431 posts, 22 pages, 180,833 views
pHaze:
Heh, vaikka sitä on arvosteltu jo ennenkin niin täytyy kyllä hieman naureskella noille vastausvaihtoehdoille. 6 polkka-dj:tä ja 2 trance-dj:tä eikä mitään muuta genreä edustettuna millään tavalla (olkoonkin että Pietari soittelee elektroa, Proteus psykeä, Orkidea progea sun muutakin jne). Harmillista on jos tuo jollain tavalla skeneä kuvastaa, aika kapeakatseiselta vaikuttaa :(
[muokattu 13.11.2003 12:42]
Jone:
---
Blender Suomen paras DJ?
Nää jutut tässä threadissä menee vaan paremmiksi kaiken aikaa. Ilmeisesti joku pahvien maihinnousu menossa tjsp.
Jone:
---
Injektio:
Blender
---
Blender Suomen paras DJ?
Nää jutut tässä threadissä menee vaan paremmiksi kaiken aikaa. Ilmeisesti joku pahvien maihinnousu menossa tjsp.
dark-raver:
minusta taas tässä asiassa ainut pahvi olet SINÄ.
dark-raver:
koska kyseisen topikin takana ei ole mitään tuomariston päätöstä jota tässä arvuutellaan vaan jokainen voi kertoa tässä oman mielipiteensä siitä kuka on hänen mielestään suomen paras DJ.
varsinkin kun topikinaloittajan viestissä lukee Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten... niin ei ole kyse siitä onko joku SUN mielestäs jotenkin huonompi DJ kun joku vaan tässä kysytään muiden mielipidettä siitä kenen settejä kuuntelee mieluiten. ja sitten itse asiaan:
itse tykkään proteuksen tavasta miksata ja biisivalinnat ovat hyviä joten proteus on kärjessä mutta heti takana tulevat: neon,orfeus,blender,nemes ja tres. ja tässä todellakin on mun mielipide siitä kenen settejä kuuntelen mieluiten.
A-E:
Benn
Diodi
Homegrove
OlliS
Jone:
---
Injektio:
Blender
---
Blender Suomen paras DJ?