemään sinne asti. Olkaatten kiltisti älkääkä tehkö mitään mitä minä en tekisi :). Takuuvarmat kekkerit.

--
punos // luojanne

MiMoSa

Posts: 1,664

#49 • • MiMoSa
6h*iloinen*

Jatkoista sen verran, että jatkot on aivan lähistöllä ja niistä tiedotetaan lisää itse bileissä.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

thomas

Posts: 5,618

#50 • • thomas

MiMoSa, 11.8.2007 15:03:
6h*iloinen*

Jatkoista sen verran, että jatkot on aivan lähistöllä ja niistä tiedotetaan lisää itse bileissä.*hymy*



:o
Mr.Wednesday

Posts: 7

#51 • • Mr.Wednesday
Kiitokset hyvistä pippaloista. Ainut miinus oli että loppuivat liian aikaisin. :D Joutui hiippailemaan perusbaariin jatkotansseille..

Count me in next time. :)
nuance

Posts: 1,963

#52 • • nuance cov ops, combat, sunrise
kääk. oli juhlat. tapoin variksen kotimatkalla.
TrendiPelle

Posts: 8

#56 • • TrendiPelle
ja olipa aika kinkerit...jooo!*super*

--
Society plays a role in pointin a finger at us and blames us for all the crime and stuff. and want us to take the fault for everyone done wrong, but we don`t grow the dope nor do we make guns

Avatar
#57 • • beardy Guest
Olipas taas maailman parasta musiikkia koko illan! Alakerrassa oli vähän enemmän poikien musiikkia ja poika kun olen niin siellä tuli vietettyä melkein kaiken ajan.
Se että psykesetit oli aivan mahtavia (wow, Unlive *aplodit**aplodit**aplodit*) ei tullut yllätyksenä mutta dnb setti oli melkoinen yllätys, huhhuh! Maailman parasta...
Jep koko ilta teki melkoisen vaikutuksen mutta miksi ihmisiä oli niin vähän tanssimassa?! No voihan sitä vaan kuunnellakin.
Kyllä tällainen jyväskylään juurtunut kaveri osaa arvostaa tämmösiä bileitä, kiitoksia Efekti ja Sunrise *jiihaa*
Mr.Wednesday

Posts: 7

#58 • • Mr.Wednesday
Kyllä oli makeat setit ja hyvin sai hien pintaan. Väkeä oli tosiaan vähemmän kuin olin olettanut, vaan mahtuipahan ainakin lattialle veivaamaan huoletta. :)

Ja nyt väsyttää. *nukkuu*
happosepi

Posts: 1,070

#59 • • happosepi
Kiitokset, mukavaa oli. Kansaa oli aika vähän, mutta kuulemma kuitenkin huomattavasti enemmän kuin viime vastaavassa.. Heh