Ärsyttävin biisi atm

268 posts, 14 pages, 79,910 views

$

Posts: 1,802

#161 • • $ Destination weekend!

MiksuK, 29.6.2007 12:44:
---
$, 29.6.2007 12:40:
Tea - Tytöt tykkää

Se on niin helvetin ärsyttävä, että olen alkanut vähän pitää siitä joka on hieman epäilyttävää.

Mulla on kanssa se CD-sinkkuna joka on äärimmäisen epäilyttävää.

---


Sulla on myöskin forum tittelinä Tytöt Tykkää joka on jo liiankin epäilyttävää



Se on kylläkin ihan toisesta syystä *vink*
tomii

Posts: 3,594

#162 • • tomii kallion herttua
Joo toi Tytöt Tykkää on taas malliesimerkki tosta formaattiradion meiningistä: kun on tarpeeksi iso levy-yhtiö takana, niin ihan mikä vaan skeida päätyy tehosoittoon (vai kait tää on tehosoitossa? en ihan tiedä, kun en ylex/kids fm/nova -sektoria ole kuunnellut pitkään aikaan). Ihan vitun paska biisi, siis oikeesti paska. Ei edes niin ärsyttävä kuin on paska. Ymmärsittekö nyt mun pointin? P-A-S-K-A!!! :D

--
reivaan kunnes kuolen

MiksuK

Posts: 74

#163 • • MiksuK hmm

$, 29.6.2007 12:46:
---
MiksuK, 29.6.2007 12:44:

Sulla on myöskin forum tittelinä Tytöt Tykkää joka on jo liiankin epäilyttävää

---


Se on kylläkin ihan toisesta syystä *vink*



Niinpä tietysti.. *nauru*

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

nomic

Posts: 4,120

#164 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
-Antti Tuiskun tuotanto
-Kaikki Idols-pasket
-Tytöt-tykkää-saatanan tuotanto
-basshuntahin tuotanto
-Pussikalja dölssien dont cha ja muut pasket

ylipäätänsä lähes kaikki nykyinen mainstreami on täyttä paskee. Kymmenen vuotta sitten tuli vielä hyvää valtavirta-tavaraa. :< Nykyään meteli on vain tommosta kähinää ja nylkemistä.
pelottaa vaan, että millaista kauhistusta on kymmen vuoden päästä. *ding*
moksu

Posts: 1,386

#165 • • moksu [Dimension]

tomii, 29.6.2007 12:52:
Tytöt Tykkää...
...Ihan vitun paska biisi, siis oikeesti paska. Ei edes niin ärsyttävä kuin on paska. Ymmärsittekö nyt mun pointin? P-A-S-K-A!!! :D


Oli aivan pakko käydä kuuntelemassa tämä jo niin huikeata mainostusta saanut tuotos.. täytyy kyll myöntää, että kyllä, se oli oikeasti aivan paska..
Ei edes läppänä hauska ja vakavasti "tuotettuna" ainoastaan säälittävä.. Säälin kaikkia radion kuuntelijoita, jotka joutuvat kuuntelee tätä biisiä pakosti vaikkapa työn ohessa.. Toisaalta veikkaan, että tämäkin biisi soi "mahtavana" tunnelman nostattajana jossain pissibaarissa. jesh!.

Ja niin, tää biisi saa koko ajan vain enemmän ilmaista mainostusta, jesh! *ökkö*
tomii

Posts: 3,594

#166 • • tomii kallion herttua

moksu, 29.6.2007 13:07:
---

Toisaalta veikkaan, että tämäkin biisi soi "mahtavana" tunnelman nostattajana jossain pissibaarissa. jesh!.



No siis täähän on saleen jossakin lähiön perusmestassa SE biisi, joka pistää tanssilattian paskaksi. :D

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#167 • • tomii kallion herttua

nomic, 29.6.2007 13:07:
-basshuntahin tuotanto



Ton jätkän "tuotanto" on kyl niin käsittämätön ilmiö. Toi on oikeesti sellasta matskua, että pistää vakavasti miettimään, että onko joillakin aivoissa joku juttu väärinpäin, että paska kuulostaa hyvältä ja toisinpäin. Vittu Boten Anna!!! Ei jumalauta, miten toikin biisi voi keikkua joillakin listoilla!??! Lupaan heittää omaa paskaani ton jätkän naamalle, jos nään sen jossakin, koska se on pakannut omaa paskaansa mun korviin jo ihan tarpeeksi :D

--
reivaan kunnes kuolen

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#168 • • WiljamiDzay Nyypiö

moksu, 29.6.2007 13:07:
---
tomii, 29.6.2007 12:52:
Tytöt Tykkää...
...Ihan vitun paska biisi, siis oikeesti paska. Ei edes niin ärsyttävä kuin on paska. Ymmärsittekö nyt mun pointin? P-A-S-K-A!!! :D

---

Oli aivan pakko käydä kuuntelemassa tämä jo niin huikeata mainostusta saanut tuotos.. täytyy kyll myöntää, että kyllä, se oli oikeasti aivan paska..
Ei edes läppänä hauska ja vakavasti "tuotettuna" ainoastaan säälittävä.. Säälin kaikkia radion kuuntelijoita, jotka joutuvat kuuntelee tätä biisiä pakosti vaikkapa työn ohessa.. Toisaalta veikkaan, että tämäkin biisi soi "mahtavana" tunnelman nostattajana jossain pissibaarissa. jesh!.

Ja niin, tää biisi saa koko ajan vain enemmän ilmaista mainostusta, jesh! *ökkö*



Joo pitää ite kans mainostaa vähän tuota säveltaiteen suoltoa... (Toisaalta ei ole ärsyttävä, ainoastaan paska, mut kait se tähän lasketaan)

Hassua että camp-arvosta voidaan mennä noin paljon vielä yli... Ottaisvat oppia Ed Woodista tai Sepi Kumpulaisesta jos haluavat tehdä sopivasti paskaa... :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

AnderS

Posts: 470

#169 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mä kans vihaan raskaasti tätä Tea- tytöt tykkää renkutusta! Jos multa kysyttäisiin niin Paradision Bailando on viimeinen kunnon kesäralli*plur*
Avatar
#170 • • opmdevil Guest
"Mä näytän hyvältä ja tiedän että tiedät set mut ei saa koskee (ei saa koskee) Voit sä sanoo mitä vaan, en mä usko kuitenkaan, mä nään sun läpi...ja jotain jotain...mä elän mun elämän, jätä mut rauhaan...jotain jotain..."

Tämä on maailman ärsyttävin renkutus. Kesähitiksi on valittu ja suuresti epäilen miksi. Joku sisäpiirin vitsi varmaan. Kaverit ovat porukalla äänestäneet. Kappalehan on ihan vitsi ja siinä on periaatteessa yksi koukku eikä mitään muuta. Valitettavasti sitä kuulee töissä ja salilla aivan liikaa, siksi tunnen nuo sanatkin.

Tämän lisäksi toivoisin, että koko Voicen musiikkitarjonta on aivan pepusta, samoin menee MTV:n tuotanto eikä se Novakaan ole kovin ihmeellinen. YleX sentään soittaa jotain hyvää musaa mutta muuten aika kökköä ja radio Rock on vielä pahin vaikka soittavatkin mitä haluavat. Sitten kun olen iso ja minulla on rahaa, perustan valtakunnallisen radioaseman jossa soitetaan vai Northern Riseria, Sandstormia, Equadoria sekä Insomniacia. Jos joku soittelee toimitukseen ja pyytää jotain biisiä, niin otetaan oikeasti lähetykseen vain ne, jotka pyytää Northern Riseria, Sandstormia, Equadoria tai Insomniacia.
Worin

Posts: 526

#171 • • Worin
Arvasin heti kun näin topikin tuolla uusien joukosta et mistä biisistä on kyse. Olin salilla reenailemassa kun ekan kerran kuulin kyseisen setin ja mietin vaan siinä että WTF. Aivan kauhee renkutus.
Lova

Posts: 84

#172 • • Lova
Paska musa myy parhaiten... and that´s the way the cookie crumbles... *vink*
Avatar
#173 • • astaroth Guest

tomii, 29.6.2007 13:25:
Ton jätkän "tuotanto" on kyl niin käsittämätön ilmiö. Toi on oikeesti sellasta matskua, että pistää vakavasti miettimään, että onko joillakin aivoissa joku juttu väärinpäin, että paska kuulostaa hyvältä ja toisinpäin. Vittu Boten Anna!!!


toi sälli salettiin nimes levynsä "lol":lliksi sen takia, kun nyt se jätkä runkkaa miljooniinsa huutaen "te nuijat oikeesti siis ostatte tätä paskaa" :D
Avatar
#174 • • Sunshine^82 Guest
tytöt tykkää

yökötys ällötys oksennus *poks* *eiei*
tomii

Posts: 3,594

#175 • • tomii kallion herttua

astaroth, 29.6.2007 16:06:
---

toi sälli salettiin nimes levynsä "lol":lliksi sen takia, kun nyt se jätkä runkkaa miljooniinsa huutaen "te nuijat oikeesti siis ostatte tätä paskaa" :D



No tod. :D L O L :D

--
reivaan kunnes kuolen

MiMoSa

Posts: 1,664

#176 • • MiMoSa
En tiiä kenen tai mikä biisi mut joku radiossa soiva biisi, jossa taustalla kuuluu sellanen ääni et ihan kun joku pelais pingistä.*sars* Rupee vituttamaan aina ihan suunnattomasti kun kuulen sen pingis-äänen.*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

spoinkel

Posts: 398

#177 • • Edited spoinkel Alferd Heatpacker
En kuuntele radiota, joten vältyn altistumasta kaikelle kuonalle mitä sieltä tyrkytetään repeatilla. Kuuntelin nyt kuitenkin tuon Tytöt Tykkää -biisin. Vaikuttaa sellaiselta vedonlyönnin tai känni-idean tulokselta, että kokeillaan tehdä mahdollisimman paska biisi ja puffataan se hitiksi. Vähän sama ilmiö kuin 2. Maanantai aikoinaan. Eikä tuo nyt tuosta perus radiopaskasta mitenkään erottunut edukseen tai haitakseen.

Odottelen jo, että joku tekisi tuosta parodian "tytöt tykkää tytöistä ja pojat tykkää pojista" :D

Edit: Ei saatana, olihan joku sellaisen jo tehnyt :D Tsekatkaas tuosta

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Nonscenic

Posts: 116

#178 • • Edited Nonscenic Sinister.
Mikan Love Today *eiei*

Tai joku chicane & tom jones - stoned in love. Soi joka hemmetin välissä voicella.
CM

Posts: 1,507

#179 • • CM
Pitkästä aikaa joutui kuuntelemaan radiota, ja ei jumalauta mitä paskaa sieltä voikaan tulla... pahimmat oksennusreaktiot antoi Sunrise avenue biisillään forever yours. Miten voi olla noin mitäänsanomattoman kliseinen teinirokkibiisi, jossa on maailman juustoisimmat sanat. Tuli kauhea myötähäpeä. Tytöt tykkää melkein loistava biisi tuohon nähden
ef

Posts: 49

#180 • • ef Mikä titteli?
Rihannan Umbrella ella ella ee ee ee