Tän päivän tapahtumat ois voinu asettaa useammanki otsikon alle, mutta tuupataas nyt tänne
Elikkäs meille tuli töihin lauma saksalaisia äijiä tekemään modifiointihommia tolle yhdelle koneelle. Mä oon sitten ollu tän viikon hommissa siinä vieressä ja tottakai sitten aina toivottanu pojille hyvät huomenet sun muuta (kuten teen kaikille muilleki duunikavereille). Ilmeisesti mä olen sitten ollu vallan ihastuttava ku joku oli tänään laittanu mun pöydälle lapun, johon oli piirretty hymynaama. Pari tuntia se sit pyöri siinä muitten papereitten joukossa, kunnes pistin loppupäivästä sen magneetilla kiinni siihen vähän näkyvämmälle paikalle, että siitä ois iloa muillekin. Vähän sen jälkeen mun tuolille ilmesty sydämen muotonen tortillasipsi sillä välin ku olin ollu jossain muualla pyörähtämässä
Mulla sit ilmeisesti ois vientiä! Ku tietäis vaan kuka se niistä sakemanneista oli...
(Toisaalta en ehkä haluakaan tietää kun ne näyttäis olevan yhtä lukuunottamatta pikkasen turhan vanhoja meikäläisen makuun
)