Mikä juuri tekee Synq:in "super-oem" levarista niin hyvän, kuitenkin kyse on OEM soittimesta joita on eri "valmistajanimillä" myynnissä maailmalla...
90 posts, 5 pages, 46,646 views
al, 19.3.2007 18:13:
Vrt. Synqin plugivalo pois ja uusi tilalle. Sama homma noiden johtojen kanssa.
al, 19.3.2007 18:54:
Kovempi vääntö ei tarkoita sitä, että tarvitsisit pajavasaraa keikalle (huom! riipuu keikasta). Voi tosin olla, että kun Synqin vääntöön kunnolla tottuu, alkaa hienosäädön tekeminen teknarilla tuntua vaikealta. Itse en ole vielä kokenut Synq-soittelujani suuriksi fyysisiksi suorituksiksi, tosin minun ei tarvitse jakuvasti korjailla...;D
Ja juuri noiden Reloop-kokemusten perusteella soittimen herkkyys ei ole tehnyt soittamisesta rentouttavaa - päinvastoin.
Daniel Braun, 20.3.2007 20:41:
Kiitos aika, hmm, kiertelevän kaartelevasta vastauksesta.
Mutta, en edelleenkään saanut vastausta siihen mitä hain, eli miksi valitsen tuon OEM levarin johon on painettu SYNQ logo enkä TÄYSIN SAMAA levaria toisen merkin alta...?
Vaikka Synq tarjoaisi miten hyvä takuupalveluja jne jne niin itsekkin sanoit, hinta on kuluttajalle usein tärkeä.
Itse kaupan alalla, juuri sellaisella jossa pienetkin hintaerot ratkaisevat osan asiakkaiden ostopäätöksen, tiedän että että hinta ikävä kyllä on usein se tärkein asia.
Toki laatu, kaikissa sanan tarkoitusperissä on tärkeää (toimitusajat, huolto, reklamaatioiden käsittely, luotettavuus etc) mutta hinta vie usein ostavaa asiakasta hankkimaan tarvittavan tuotteensa sieltä mistä saa edullisemmin...
Daniel Braun, 20.3.2007 20:41:
Kiitos aika, hmm, kiertelevän kaartelevasta vastauksesta.
Mutta, en edelleenkään saanut vastausta siihen mitä hain, eli miksi valitsen tuon OEM levarin johon on painettu SYNQ logo enkä TÄYSIN SAMAA levaria toisen merkin alta...?
Vaikka Synq tarjoaisi miten hyvä takuupalveluja jne jne niin itsekkin sanoit, hinta on kuluttajalle usein tärkeä.
Thykka, 16.4.2007 21:56:
Eilen lähti synq:t tilaukseen saksanmaalta :)
Ei mulla muuta :P
thomas, 17.4.2007 11:20:
mitäköhän tässä topicissa just keskusteltiin :)
gerry, 17.4.2007 20:30:
Säädettävä käynnistyminen/pysähtyminen oli hauska samoin reverse joski näin yhtäkkiseltään en käyttöä moisille löytäkkä:)
reinoh, 26.4.2007 09:30:
---
Säädettävä käynnistyminen/pysähtyminen oli hauska samoin reverse joski näin yhtäkkiseltään en käyttöä moisille löytäkkä:)
---
Mitäh? reverselle ei käyttöä.. eläs nyt kuule ala
HEH ei sitte aleta arvostelemaan tiedän varsin hyvin miten huonosti hommat tos menee. Huumorii.
gerry, 28.4.2007 11:48:
---
---
Pitchil on huomaamatonta korjata mut ei passa korjauksis hukata sitä oikeeta kohtaa...;) Toisaalt onhan Synqis pitchbend nappulatki....
reinoh, 28.4.2007 11:56:
---
---
---
Pitchil on huomaamatonta korjata mut ei passa korjauksis hukata sitä oikeeta kohtaa...;) Toisaalt onhan Synqis pitchbend nappulatki....
---
Mistäs kohtaa ne pitchbend napit löytyy jos voisit hieman valottaa?
Taisit seota johonki muuhu malliin...
gerry, 29.4.2007 11:59:
---
reinoh, 28.4.2007 11:56:
---
---
---
---
Mistäs kohtaa ne pitchbend napit löytyy jos voisit hieman valottaa?
Taisit seota johonki muuhu malliin...
---
Joo, muistin väärin...... :D 3promille
Duukkis, 6.5.2007 19:46:
Kannattaisikohan harkita tota Synqin soitinta Teknarin (SL-1200MK2) rinnalle miksaamiskäyttöön? Voisiko vähän erilainen käyttäytyminen häiritä soittamista (samoin kuin millä tahansa muillakin keskenään erilaisilla soittimilla)?
edit: Olen vasta aloittamassa harrastusta, ja koska on vasta yks Teknari hommattu, on päässyt vain sitä kokeilemaan. Synqin alempi hinta houkuttelee.
Kannattaisikohan harkita tota Synqin soitinta Teknarin (SL-1200MK2) rinnalle miksaamiskäyttöön? Voisiko vähän erilainen käyttäytyminen häiritä soittamista (samoin kuin millä tahansa muillakin keskenään erilaisilla soittimilla)?
edit: Olen vasta aloittamassa harrastusta, ja koska on vasta yks Teknari hommattu, on päässyt vain sitä kokeilemaan. Synqin alempi hinta houkuttelee.