Entropy Presents: Hassut - UG Summer Costume Party 1.6.2007 @ Pääkaupunkiseutu

71 posts, 4 pages, 20,464 views

hassut

Posts: 16

#22 • • hassut
Line-up päivitetty, kaikki infot julkaistaan kohta...
hassut

Posts: 16

#23 • • hassut
täysi line-up on nyt julkaistu. Flaikut päivitetään kohta ja kerrotaan, mitä muuta kivaa on luvassa.
Jago

Posts: 4,039

#24 • • Jago un-trained monkee
kiinnostus on kyllä kova.
tälläsillä bileillä on kyllä paljon potenttiaalia*piis*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#25 • • sapeli jokukukamikä?
Mitähän puvuntapaista tänne sais kehiteltyä pienellä budjetilla? *juonittel* *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomii

Posts: 3,594

#26 • • tomii kallion herttua
Hitto näähän on ihan just. Pitäis varmaan alkaa kehittelee jotakin törkeetä pukua :D

--
reivaan kunnes kuolen

hassut

Posts: 16

#27 • • hassut
Seuraavat infot lisätty (bileitten hinta):

Price: 5eur with costume or mask, 8eur with normal clothes.

Best costume will be awarded with 3 years' free entrance to all Entropy parties. Use your imagination!

"Suomeksi, jos tulet bileisiin naamiaisasussa, naamarin kanssa, tai muuten naamioituneena, niin bileet maksaa sinulle 5eur, muussa tapauksessa 8eur."

"Paras naamiaisasu palkitaan 3 vuoden ilmaisella sisäänpääsyllä kaikkiin Entropyn tapahtumiin."
uniqe

Posts: 397

#28 • • uniqe suski
Entropy nyt siis paljastastaa kasvonsa bileiden takaa :D
Snaggo

Posts: 1,147

#29 • • Snaggo ;__;
Jotenki haiskahtaa siltä et nää ois jossai espoos tai jossai muualla minne on pitkä matka.

--
bojoing.

uniqe

Posts: 397

#31 • • uniqe suski

Snaggo, 12.5.2007 00:07:
Jotenki haiskahtaa siltä et nää ois jossai espoos tai jossai muualla minne on pitkä matka.



10 x *tähti*
Mervi

Posts: 162

#32 • • Mervi Neiti Näpsä
Voi hitsin vitsit, jos vaan jaksaa raskaan muutopäivän jälkeen niin kyllähän sitä täytyy aloittaa kesä näin oikein rytinällä. Täytyypä ottaa kamera mukaan, saataneen taas upeita kesäkuvia vm. ´07. Saa näyttää sitte vanhana mummona lapsenlapsille. *nauru*

--
Ei se oo niin vakavaa.

Avatar
#33 • • Norb Guest
Miten saa kutsun? *pepsodent*
ludde

Posts: 148

#34 • • ludde Anna
Hahah.. Mä oon kyllä niin täällä *nauru*

Me kävästiikin jo tyttöjen kanssa ihastelemassa tiimarin valikoimaa. Otetaanko me nyt se kanahattu vai uforäpylät?
panssariopossumi

Posts: 15

#36 • • panssariopossumi
Oon kyllä vähän sitä mieltä että kanahattu JA uforäpylät *pepsodent*
ludde

Posts: 148

#37 • • ludde Anna

golem, 16.5.2007 15:40:
---
ludde, 14.5.2007 21:25:
Hahah.. Mä oon kyllä niin täällä *nauru*

Me kävästiikin jo tyttöjen kanssa ihastelemassa tiimarin valikoimaa. Otetaanko me nyt se kanahattu vai uforäpylät?

---


Uforäpylät kuulostaa mielenkiintoiselta. Miltä ne näyttää :)




Ne oli sellaset upeat puolmetriset vihreet pätikät. Erittäin näyttävät! En osaa paremmin kuvailla. Ne pitää itse nähdä ja kokea *vink*
Thykka

Posts: 82

#39 • • Thykka :3
wheee!