ASCENSION - Beyond Bizarre Preparty 16.5.2007 @ Lahti

57 posts, 3 pages, 8,943 views

RiD

Posts: 2,817

#21 • • RiD Nukemi
Tänne sittenkin. Perseaukisuus yllätti, helsingin runpibassot jäi menemättä.

--
*super* *possu*

lilius

Posts: 719

#22 • • lilius
..JAA-HAS.. pitäsköhän sitä alkaa jo venyttelee?? *jiihaa*
juiceQ

Posts: 772

#23 • • juiceQ Fuck The Melody

RiD, 14.5.2007 20:12:
Tänne sittenkin. Perseaukisuus yllätti, helsingin runpibassot jäi menemättä.



That's my boy *joo*
Vexe

Posts: 1,016

#24 • • Vexe
Taidan tulla "säästämään" tänne.
Kanone

Posts: 123

#25 • • Kanone Drunken Master

juiceQ, 14.5.2007 18:07:
---
Kanone, 11.5.2007 13:48:
Saaks täält niit helluntaiheiloi? :)

---


eiks sul oo jo? jos ei ni mä voin olla sun heilas! *sydän*



Ei. Ehanaa Jussi! *sydän*

ps. Vittu en pääse tänne

--
-Painerecords, Lti-

Jutu

Posts: 3,054

#28 • • Jutu Blondi
Tulisin muuten tänne, mutta oon viettämässä rietasta elämää Mänttilässä *kuolaa* Mutta ehkäpä mä/me eksytään varsinaisiin kemuihin :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

juiceQ

Posts: 772

#29 • • juiceQ Fuck The Melody

Jutu, 15.5.2007 22:38:
Tulisin muuten tänne, mutta oon viettämässä rietasta elämää Mänttilässä *kuolaa* Mutta ehkäpä mä/me eksytään varsinaisiin kemuihin :P



parempi olis että eksyt(tte) *grr*
unoha

Posts: 929

#30 • • unoha Lti-/UG Collective
Muuten rankastaan ja kovaa*pahis* Ilman rasvaa, Prkl*nauru*

--
Never Quit !

Lnn Sika

Posts: 2,847

#31 • • Edited Lnn Sika
soittoajat:

22.00 ajj
23.30 byproduct
00.15 deep legend
02.00 sile
unoha

Posts: 929

#32 • • unoha Lti-/UG Collective
Voi persereikä*igor* ajj sekä byproduct:in missaan*nyyh* Se on sit niin et loppukaksikko soittaa aivan helvetin hyvin,eiks je?*justjoo* ku oon pitkäst aikaa päässy viihteelle*aplodit*

--
Never Quit !

ZoneX

Posts: 2,125

#33 • • Edited ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
Tänään alkaa tän viikon bilekierre..

ja täällä siis myytävänä ennakkolippuja perjantaille.
jos tuollaisen halajatte, niin tod. näk niitä sitten saa
kyselemällä etanoilta tai tiskiltä, jos ne sinne tiskille
niitä ottaa fiksusti myyntiin.
lilius

Posts: 719

#34 • • lilius

Niklas N., 16.5.2007 10:17:
soittoajat:

22.00 ajj
23.30 byproduct
00.15 deep legend
02.00 sile



Hyvältä näyttää soittojärjestys.. oikeeeen mielenkiintoista.
lilius

Posts: 719

#35 • • lilius
ISOJANO JA ASCENSION on voittamaton yhdistelmä... Sorry, jos mua ei näy.. sammuin ja oon sit putkas. Laittakaa bisse puolenpäivänaikaan Oldissa pöydälle niin nähään sit siel. *vink*
unoha

Posts: 929

#36 • • unoha Lti-/UG Collective

Jussi Lius, 16.5.2007 13:02:
ISOJANO JA ASCENSION on voittamaton yhdistelmä... Sorry, jos mua ei näy.. sammuin ja oon sit putkas. Laittakaa bisse puolenpäivänaikaan Oldissa pöydälle niin nähään sit siel. *vink*



Pelkkää puhetta, sä vietät alkuillan Coyote Clubis ja juot 1 kusenmakusta Bissee jonka jälkee sä ootkin jo kännissä ku ankka, etkä selvii Ascensioihin*ankka*

--
Never Quit !

lilius

Posts: 719

#37 • • lilius

DeeJay-Ego, 16.5.2007 13:13:
---
Jussi Lius, 16.5.2007 13:02:
ISOJANO JA ASCENSION on voittamaton yhdistelmä... Sorry, jos mua ei näy.. sammuin ja oon sit putkas. Laittakaa bisse puolenpäivänaikaan Oldissa pöydälle niin nähään sit siel. *vink*

---


Pelkkää puhetta, sä vietät alkuillan Coyote Clubis ja juot 1 kusenmakusta Bissee jonka jälkee sä ootkin jo kännissä ku ankka, etkä selvii Ascensioihin*ankka*



..no, jos täl kertaan luottais tuohon kyytiin.. mutta eihän sitä tiedä, kun Popeda ja Reetu alkaa vetään niin mihin sitä eksyy. *vink*
unoha

Posts: 929

#38 • • unoha Lti-/UG Collective

Jussi Lius, 16.5.2007 16:43:
---
Pelkkää puhetta, sä vietät alkuillan Coyote Clubis ja juot 1 kusenmakusta Bissee jonka jälkee sä ootkin jo kännissä ku ankka, etkä selvii Ascensioihin*ankka*
---
..no, jos täl kertaan luottais tuohon kyytiin.. mutta eihän sitä tiedä, kun Popeda ja Reetu alkaa vetään niin mihin sitä eksyy. *vink*



Nii i*nauru* Mä voin tuolla hakee sut*hymy* Kuha pääsen 0000 töistä*hih* Reetu on khyl aika kova, mut deejiit on kovempii*känni*

--
Never Quit !

lilius

Posts: 719

#39 • • lilius

DeeJay-Ego, 16.5.2007 17:27:
---
Jussi Lius, 16.5.2007 16:43:
---
Pelkkää puhetta, sä vietät alkuillan Coyote Clubis ja juot 1 kusenmakusta Bissee jonka jälkee sä ootkin jo kännissä ku ankka, etkä selvii Ascensioihin*ankka*
---
..no, jos täl kertaan luottais tuohon kyytiin.. mutta eihän sitä tiedä, kun Popeda ja Reetu alkaa vetään niin mihin sitä eksyy. *vink*

---


Nii i*nauru* Mä voin tuolla hakee sut*hymy* Kuha pääsen 0000 töistä*hih* Reetu on khyl aika kova, mut deejiit on kovempii*känni*



tänhetken suunnitelmis olis suunnistaa keskustaan päin 'kyydityksellä' tuossa puolenyön aikaan ja, jos sitten torilla ojentais kätensä suoraks sekä nostais etusormensa tähtäimeks... kohteena ASCENSION. Ja siitä sitten pilkkuun.. maistuvan musakin paris. *känni*