acid, breaks, freeform, idm
lisätiedot - kuuntele
24 posts, 2 pages, 9,167 views
JussiS, 25.2.2007 21:25:
Ehdottomasti paras biisi mitä oon DB:ltä kuullut.
Toi bassolinja vois olla viel jotenkin härskimpi, jos sen ajais vaikka läpi säröstä tai jotain. Ehkä myös ihan alussa löytyvää bassokikkailua vois olla enemmän loppubiisissä. Acid-rutinat toimii, mites oot noi väsännyt? Rakenne on myös kohdillaan, sopivasti eloa ja selkeät osiot, jotka tukee toisiaan.
Juhgu, 25.2.2007 23:26:
Powerline meinaa teknokitarariffiä? Täh?
JussiS, 25.2.2007 21:25:
Ehdottomasti paras biisi mitä oon DB:ltä kuullut.
Acid-rutinat toimii, mites oot noi väsännyt? Rakenne on myös kohdillaan, sopivasti eloa ja selkeät osiot, jotka tukee toisiaan.
Loose Grip, 26.2.2007 07:28:
Kyllä tää sun paras ja ehein tuotos on. Saunditkin istu paikoilleen hyvin.
Ja mitä tulee basson säröttämiseen, mistä tuossa oli keskustelua, niin ei mene muusiks. Ota kaks eri bassoo joista toisen equtat tuhnuks joka puhisee vaan niitä matalia taajuuksia ilman kummempia atakkeja. Sit toisesta bassosta leikkaa munat pois ja annat sen säristä, leikkaat viel viidestä kilosta yläpäät poikki niin jää acidsurinoille tilaa.
Digital Beat, 26.2.2007 21:11:
Kiitokset palautteesta. Periaatteessa spider audio cv merger/splitterillä tuo onnistuu tehdä jos vaikka yhdistää parit bassot eri lähteistä samaksi soundiksi. Tuo audion leikkaaminen EQ:lla menee jo kyllä aika pro meiningiksi mutta hyvät vinkit on aina tarpeen :)
On tuossa Reasonissa opeteltavaa vaikka rehellisesti myönnettynä versiosta asti 1.0 olen jo käyttänyt.
JussiS, 26.2.2007 21:16:
---
Kiitokset palautteesta. Periaatteessa spider audio cv merger/splitterillä tuo onnistuu tehdä jos vaikka yhdistää parit bassot eri lähteistä samaksi soundiksi. Tuo audion leikkaaminen EQ:lla menee jo kyllä aika pro meiningiksi mutta hyvät vinkit on aina tarpeen :)
On tuossa Reasonissa opeteltavaa vaikka rehellisesti myönnettynä versiosta asti 1.0 olen jo käyttänyt.
---
Mä tekisin ton kyl kahdella eri soundilla. Eli kaks identtisii nuotteja vetävää bassolinjaa päällekkäin, eri efektoinneilla. Ylä-ääneen säröö ja alaääni suhteellisen kuivana, löysällä envelopella. Ala-ääni kannattaa viel sidechainata basarin kanssa, jottei mee ruvelle.
Digital Beat, 27.2.2007 10:25:
Saman soundin tuplaus kuulostaa asialliselta tuotantokeinolta. Sidechain on tuttu periaatteessa mutta käytännössä en ole sitä vielä kokeillut.
---
Loose Grip, 26.2.2007 07:28:
Kyllä tää sun paras ja ehein tuotos on. Saunditkin istu paikoilleen hyvin.
Ja mitä tulee basson säröttämiseen, mistä tuossa oli keskustelua, niin ei mene muusiks. Ota kaks eri bassoo joista toisen equtat tuhnuks joka puhisee vaan niitä matalia taajuuksia ilman kummempia atakkeja. Sit toisesta bassosta leikkaa munat pois ja annat sen säristä, leikkaat viel viidestä kilosta yläpäät poikki niin jää acidsurinoille tilaa.
---
Periaatteessa spider audio cv merger/splitterillä tuo onnistuu tehdä jos vaikka yhdistää parit bassot eri lähteistä samaksi soundiksi.
Ice T, 26.2.2007 23:49:
No jopas on, tää tosiaan on ihan hyvän kuuloinen biisi. Basariin vaan jytyä lisää, nii varmasti joku vois tätä joskus ehkä soittaakin.