Caro², 1.3.2007 19:07:
Niin hiukan ihmetyttää mitä tää viimeaikanen jorina on "jos panee naista peppuun, ni ollaanko sitä homoja".
Viimeaikaista ehkä sulle, mut mä oon kuullut tota naisten ja tyttöjen suusta ala-asteelta asti. Naisethan ovat experttejä sen suhteen, mitä miehen mielessä liikkuu, kun heitä (naisia) laitetaan sinne 8==> ( ).( )
En hirveesti lämpee filosofoinnille, en varsinkaan jos se on näin typerästä aiheesta ja vieläpä näin typerästi (no offense) kasatun ajatusketjun lopputuotos..
No ei täällä fiksujakaan aiheta aina tarvitse pälpättää ja jos ei kiihota niin älä osallistu? :)
Ja vastauksena kysymykseen. Jos hetero panee jonkun samaa sukupuolta olevan kanssa "ihan vaan mielenkiinnosta", niin se ei siltikään muuta faktaa, että mikäli ko. henkilö ei tunne vetovoimaa samaan sukupuoleen, niin hän ei siinä tapauksessa ole homo vaan mahdollisesti jotain muuta.
Tohon oon kuullut valtavan määrän eri mielipiteitä myös ja yleensä niiltä, jotka eivät tunne homoja. Ehkä mä halusin vaan ajan kuluksi, et joku raukka tääl olisi nostanut kätösensä ja väittänyt tosissaan, et kokeilu tekee homoksi (? ...anyone?x).
EDIT: Oon varmasti missannut jotain tosi tärkeää, kun nämä viimoset viestittelyt tässä ketjussa tuntuu olevan aivan puutaheinää ja kirjotettu vaan sen takia, että sormet pysyy lämpösenä.
Tossa sä osuit kyl naulan kantaan, sillä mä just tapoin aikaani ja venailin et pääsis töistä =)