Ricardo Villalobos 29.4.2007 @ Helsinki

171 posts, 9 pages, 36,213 views

tumpsi

Posts: 2,553

#81 • • tumpsi rekisteröitymätön
jos joku on menos treeltä autol, voisin tulla peesis.

ei nappais tukee vr:n ah niin edullisia palveluita.
anon

Posts: 43

#82 • • anon *drool*

Toki voi pyytää kylään ;)


No mitäs peliä tämä nyt oikein on, eikös tuon pitänyt olla jo sovittu juttu aikaa sitten. Spoiler tagit on keksitty :|

--
@juttutupa

purrfect

Posts: 17

#83 • • purrfect Tech nicks.

Spoiler tagit on keksitty :|


Ei oo. Ne on vaan koristeena.
Ajattelinko ihan Tampereelta tulla maistelemaan simaa, vai miten se nyt menikään. Jotain merellistä voisi nimittäin kokeilla pitkästä aikaa.

--
Lzzzrs. Chrgng Imma Lzzzrs.

$

Posts: 1,802

#84 • • $ Destination weekend!
Sanoin duunikavereille, että tulen vähän myöhemmin töihin maanantaina. Ne kysyivät kuka on Villalobos, mutta en oikein löytänyt sopivaa kuvaa :D

Voisin polkaista tänne polkupyörällä, nitkuhuivi kaulassa tottakai. Pääsee sitten ajoissa kotiin.
Hiekka

Posts: 131

#85 • • Hiekka
Aijai pari päivää vielä ja sitten lähtee.
purrfect

Posts: 17

#86 • • Edited purrfect Tech nicks.
Tuota niin, sen verran vakamielinen olen välillä että pakko tiedustella notta onko tämä taas niitä paikkoja missä heilutaan sätkä ja tuoppi kädessä lattialla? Menee hyvät releet pilalle ja tukka kärähtää pahimmassa tapauksessa.

Mitä noita kuvia olen katsellut niin tuota tapailemisiin joka tapauksessa.

E: Ja siis vaikka itse käryttelen, niin eipä se kovin suuri vaiva olisi pihalla piipahtaa. Jos siis vain järjestyy. Vaikka yksin, ei se siitä ole kiinni.

--
Lzzzrs. Chrgng Imma Lzzzrs.

Avatar
#87 • • Gini Guest
Tää oli jo ihan varma asia et tänne oltiin tulossa... Joskus vaan jotain odottamatonta tapahtuu ja suunnitelmat muuttuu. Harmittaa tosiaan, mut ei mahda mitään. Ihanaa iltaa kaikille jotka paikalle pääsevät!!:)
tumpsi

Posts: 2,553

#90 • • tumpsi rekisteröitymätön
\\\\o/
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#91 • • Cosmic City Survivor
Ja uudet soittoajat ovat tässä.

Allekirjoittanut 21:00-00:30

R. Villalobos 00:30-03:45

Nämä ovat noin aikoja. Katsotaan tilanteen mukaan, mikä on RVn kuosi Skandinavian tourin viimeisessä kolkassa... `last but not the least` Lainatakseni RVn sanoja.

Ricardo odottaa innolla tätä keikkaa, oon hehkuttanut Suomen menoa sille muutamaan otteseen.

Huomenna mennään flipperin merkeissä. Ricardo pelaa Flibua ja jengi toimii kuulina tai sitten toistepäin, you Choose:)
Amnesia

Posts: 888

#93 • • Amnesia

Lil Tony, 28.4.2007 07:03:
Ennakotiedoista poiketen olemme auki 04 jään sunnuntaina



Ennakkotiedoista poiketen mä meenkin sit tunnin yöunilla duuniin seuraavana päivänä *lmao* Paitsi jos Ricardolta tulee huonoa settiä, sit mun flipperikuula menee siitä keskeltä *joo*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#94 • • Kon-tiki The Unsinkable
Vai että sittenkin neljään. Nyt on kyl tosi tylsää odottaa huomista. Kärsivällisyys ei meinaa mitenkään riittää *hikoil*
Zapa

Posts: 1,393

#95 • • Zapa Mr Wrangler

Kon-tiki, 28.4.2007 16:58:
Kärsivällisyys ei meinaa mitenkään riittää *hikoil*



Tänään kato ottaa parit, et saa sen pahimman tärinän pois ja huomenna voi olla sitten koolisti flipperipallona *piis*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#96 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tänne mennään huomenna *jiihaa* ja neljään asti auki sittenkin... mun piti olla maanantaina koulullakin vielä *tirsk*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

thebbo

Posts: 346

#97 • • Edited thebbo free spirit
/o/

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Aune-mummo

Posts: 543

#99 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Lil Tony, 28.4.2007 07:03:
Ennakotiedoista poiketen olemme auki 04 jään sunnuntaina



kiva , sitähän voikin mennä sitte suoraan bileistä aamuvuoroon *nauru**nauru*
purrfect

Posts: 17

#100 • • purrfect Tech nicks.

N�in juuri on tarkoitus.


No tuota, kaunis ilma tänään selvästi tulollaan. Käynet useinkin näissä tapahtumissa, kiinnostaisi nimittäin kuulla tarkemminkin noista tarkoituksista. Tapaillaan mahdollisesti.

--
Lzzzrs. Chrgng Imma Lzzzrs.