SÄPINÄLUUKKU

513 posts, 26 pages, 255,730 views

Janisa

#322 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

ezzy, 24.12.2007 18:23:
---
Janisa, 24.12.2007 16:22:
Aaaaah, don't you just love Detroit...? *vink*

---

put your hands up for Detroit, a lovely city! o/

säp säp säpinääääääää

Juuh, tuota on rallateltu viime perjantaista lahtien... ;)

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

drifter

#324 • • drifter RoadMonkey | K1
Ajai, nyt on pikkusta säpinää vihdoinkin ilmassa, jospas tästä nyt jotain kaunista kehittyisi *hali*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Prime Number

#325 • • Prime Number UG-///

drifter, 2.1.2008 19:14:
Ajai, nyt on pikkusta säpinää vihdoinkin ilmassa, jospas tästä nyt jotain kaunista kehittyisi *hali*

Hyvä hyvä, säpinä on aina jees. Meitsikin vois ottaa, ylimääräisen säpinän voi lähettää tännepäin.

--
Repikää siitä

aada

#326 • • aada

plink, 2.1.2008 19:53:
jopas oli eilen krapulasäpinät erään uuden neidon kanssa:) tollasta kyytiä en oo saanut aikoihin, huh!

ah-hah! sama juttu mulla yhden miehen kanssa.. ongelmana on vain, että en muista yhtään miltä se näytti (siis edes oliko se hyvän- vai pahannäköinen) ja vain mulla on sen numero.. soittaakko siis hänelle?!? *ding*
wiwi

#327 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

jopas oli eilen krapulasäpinät erään uuden neidon kanssa:) tollasta kyytiä en oo saanut aikoihin, huh!

Ah, krapulasäpinät <3 Siinä vasta olotila, joka tekee kummia ihmiselle.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

#328 • • Fuzzy Guest
hmm no pientä flirttiä on kieltämättä ilmassa:) tää on aina se paras vaihe ku kummatki on selkeesti ihastunu mut siitä ei kuitenkaa puhuta ääneen.:P Katseita ja flirttailevaa keskustelua*pihkassa*

Ja se tyyppi on viel ranskalainen*hih* Uuh... Sexyyyy
vanhus

#329 • • vanhus
sit sut sit siii sutisis vaa tääläkin sut sut*lmao**hymy**yingyang**yingyang*
larzizi

#330 • • larzizi
ihhiiih. sutsutsut.

*pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

#331 • • Edited Muussika Guest
Tiätteks miten saa parhaat säpinät? Sellattiin et löytää sopivan elämänkumppanin. Säpinät on ku hyvä viini, kypsyy ajan kanssa aina vaan paremmaksi. <3

edit: Sutinat muutettu säpinöiksi :D
Lyylikki

#332 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

aada, 2.1.2008 21:47:
---

---

ah-hah! sama juttu mulla yhden miehen kanssa.. ongelmana on vain, että en muista yhtään miltä se näytti (siis edes oliko se hyvän- vai pahannäköinen) ja vain mulla on sen numero.. soittaakko siis hänelle?!? *ding*

Hitto. Ajattelin, että teillä on ollu jonku sun kaverin kanssa jotain kimppakivaa ja VAAN sulla on sen numero (siis useammasta tyypistä). Kunnes sitten tajusin, että niin siis sulla vaan on se numero teistä kahdesta. *tirsk*

Mun ehdoton ykkösneuvo on, että soitat. Jostain syystä oot päätyny säpinöimään sen kanssa, joten tuskin se ihan mikään rotannaama voi olla. Eihän yhdet deitit säpinäluukkulaiselle voi olla pahat. Ja koska sulla on sen numero, niin voit sopii jotku sopivat arkideitit.
ezzy

#333 • • ezzy Droid-pappa
voihah jessus mitkä viikon säpinät taas. Mitenköhän jaksaakaan taas arkea...
spoinkel

#334 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Tää vaikuttaa hieman sellaiselta "postaa tänne kun olet saanut" topikilta.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

ezzy

#335 • • ezzy Droid-pappa

spoinkel, 7.1.2008 00:12:
Tää vaikuttaa hieman sellaiselta "postaa tänne kun olet saanut" topikilta.

Kaipa se niinkin on, tai kun on vaan säpinää ts. yleensäkään mitään eloa suhderintamalla :)
kilobitti

#337 • • kilobitti 1-2-3 techno
kaislikossa suhisee *hihu*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

nuance

#338 • • nuance cov ops, combat, sunrise
tsädääm tsubbidubbi diudau ränttätänttä.
kilobitti

#339 • • kilobitti 1-2-3 techno
En itse asiassa tiedä pääsenkö täältä ikinä pois. En oikein pääse seukkausluukkuun, mut toisaalta en ikinä ehdi täältä sinkkuluukkuunkaan kun aina löytyy jotain uutta kiinnostavaa*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

larzizi

#340 • • larzizi
khihii *iloinen*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.