SUPERCOOL - END OF ERA 25.4.2007 @ Helsinki

110 posts, 6 pages, 13,733 views

lohikarme

Posts: 1,730

#101 • • lohikarme RitariVittupää

FreakOfNature, 27.4.2007 11:33:
---
Eccu, 26.4.2007 14:40:
Olipas mukava ilta *hymy* vaikkakin musiikki oli aika sillisalaattia dj:den nopeiden vaihtumisten takia.

---

clips



Onkohan täs nyt unohettu ihan kokonaan et kyseessä ei ollut "vakavissaan" järkätyt megahypersuperbileet, vaan todellakin hauskassa hengessä kasatut lopetusbileet.

--
Qualis artifex pereo

Impezki

Posts: 229

#102 • • Impezki SESSIONS2

FreakOfNature, 27.4.2007 11:33:
---
Eccu, 26.4.2007 14:40:
Olipas mukava ilta *hymy* vaikkakin musiikki oli aika sillisalaattia dj:den nopeiden vaihtumisten takia.

---


Sillisalaattia, todellakin! Mainioita biisejä, mut Dj-toiminta perseestä! Kun joka biisi sisältää pari biititöntä "hehkutuskohtaa", niin siitä on setin rakentaminen kaukana. Kunhan vaan soitetaan hitti toisensa perään sen kummemmin ajattelematta kokonaisuutta. En muutenkaan oo oikeen ikinä ymmärtänyt, et miks 6 tunnin illan aikana pitää olla noin helvetin monta soittajaa.

Mielestäni hyvä Dj-setti rakentuu useamman tunnin Dj-työskentelyllä nousuineen ja laskuineen yleisön reaktioita seuraten. En väitä, että se olisi jotenkin helppoa, mut kyl siihen "hyvään settiin" vois ees yrittää pyrkiä. Monien settien jälkeen jää vaan turhan usein fiilis, että tän ois voinu hoitaa winampilla himassakin.

No okei, toi oli ehkä turhan tiukkaa kritiikkiä soittajia kohtaan, mut turhan usein jää nykyään tälläinen fiilis. Kenties toi melodinen trance ei enää oo meitsin alaa.

Edit: Nyt vasta tsiigaisin tapahtuman mainosta ja huomasin mistä kemuissa oli kysymys... Yli 20 soittajaa. Eipä mikään ihme... Unohtakaa koko juttu.



*lmao*

Kun rupesin lukemaan tekstiä ni mä luulin trolliks ekana mutta sitten pääsin tuohon edit kohtaan
sts

Posts: 7,969

#103 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

FreakOfNature, 27.4.2007 11:33:
-clips-



Et selvästi ymmärtänyt, kyseessä oli viimeinen supercool ja samalla myös muistelu hetki niin järjestäjille kuin DJ:lle jotka ovat vuosien varrella soittaneet supercoolissa, kyse siis ei ollut soittajien määrässä eikä settien pituudessa, vaan viimeisessä tapahtumassa ja dj:lle viimeistä kertaa supercool puikoissa.

Bileet olivat hyvä muistelusetti vaikka taksitolppa puuttuikin :P
KooKie

Posts: 4,338

#104 • • KooKie aka. Petress Pan

sts, 27.4.2007 18:42:
---
FreakOfNature, 27.4.2007 11:33:
-clips-

---


Et selvästi ymmärtänyt, kyseessä oli viimeinen supercool ja samalla myös muistelu hetki niin järjestäjille kuin DJ:lle jotka ovat vuosien varrella soittaneet supercoolissa, kyse siis ei ollut soittajien määrässä eikä settien pituudessa, vaan viimeisessä tapahtumassa ja dj:lle viimeistä kertaa supercool puikoissa.



Miksi sä kirjoitit tämän vielä, vaikka FON:n postauksen editoinnissa nimenomaan välittyy, että hän kyllä ymmärsi tilanteen postauksensa jälkeen katsottuaan bileiden mainosta?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sts

Posts: 7,969

#105 • • sts Sama pyynti aitta!

KooKie, 27.4.2007 18:46:
-clips-



Koska hän sanoi ymmärtäneensä että juju oli 20 dj:ssä, ja näin ei tosiaan ollut. Miksi quotesit minua kun postauksessani ilmenee myös perustelu quoteen? ;) Vai harmittaako sinuakin taksitolpan puutos :(
KooKie

Posts: 4,338

#106 • • KooKie aka. Petress Pan

sts, 27.4.2007 18:51:
---
KooKie, 27.4.2007 18:46:
-clips-

---


Koska hän sanoi ymmärtäneensä että juju oli 20 dj:ssä, ja näin ei tosiaan ollut. Miksi quotesit minua kun postauksessani ilmenee myös perustelu quoteen? ;) Vai harmittaako sinuakin taksitolpan puutos :(



Mun sisälukutaito hukkui varmaan näissä bileissä nautittuihin tuoppeihin!

Sun rivienvälilukutaitosi taas on huippuvireessä! Mua tosiaan ottaa aivoon tällainen ajattelemattomuus, ettei bileisiin järjestetä taksitolppaa, vaan jouduttiin kävellä jopa 5 minuuttia Rautatieaseman tolpalle! Pilas mun bileet. EN ENÄÄ IKINÄ KÄY SUPERCOOLEISSA!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#108 • • ALIEN Guest
rautalankaa x)

sts, 27.4.2007 18:51:
Koska hän sanoi ymmärtäneensä että juju oli 20 dj:ssä, ja näin ei tosiaan ollut.



FreakOfNature, 27.4.2007 11:33:
Edit: Nyt vasta tsiigaisin tapahtuman mainosta ja huomasin mistä kemuissa oli kysymys...* Yli 20 soittajaa. Eipä mikään ihme... Unohtakaa koko juttu.



*) siinä oli läjä pisteitä välissä, eikä hän sanonut missään vaiheessa, et olis ymmärtänyt et juju olisi ollut pelkästään 20:ssä soittajassa.

" ja huomasin mistä kemuissa oli kysymys..." = tajuaa et mistä oli kyseisessä eventissä kyse, eli diipadaapa wanhojen kemujen dj:t myös messis.


En tiedä susta, mut kyl mä ainakin hiffasin ton heti ekalla, enkä heti aliarvioi toisten lukemisenymmärtämistä, vaikka kirjoitettu teksti onkin aika laiskahkoa.

k, thxbye.

*pepsodent*
Caro²

Posts: 5,301

#109 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

lohikarme, 26.4.2007 15:18:
Kiitoksia kaikille tutuille mukavasta illasta.
Muutamat otokset löytyy täältä: http://www.lohikarme.1g.fi/kuvat/Supercool+-+End+of+an+Era/


Vallan tyylikkäitä kuvia on lohis kyllä ottanut. iso käsi *sydän*

D, 26.4.2007 16:35:
Tsiksit oli muuten taas pinkeit <3


Tsiksit ja tsiksit.. ei housemies kanoja kaipaa - vai ooks vaihtanu ihan totally tyyliä?

Ps. Tsiksit -> Chicks -> Chicken -> kanat.