Klubbarin Elisamainos Appreciation Thread.

39 posts, 2 pages, 10,967 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#21 • • DJ Rx FINRG Recordings
vittu toi on perseestä toi mainos, prkl tekis miel ampua toi lehmä

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Vexe

Posts: 1,016

#22 • • Edited Vexe
Kaikki äänimainokset on perseestä.
Kolera

Posts: 4,256

#23 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Vexe, 28.2.2007 22:58:
Kaikki äänimainokset on perseestä.


ainoo mistä oon tykänny oli se katharsiksen möykkäbanneri. Muuten kyllä kädet hamuaa kirvestä nopsaa kun noita äänellä varustettuja mainoksia tuutataan tuleen. Eihän ne muuten mutta äänen voimakkuuden säädöt kun tuppaa tekemään sitten koneelta niin tommoset tuppaa pärähtämään niin saaaaaaatanan lujaa. tuppaa säikähtää.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

subu

Posts: 1,174

#24 • • subu Suski
Säikähdin aluks ku en ollut vielä nähnyt mainosta. Olin keittiössä, yht´äkkii jotain puhetta.. mitä vi*** tapahtuu ja tuleeks se mist?!?
Avatar
#25 • • Fuzzy Guest
mä en käsitä(ylläri)*ding* Mulla toi ei ainakaan kuulu jos ei vie hiirtä sen kohdalle, ja ei aina edes silloin, niin ei se mua häiritse.
Ja onhan toi Ellen niiin kaunis että kiva sitä on töllöttää*hymy* Mut siis aika sama mulle onks se siinä vai ei...
Timce

Posts: 5,381

#26 • • Timce
Rupee Jokikunnaan pärstä pikkuhiljaa turruttamaan. Tällästäkö se seurustelukin sitte on?
Ihme et oon sinkku...

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Tapi

Posts: 1,437

#27 • • Tapi Dreamstate
Koska joku varmasti ihmettelee mikä ihme on Adblock, niin tässä vähän tietoa.

Kyseessä on siis mainokset nettisivuilta poistava laajennusosa Firefox-selaimeen. Asentuu nappia painamalla oheisen linkin takaa erittäin helposti:

https://addons.mozilla.org/firefox/1865/

Lisäksi kannattaa hommata Filterset G updater, joka päivittää Adblockin filttereitä muutaman päivän välein:

https://addons.mozilla.org/firefox/1136/

Em. ohjelmilla mulla näkyy Lupituksessa ainoastaan foorumin alaosassa olevat bannerit, jotka toki saa blokattua yksitellen hiiren oikeaa nappia painamalla.

Ite en oo tota pahamaineista banneria sattuneesta syystä edes nähnyt. *hihu*
snoxn

Posts: 350

#28 • • snoxn
Eihän tuosta enää mitään ääntä kuulu.
plink

Posts: 1,405

#29 • • Edited plink team paska

cjet, 27.2.2007 15:33:
Onneksi Elisa saa mainosta jopa tällä threadilla täällä klubbarissa. *hih*



jos mulla olisi ikin ollut mitään Elisan tuotteita, niin viimeistään ton mainoksen myötä olisin niistä hankkiutunut eroon. imo ylimainonta ei kerro mistään muusta kuin siitä, että mainostettavat tuotteet ovat niin paskoja että myyjän on viimeiseen asti pakko tyrkyttää niitä, jotta menisi kaupaksi.
toivottavasti ei mene.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Esa

Posts: 947

#30 • • Esa
Oonks mä ainoo jota ei ärsytä.

Aika söpö toi Ellen :)
Avatar
#31 • • niomic Guest
Tämä oli erittäin mukava ylläri keskellä yötä (pari yötä sitten), leffan jäljiltä jäänyt vahvari _hieman_ kovalle ja yhtäkkii alkaa hirvee kotkotus. a) sydäri et mitä vittua varsinkin kun en enää siinä vaiheessa nähnyt ko. mainosta - on niin kovat senssut hiires et sohii helpost minne sattuu :)
b) noh, naapurit ei kiittäny, mut ois seki viel puuttunu :F
MiMoSa

Posts: 1,664

#32 • • MiMoSa
Onneks Ellen on vihdoin hiljaa! Rupes jo vähän ottaa päähän kun jatkuvasti sieltä kuulu jotain.*senkin*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

m1kk3

Posts: 5,560

#33 • • m1kk3 no-life
ja taas näkyy olevan joku mölyävä banneri tossa <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jago

Posts: 4,039

#35 • • Jago un-trained monkee
tää uus on kyl taas ihan super ärsyttävä. eiks tänne vois laittaa ees sellasta vaihtoehtoo että sivulta ois äänet pois?*täh*

ei oo kiva että klubbaria pitää vältellä jos meinaa kuunnella musaa yms koneelta*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

m1kk3

Posts: 5,560

#38 • • m1kk3 no-life

ezzy, 22.5.2007 23:09:
Firefox + http://adblockplus.org/en/

<3


joo, menee kyllä hankintaan. Etenkin kun noi mainokset sotkee muutenkin ainakin foxilla silleen että todella usein ne menee ton foorumitekstin päälle.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ezzy

Posts: 8,060

#39 • • ezzy Droid-pappa

Jago, 22.5.2007 23:35:
tää uus on kyl taas ihan super ärsyttävä. eiks tänne vois laittaa ees sellasta vaihtoehtoo että sivulta ois äänet pois?*täh*

ei oo kiva että klubbaria pitää vältellä jos meinaa kuunnella musaa yms koneelta*uuh*



blokkaa ne mainokset...