SÄPINÄLUUKKU

513 posts, 26 pages, 255,741 views

evvk

#221 • • Edited evvk
Miksi pitää olla säpinää? Miksi ei voi kysyä suoraan että mennääks asiaan ja sitten vasta että mikäs sun nimi olikaan jne..
ippu

#222 • • ippu

Mark Hamilton, 3.5.2007 05:26:
Miksi pitää olla säpinää? Miksi ei voi kysyä suoraan että mennääks asiaan ja sitten vasta että mikäs sun nimi olikaan jne..

No eikös tämä vähän näin nykyisin menekin?
Pien säpinä kuitenkin pitää mielen virkeenä ja aiheuttaa mukavaa kutkutusta mahanpohjaan*joo*

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

KooKie

#223 • • KooKie aka. Petress Pan

ippu, 3.5.2007 16:51:
---

---

No eikös tämä vähän näin nykyisin menekin? Pien säpinä kuitenkin pitää mielen virkeenä ja aiheuttaa mukavaa kutkutusta mahanpohjaan*joo*

Joo ja sit on myös kiva, kun vetää ilman kortsua ja alkaa pienet kutkutukset vatsassa aamuisin! "Ketähän niistä kolmesta sä Pikku-Kalle nyt muistutatkaan eniten...? Se yksi tais olla Kalle ja se yksi joku H:lla alkava ja se kolmas ei sanonut muuta, kuin että hissistä löytyy peili."

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Tupe-san

#224 • • Tupe-san

KooKie, 3.5.2007 16:55:
---
---

---

No eikös tämä vähän näin nykyisin menekin? Pien säpinä kuitenkin pitää mielen virkeenä ja aiheuttaa mukavaa kutkutusta mahanpohjaan*joo*

---

Joo ja sit on myös kiva, kun vetää ilman kortsua ja alkaa pienet kutkutukset vatsassa aamuisin! "Ketähän niistä kolmesta sä Pikku-Kalle nyt muistutatkaan eniten...? Se yksi tais olla Kalle ja se yksi joku H:lla alkava ja se kolmas ei sanonut muuta, kuin että hissistä löytyy peili."

*nauru* haha

--
No Reality

Aziz Combat Fighter

#225 • • Aziz Combat Fighter

---
---

---

---

Nii sen siit saa, ku syö joka päivä papusoppaa ni mistä sen tietää mikä papu sen pierun aiheutti.
KooKie

#226 • • KooKie aka. Petress Pan

Ana-5000, 3.5.2007 17:25:
Nii sen siit saa, ku syö joka päivä papusoppaa ni mistä sen tietää mikä papu sen pierun aiheutti.

Kerrassaan ihastuttava metafora Anaseni. Pidän huolen, että sun tulevat äpärälapsesi, jos isäänsä tulevat ikinä tuntemaan, saavat tietää tästä. <3

--

Aziz Combat Fighter

#227 • • Aziz Combat Fighter

KooKie, 3.5.2007 17:46:
---
Ana-5000, 3.5.2007 17:25:

---

Kerrassaan ihastuttava metafora Anaseni. Pidän huolen, että sun tulevat äpärälapsesi, jos isäänsä tulevat ikinä tuntemaan, saavat tietää tästä. <3

"I am a new man now. I've always said that it's important to be frank and earnest in relationships. In LA I'm Frank, in New York I'm Earnest."
Sallakat

#230 • • Sallakat jungle, baby !

Tai entäs taudit. Mä olin oikeasti aika järkyttynyt kun luin City lehteä ja siellä oli kyselty jengiltä ravintoloissa, ett onko kortsua messissä. Tosi monet jopa vastasi tyyliin "mielummin ilman kortsua" "ne on vaa tiellä" "mä käytän pillereitä, ei tarvi kortsuu" jne jne.
Oon varmasti nuorena ollut yhtä edesvastuuton, mutta nyt vanhempana kuulostaa tosi hurjalta miten moni suoraan on sitä mieltä ettei kortsulla tee mitää. Eli yllättävän moni säpinöi siinä uskossa, ettei tauti juuri häneen voisi tarttua. Ja juuri kuitenkin saa lukea lehdistä, miten tartuntamäärät HIV:ssäkin on lisääntynyt erityisesti muiden kuin suonensisäisten käyttäjien keskuudessa!
Snowie

#231 • • Snowie Ihku Hiutale
Liikaa säpinää, liian kiellettyjen ihmisten kanssa. En kyllä seurustele, joten en ketään petä, mutta miksi ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella?
KooKie

#232 • • KooKie aka. Petress Pan

Sallakat, 11.5.2007 10:29:
luin City lehteä ja siellä oli kyselty jengiltä ravintoloissa, ett onko kortsua messissä.

Joo, voit varmaan kuvitella, miltä tuntui, kun siinä leveilee oman tutun pärstä leveässä hymyssä: "En mä tartte kortsua, mä käytän pillereitä." No, ilkeästi sanottuna sillä muijalla ei ole toi järjenvalo ikinä on -asennossa.

--

Aziz Combat Fighter

#233 • • Aziz Combat Fighter

KooKie, 11.5.2007 11:48:
---
Sallakat, 11.5.2007 10:29:
luin City lehteä ja siellä oli kyselty jengiltä ravintoloissa, ett onko kortsua messissä.

---

Joo, voit varmaan kuvitella, miltä tuntui, kun siinä leveilee oman tutun pärstä leveässä hymyssä: "En mä tartte kortsua, mä käytän pillereitä." No, ilkeästi sanottuna sillä muijalla ei ole toi järjenvalo ikinä on -asennossa.

must se "en käytä, parempi ilman" oli kyl ku aborttiklinikan mainos.
lunake

#234 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Syce, 11.5.2007 13:17:
---
lunake, 11.5.2007 13:15:
---
Syce, 11.5.2007 13:12:
---
lunake, 9.5.2007 21:56:
Ois hitsi vieköön tärskyt lauantaina! *whaat**hikoil*

---

*jiihaa* Son hienoa!! *hih*

---

No en kyl enään tiedä onko vai eikö. Mä oon niin laiska! *nauru*
Haluun mutten haluukkaan... *lmao**blush*

---

Naiset x) ota nyt teistä selvää*nauru*

edit. eikö tämä kuuluisi SÄPINALUUKKUun? *hmph* *hih*

...viestin siirto luukusta toiseen...

Tämmöstä tää elo on. Ja sit ihmetellään et miks MÄ olen sinkkukinkku edelleen! *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Epailija

#235 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 11.5.2007 11:48:

Toisaalta koska kyse oli vain yksi lausahdus ilman sen kummempia perusteluja, ei tullut selväksi oliko kyseinen naikkonen parisuhteesa ja vieläpä uskollinen. Oletus, että kortsuja pitäisi kantaa mukana vain ja ainoastaan yhden illan suhteita varten, on vain oletus. Voi siis olla, että tyttö oli vain liian tyhmä tajutakseen kysymys _tietenkin_ implikoivan, että niitä kortsuja olisi sitten tarkoitus kuluttaa vain satunnaisten kohtaamisten kanssa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KooKie

#236 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 11.5.2007 18:53:
Toisaalta koska kyse oli vain yksi lausahdus ilman sen kummempia perusteluja, ei tullut selväksi oliko kyseinen naikkonen parisuhteesa ja vieläpä uskollinen. Oletus, että kortsuja pitäisi kantaa mukana vain ja ainoastaan yhden illan suhteita varten, on vain oletus. Voi siis olla, että tyttö oli vain liian tyhmä tajutakseen kysymys _tietenkin_ implikoivan, että niitä kortsuja olisi sitten tarkoitus kuluttaa vain satunnaisten kohtaamisten kanssa.

No, tuntien tän henkilön, niin hän on ihan hyvin voinut olla "liian tyhmä tajutakseen" vastauksensa vaikuttavan turvaseksille kintaalla viittaukseen. Mutta samoin, tuntien tän henkilön, hän voi ihan hyvin olla "liian tyhmä tajutakseen" viittaavansa kintaalla turvaseksille, omalle terveydelleen ja pidemmällä tähtäimellä jopa hengelleen. Ikävä kyllä, kun on mukavasta tytöstä kyse.

--

Epailija

#237 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 11.5.2007 19:01:
No, tuntien tän henkilön, niin hän on ihan hyvin voinut olla "liian tyhmä tajutakseen" vastauksensa vaikuttavan turvaseksille kintaalla viittaukseen. Mutta samoin, tuntien tän henkilön, hän voi ihan hyvin olla "liian tyhmä tajutakseen" viittaavansa kintaalla turvaseksille, omalle terveydelleen ja pidemmällä tähtäimellä jopa hengelleen. Ikävä kyllä, kun on mukavasta tytöstä kyse.

Aa. Hops. Onnistuin missaamaan tuon "oman tutun"-osion alkuperäisestä postauksesta. Sen siitä saa kun lukee hätäisesti. Luotetaan tosiaan sitten sinun arvioosi. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Janisa

#238 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mun virallinen sapina on poissa jaloista seuraavat pari kuukautta -taytyypi ottaa noita varasapinoita kaapista... *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

remotion

#239 • • remotion nostatus guru

Janisa, 11.5.2007 21:46:
Mun virallinen sapina on poissa jaloista seuraavat pari kuukautta -taytyypi ottaa noita varasapinoita kaapista... *tirsk*

vähän mä repesin ku luin että " täytyypi ottaa noita varas apinoita kaapista" hmmhmm *nauru*