KHK esittää -> VIHAKONE -OLDSKOOL-MIX 1-2007

5 posts, 1 page, 1,490 views

Vihakone

Posts: 15

#1 • • Edited Vihakone
Tässä viimeisin OLDSKOOL-mixaus..

Ajattelin laittaa sen tännekin, josko joku saattaisi kiinnostuman. ;)

Luvassa 30 minuuttia ahkeraa levyn vaihtoa, mukana kikkailua 90-luvun alku-meiningeissä jne.
Menee kyllä kännin piikkiin, mutta lopputulos olisi voinut olla huonompikin.. :)

Tässä linkki -->

http://koti.welho.com/sseppan6/YOP_OLDSKOOL_MIX_1_07.mp3


Miksauksessa mukana seuraavat artistit :

Secret Squirrel,
Alec Empire,
S.M.F. ,
Ecology,
DJ Phantasy & DJ Gemini ,
DJ Dynamic & DJ Phuturistic (2 tracks!),
Dave B & Danny G (2 tracks!),
Skruffneck #2
+ some outro-scratching techniques..

Nauttikaa!

-Vihakone // KHK

EDIT --> MP3sessa näyttäisi olevan nyt pieni bugi yhden vaihdon kohdalla.. Hyppää oudosti takaisin yhdessä vaihdossa.. Outoa.. No,elämä on. Hapokasta.. :))
rec

Posts: 2,923

#2 • • rec

VihakoneMenee kyllä kännin piikkiin, mutta lopputulos olisi voinut olla huonompikin.. :)



Tän oon kuullu aikasemminkin "Teppo-perkeleeltä", itekää soita koo naamareissa! :D
Muttei mtn hätää... se on TÄYSIN oikeutettua! ^^

Hyvää mazkuu, vaikka ois voinu olla tiukempaaki.. toisaalta oldskool on aina oldskool! :)
Vihakone

Posts: 15

#3 • • Vihakone

Real Charly, 23.2.2007 13:55:
---
VihakoneMenee kyllä kännin piikkiin, mutta lopputulos olisi voinut olla huonompikin.. :)

---


Tän oon kuullu aikasemminkin "Teppo-perkeleeltä", itekää soita koo naamareissa! :D
Muttei mtn hätää... se on TÄYSIN oikeutettua! ^^

Hyvää mazkuu, vaikka ois voinu olla tiukempaaki.. toisaalta oldskool on aina oldskool! :)



juu.. ;)
No, tekeillä on seuraavaksi hard-acid/techno-setti.. Että meno tiukkenee kyllä.. ehkä sitten se kolmas mix onkin jo hooceempaa (lue : Frenchkorea).. :)
Vihakone

Posts: 15

#4 • • Vihakone
Xybo? Kai nappasit tän miksin haltuun? Mulla ei oikein ole tilaa pitää näitä kauaa eetteris, joten jos laittasit tän snne KHK-arkistoon, muchos appresiated..
Multa tulee ens vkon lopus sitten HARD-ACID-setti.. Olis mukava kuulla sun kolkki-vääntöjä lisää.. :)