SÄPINÄLUUKKU

513 posts, 26 pages, 256,090 views

Jago

#481 • • Jago un-trained monkee

Replying to SÄPINÄLUUKKU:

---
(tapasin ehkä damissa ihanan brassin ja tekis mieli nähä uudestaankin*pihkassa**blush*)((ei päästy oikee olee kahestaa, mut ois kyl tehny mieli*kuolaa*))
---

http://stealthunit.net/thread/3625505 oli pakko *nauru*

nyt sitä säpinää *plur*

Muahahaha.. Ihan mahtavaa tekstii..*lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Ergilion

#482 • • Ergilion
hih, tänään ekat tärskyt neidin kanssa jonka kaa tullu nyt aktiivisesti viestiteltyä kuukauden päivät, katsotaan mitä tulee *hymy*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Ergilion

#485 • • Ergilion

Hienoa, paljon onnea matkaan ja toivotaan parasta!

notta kiitos :) tällit meni hyvin ja sovittiinkin ensikin viikonlopulle puuhaa

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Decion

#487 • • Decion Koneradio
Vähä o taas valoa tunnelin päässä! *hihu*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

nazarie

#488 • • nazarie saapasjalkakissa

Vähä o taas valoa tunnelin päässä! *hihu*

Asiaa *joo*

Takana hyvät bileet ja säpisin keskenäni taas turvallisen välimatkan päässä kaikesta vähänkään vakavasta. Säpinöin tänään hillityllä tasolla, kattelen sit viikonloppuna uusiks jos tulee sopiva tapaus vastaan *hih*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

Oj

#489 • • Oj Keep it FILTHY
Viime viikoloppu ehkä siistein viikonloppu miesmuistiin *sydän* Nyt viikoloppuna sitten katsellaan vähän tarkemmin *plur*

At tatatatata.. *plur*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

sapeli

#490 • • sapeli jokukukamikä?
*tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

m_a

#491 • • m_a
onks se säpinä jotain syötävää?
rose

#492 • • rose vakaasti epävakainen
OMG! Onks sapsulla SÄPINÄÄ?!? *lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

#494 • • Edited Jago un-trained monkee
Apuapuapua.. en keksi mitä kirjottaa yhelle tyypille tekstarina tai soittaa. Sain siltä numban sen työn yhteydessä. sen piti antaa maili, että saan kyseltyä siltä eräästä asiasta ja se anto myös numeronsa(kai henkkoht). Vähän mietittyttää tietty oliks se vaan bisnes mielessä antanu numbansa vai oliko se kiinnostunu. Meitä oli 2 tyyppii juttelemassa sille ja se kokoajan katto mua sua silmiin ja hymyili, et en mä varmaan ihan kokonaan kuvittele.
En oo ollenkaan hyvä tälläsessä(tai siis oo todella ruosteessa).
edit. pitää varmaan kattoo jotenkin sen asian tiimoilta

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

aada

#495 • • aada

Apuapuapua.. en keksi mitä kirjottaa yhelle tyypille tekstarina tai soittaa. Sain siltä numban sen työn yhteydessä. sen piti antaa maili, että saan kyseltyä siltä eräästä asiasta ja se anto myös numeronsa(kai henkkoht). Vähän mietittyttää tietty oliks se vaan bisnes mielessä antanu numbansa vai oliko se kiinnostunu. Meitä oli 2 tyyppii juttelemassa sille ja se kokoajan katto mua sua silmiin ja hymyili, et en mä varmaan ihan kokonaan kuvittele.
En oo ollenkaan hyvä tälläsessä(tai siis oo todella ruosteessa).
edit. pitää varmaan kattoo jotenkin sen asian tiimoilta

ei ei ei...kokeile! Laita sille viesti, että haluat nähdä, sehän voisi olla vaikka bisnesmielessä...tai sitten ei ;-)
Jago

#496 • • Jago un-trained monkee

(tapasin ehkä damissa ihanan brassin ja tekis mieli nähä uudestaankin*pihkassa**blush*)((ei päästy oikee olee kahestaa, mut ois kyl tehny mieli*kuolaa*))

damn. on se kyl aika siisti tyyppi. Ehkä seuraavalla kerralla voisin muistaa sen etukäteen... hhmm.. pitäiskö varaa maaliskuulle uus matka*blush*
(toivottavasti en mokannu jo vahingossa tilannetta tällä kerralla =/ )

--

Sssan*

#497 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Uuuh aaaaah tää on nyt sitä ihquuuuu itseäään *pihkassa* *nauru**plur*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Jago

#498 • • Jago un-trained monkee

---
---

damn. on se kyl aika siisti tyyppi. Ehkä seuraavalla kerralla voisin muistaa sen etukäteen... hhmm.. pitäiskö varaa maaliskuulle uus matka*blush*

Wups. Muutinkin sen luo.. No sitä sattuu =D

--

noena

#499 • • Edited noena first breath after coma

---

---
---

---

Wups. Muutinkin sen luo.. No sitä sattuu =D

Pah millekään normi treffailulle, suoraan saman katon alle *hi5* *vink* *justjoo* *lmao*
*pus* *hali*

Ja itse aiheeseen; Ohan sitä jos jonkunmoista kivaa muutamaan eri suuntaan, ja toiseenkin *pepsodent* .. sekä lisä lusikkana soppaan myös aikaisempi ulkkarivahvistus on ollut yllättäen taas tänne kylmään pohjoiseen yhteydessä... *ding* *täh* *possu*

...mut niin, taitaa olla kevät aluillaan *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

ValaX

#500 • • ValaX
Mun edellisestä säpinästä taitaa olla 6 vuotta, joten oliskohan jo korkea aika...