Suomen "paras" DJ?

431 posts, 22 pages, 175,782 views

Keniro

Posts: 369

#201 • • Keniro
Noista paras on mun mielestä ehdottomasti Pietari mutta muitakin loistavia on paljon jotka puuttuvat tosta listasta.
Avatar
#202 • • djmg Guest
Orkidea ja Tab..*sydän**sydän**sydän*mutta kaikkihan ne oikeestaan on omalla tavallaan hyviä!!!! *pahis*
Funktion

Posts: 1,720

#203 • • Funktion over 9000
Mun ääneni menee Orfeukselle.. Jos joku ei diggaa, nii ei diggaa, mut mä diggaan silti..*hih*
Proteus, Neon, Sasha, Tab ja Friik kaikki ihan vitusti liian kuluneita jo.. Ei jaksa enää sitä..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Gnizhak

Posts: 701

#204 • • Gnizhak iku
Vaikea valita sitä yhtä,
monipuolisuuden perusteella: Mekaanikko
fiiliksen luojana: Genki
kotikuunteluun: Genki
Diskofiilikseen: The Excecutives
Radioääninä: Mute ja Switchone!!
jne.

[muokattu 20.5.2004 21:33]

--
Don't Just Stand There

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#205 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

pHaze:
Heh, vaikka sitä on arvosteltu jo ennenkin niin täytyy kyllä hieman naureskella noille vastausvaihtoehdoille. 6 ”polkka-dj:tä” ja 2 ”trance-dj:tä” eikä mitään muuta genreä edustettuna millään tavalla (olkoonkin että Pietari soittelee elektroa, Proteus psykeä, Orkidea progea sun muutakin jne). Harmillista on jos tuo jollain tavalla ”skeneä” kuvastaa, aika kapeakatseiselta vaikuttaa :(

[muokattu 13.11.2003 12:42]



kapeakatseista tosiaan*igor*
Minä vastaan Break That House -kollektiivi kokonaisuudessaan *iloinen*
Jone

Posts: 8,258

#206 • • Jone Archibald Haddock

WildChild:
Mun ääneni menee Orfeukselle.. Jos joku ei diggaa, nii ei diggaa, mut mä diggaan silti..*hih*
Proteus, Neon, Sasha, Tab ja Friik kaikki ihan vitusti liian kuluneita jo.. Ei jaksa enää sitä..



Hohohoho, ota riffi elämästä. *nauru*
Avatar
#207 • • Juzba Guest
*jiihaa* PROTEUS *jiihaa*
Avatar
#208 • • Injektio Guest
Blender *joo* *piis*
Jone

Posts: 8,258

#209 • • Jone Archibald Haddock

Injektio:
Blender *joo* *piis*



Blender Suomen paras DJ?

Nää jutut tässä threadissä menee vaan paremmiksi kaiken aikaa. Ilmeisesti joku pahvien maihinnousu menossa tjsp. *nauru*
Twilight

Posts: 42

#210 • • Twilight
Neon kyl aina uponnu paremmin kuin Proteus jostain syystä, että pakko kai sit äänestää Neonia. Orkideaakin kylläkin tietenkin vois...
Auacusha

Posts: 1,097

#211 • • Auacusha Koneradio

Jone:
---



Blender Suomen paras DJ?

Nää jutut tässä threadissä menee vaan paremmiksi kaiken aikaa. Ilmeisesti joku pahvien maihinnousu menossa tjsp. *nauru*


minusta taas tässä asiassa ainut pahvi olet SINÄ.
koska kyseisen topikin takana ei ole mitään tuomariston päätöstä jota tässä arvuutellaan vaan jokainen voi kertoa tässä oman mielipiteensä siitä kuka on hänen mielestään suomen paras DJ.
varsinkin kun topikinaloittajan viestissä lukee ”Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten... ” niin ei ole kyse siitä onko joku SUN mielestäs jotenkin huonompi DJ kun joku vaan tässä kysytään muiden mielipidettä siitä kenen settejä kuuntelee mieluiten. ja sitten itse asiaan:
itse tykkään proteuksen tavasta miksata ja biisivalinnat ovat hyviä joten proteus on kärjessä mutta heti takana tulevat: neon,orfeus,blender,nemes ja tres. ja tässä todellakin on mun mielipide siitä kenen settejä kuuntelen mieluiten.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Avatar
#212 • • Injektio Guest

Jone:
---
Injektio:
Blender *joo* *piis*

---


Blender Suomen paras DJ?

Nää jutut tässä threadissä menee vaan paremmiksi kaiken aikaa. Ilmeisesti joku pahvien maihinnousu menossa tjsp. *nauru*



Anteeksi vaan, jos mielestäni kyseisen herran biisivalinnat ja miksaustyyli iskee. Ehkä olen sitten pahvi.. Kuunteleehan jotkut ihmiset fanaattisesti replay suomimaniaakin?
DJ Tomppa

Posts: 768

#213 • • DJ Tomppa
Haistakaa itte äänestyksienne kanssa. Tää on turha topikki, makuasia on makuasia. Jos jonkun mielestä DJ Markku Enontekiöltä on hyvä kun se soittaa E-Typen mitäliebiisiä ni sitte on. MIKS tosta pitää edes tehdä jotain numeroa? Tai jos Proteus on maailman kovin miksaaja ja soittaa ihan sikahyvää musaa jonkun mielestä ni mitä sitte?

Blaa... mulla oli sanottavaa mut se karkas kesken kaiken...
Maihku

Posts: 1,186

#214 • • Maihku neiti hankala
*sydän*proteus&neon*sydän*
Jone

Posts: 8,258

#215 • • Jone Archibald Haddock

dark-raver:
minusta taas tässä asiassa ainut pahvi olet SINÄ.



Kiitoksia, lisään ton mulle annettujen tittelien pitkään listaan.

dark-raver:
koska kyseisen topikin takana ei ole mitään tuomariston päätöstä jota tässä arvuutellaan vaan jokainen voi kertoa tässä oman mielipiteensä siitä kuka on hänen mielestään suomen paras DJ.
varsinkin kun topikinaloittajan viestissä lukee ”Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten... ” niin ei ole kyse siitä onko joku SUN mielestäs jotenkin huonompi DJ kun joku vaan tässä kysytään muiden mielipidettä siitä kenen settejä kuuntelee mieluiten. ja sitten itse asiaan:
itse tykkään proteuksen tavasta miksata ja biisivalinnat ovat hyviä joten proteus on kärjessä mutta heti takana tulevat: neon,orfeus,blender,nemes ja tres. ja tässä todellakin on mun mielipide siitä kenen settejä kuuntelen mieluiten.



Eli sun mielestä omalle valinnalle ei sitten tarvitse antaa mitään perusteita tai varsinkaan pitäviä sellaisia? Kyllä mua vaan naurattaa helvetin lujaa kun joku päättää esittää omaksi valinnakseen Suomen parhaaksi Dj:ksi Orfeusta (jota vastaan mulla ei sinänsä ole mitään, ja jonka kanssa jauhan paskaa aika säännöllisesti) perusteenaan se, että on kyllästynyt Proteukseen. If you fail to see the funny in that, niin se on sitten susta kiinni, itse en viitsi lähteä ruotimaan tota sen tarkemmin. Vastaavasti mua naurattaa myöskin se, että joku nimeää Blenderin (jota vastaan mulla ei myöskään ole mitään, ja jonka kanssa myöskin jauhan paskaa liki päivittäisellä tasolla) Suomen parhaaksi dj:ksi.

[muokattu 21.5.2004 07:15]
A-E

Posts: 528

#216 • • A-E Detroit Techno Militia
Benn
Diodi
Homegrove
OlliS

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Jussi Soro

Posts: 6,385

#217 • • Jussi Soro choon!

A-E:
Benn
Diodi
Homegrove
OlliS


Ohoh! Yllättävät valinnat sulle? Tai ainakin Olli ja Homegrove. Sustakin tulee kohta progehirvi ;)
blender

Posts: 2,552

#218 • • blender Arcade | KAIKU

Jone:
---
Injektio:
Blender *joo* *piis*

---


Blender Suomen paras DJ?

Nää jutut tässä threadissä menee vaan paremmiksi kaiken aikaa. Ilmeisesti joku pahvien maihinnousu menossa tjsp. *nauru*



hehehehehhehehehhehehehe *nauru*

Jone asenteella taas... Injektio kiva et tykkäät mut dj on paljon muutaki ainakin omasta mielest ku pelkkä kotisettien tekijä, itsehän en ees oo ollu ku yhdel ”dj” keikal ja tosiaanki kotisetit on mun mielest asia erikseen.. luulisin että suomen paras dj on joku sellanen jolle tulee keikkaakin jopa *hymy*

Live tilanne on asia erikseen ku kotona mixaaminen, mut toki kappale valinnat ovat tärkeitä, mut luulempa et tekniikka ei yllä mulla vielä samaan livenä kun kotona *piis*

Olikohan tää E6 mixin perusteella? sen nyt itsekin vielä ymmärtäis .... *blush*

_______

mis muute nessi o?
Jinx

Posts: 2,615

#219 • • Jinx Superfeminine
Kuten sanottua parhaan DJ:n määrittely on hyvin pitkälle maku asia ja niistähän ei sovi kiistellä mutta tässäpä omia suosikkeja: Orkidea, Oded Peled, Tab, Joe, Tomi K ja Anna S

--
Pyllykkä

5thSaint

Posts: 221

#220 • • 5thSaint
Orkidea, one of my favourites like RX

--
You go hard!? We go harder!!