About Damien

35 posts, 2 pages, 8,288 views

Akrobaatti

Posts: 330

#1 • • Akrobaatti
Tietääkö kukaan Damienista? (hc dj). Sillä on aivan pirun hyviä settejä: Tetsuo Cybernetic Hardcore 1-2, Daddy Tank 1-2, Bronkah Ja Live At Massive. Onko Damien ikinä käyny suomes?, Onko sivuja? Minkä maalainen? Imutin noi sen kaikki setit, Aivan loistavaa happoo, hakekaa jos löydätte.
DAMIEN WILL RYCK'N RYLL!!!!!!!!!*nauraa*

Ps. Well come to Ironfist Tournament Of Tekken.

--
Hip Hop For Life

anqqa

Posts: 4,035

#2 • • anqqa tirehtööri
jos siirretään tää vaikka musiikkialueelle

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Akrobaatti

Posts: 330

#3 • • Akrobaatti
Asia on pihvi*nauraa*

--
Hip Hop For Life

Avatar
#4 • • tuntematon Guest
et ilmeisesti hirveästi seuraa sceneä, damien on suomalainen ja saat hänet varmasti kiinni esim. platinumista samalla nimimerkillä... *hih*
esko

Posts: 25

#5 • • esko
Juu suomalainen on, ainakin vielä perjantaina oli ko hänen kanssaan puhelimessa juttelin. Juu ja levyjä siltä on ilmestynyt ainakin seuraavat:

1.0
Pierced
Promo CD
2.0 (tupla cd)
Bronkah
Tetsuo Cybernetic Hardcore Levitys (HC)
Playtime
Daddytank
Tetsuo Resurection Of The Deer God Levitys (HC)

Et silleen...Itse tilasin herralta kaikki levyt yhteen kyytiin ja täytyy kyllä sanoo, et AIVAN MAHTAVIA levyjä!! KIITOS!! (Vaikkakin kyllä maksoi opiskelijalle "paljon", mutta no juu, hyvään tarkoitukseen menee...kait?)
avb

Posts: 1,003

#6 • • avb - Sylvester -
Deimos Zero:

Tietääkö kukaan Damienista? (hc dj). Sillä on aivan pirun hyviä settejä: Tetsuo Cybernetic Hardcore 1-2, Daddy Tank 1-2, Bronkah Ja Live At Massive. Onko Damien ikinä käyny suomes?, Onko sivuja? Minkä maalainen? Imutin noi sen kaikki setit, Aivan loistavaa happoo, hakekaa jos löydätte.
DAMIEN WILL RYCK'N RYLL!!!!!!!!!*nauraa*

Ps. Well come to Ironfist Tournament Of Tekken.




Kysyisin vain et mistä imutit ne kaikki setit*täh*
Akrobaatti

Posts: 330

#7 • • Akrobaatti
Kiitti vastuksista, en o löytäny Damienista mitään saittii mut kaveri haki netistä ja anto mulle ne setit. Playtimestä en tiennykkään. Hmm asiasta moottorisahaan Se Dj Rx -Codex2 oli kans ihan hyvä setti.*nauraa*

--
Hip Hop For Life

Defiz

Posts: 717

#8 • • Defiz
hyvää musaa on joo! *iloinen*

ainakin mulla näyttää olevan kaikki setit, tosin tuosta playtimestä en ole varma.. sitä ei varmaan sitten löydy..

platinum.ac ainakin on sen settejä ja sitten sen FTP servulla joka on aina toisinaan päällä *nauraa*

loistavaa settiä!!*plur**iloinen**pahis**nauraa*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Akrobaatti

Posts: 330

#9 • • Akrobaatti
Asia on pihvi*heiii*

Jay Mnemonic on myös aika rajua.

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

Posts: 330

#10 • • Akrobaatti
WAZAAA?!?!?!*pahis*

--
Hip Hop For Life

Damien

Posts: 2,882

#11 • • Damien [tr3ox]
Deimos Zero:

en oo löytäny Damienista mitään saittii mut kaveri haki netistä ja anto mulle ne setit. Playtimestä en tiennykkään.



Jep jep, suomipoika oon ja lyön Hard Nrg:tä lapiolla kainaloon...Haloo!

ftp://demonserver.ath.cx

löytyy kaikki mun setit paitsi Playtimea (jonka voit tilata kansilla suoraan minulta) ja Polkka.com:n exclusive mixiä, joka pitäis ilmestyä kyseiselle saitille kohtapuoliin. Playtime tulee vielä netti jakeluunkin jahka niin päätän, sitä ennen tosiaan sen saa nätillä kansilla ja etiketillä suoraan multa 10e kohtuu korvauksin. Tarjous kattaa koko maan ja on voimassa niin pitkään kun tavaraa riittää (20-30levyä jäljellä).

-Damien-
UnityF

Posts: 15,721

#12 • • UnityF joo just se
Hmm.. Mä omistan vasta yhen damienin setin mut se on TODELLA hyvä.. *plur**plur**plur**plur**plur*
Harmi kun en muista nyt sen setin nime.... (ei mitään uutta...*justjoo**blush*)
Susu

Posts: 1,077

#13 • • Susu The Nasu
Unity(f):

Hmm.. Mä omistan vasta yhen damienin setin mut se on TODELLA hyvä.. *plur**plur**plur**plur**plur*
Harmi kun en muista nyt sen setin nime.... (ei mitään uutta...*justjoo**blush*)




Niin...tervetuloa kerhoon...yksi löytyy ja lämmittää kyllä mieltä....*sydän* Olisi kyllä kiva saada lisääkin!!!*joo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se
Joo mä oon miettiny jos hankkis nyt lisää Damienin settejä... *joo*
Henna

Posts: 4,965

#15 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Mullakin on se yks ja sama ja se on jo kuunneltu puhki..tahtoo lisää!!
Howdy

Posts: 7,955

#16 • • Howdy Oldie
Katsotaan ... jos vaikka järjestyiskin ... ilmoon sitten jos onnistuu ... *ding*

--
Käpy vailla vertaa

Damien

Posts: 2,882

#17 • • Damien [tr3ox]
Sen verran unohdin infota että serveri on mun kotikone, adsl piuhan päässä ja siellä on 4 käyttäjän limiitti (25kbps ulospäin kaistaa, parempi kuin ei mitään;). Jos ruuhkaa esiintyy (takaan sen), suosittelen esmes. yöllisiä imutuksia.

osoitehan oli

ftp://demonserver.ath.cx

-Damien-
Howdy

Posts: 7,955

#18 • • Howdy Oldie
Pannaan korvan taakse *plur*

--
Käpy vailla vertaa

Lost-Soul

Posts: 3,107

#19 • • Lost-Soul los pallos
kyl täältäkin päästä löytyy yks setti... tietoo nimestä ei oo koskaan ollukkaan *hmph* mut kohta varmaan onkin sit vähän enemmän noita....

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Akrobaatti

Posts: 330

#20 • • Akrobaatti
DAMIEN! IHKA AITO DAMIEN! SAATANA!!!
Sanon vaan sen että kiitos 5 parhaasta setistä.
Hienoo jutella saatanan pojan kanssa, itse kuulun siipi rikkojen joukkoon*heiii*

--
Hip Hop For Life