Chris Lake vs Red Carpet - Changes Alright (zapa mash-up)

3 posts, 1 page, 1,273 views

Zapa

#1 • • Zapa Mr Wrangler
Mun eka mash-up josta ois mukava kuulla palautetta. Versio ei oo 100% lopullinen, toi biitti vähän skippaa/nykii jossain vaiheessa ja toisen breikin looppia täytyy parannella.

Kaik palaute tårvetullutta :)

96kbps | 5.57MB | 8:06min :

http://www.speedyshare.com/192984309.html
Jesper Funk

#2 • • Jesper Funk VG Beats
Itselläni on Morjacin Stars, jossa samat mashup-vokaalit. Toimii ehkä siinä paremmin mun mielestä. Laulumelodia kuulostaa ihan hyvältä, mutta sen tarvis kai olla sen 5 askelta (tai jotain) alempana, että olis suoraan samassa asteikossa. Ehkä jos laittais jotkut stemmat juuri tälle korkeudelle, niin kuulostaisi melodian kannalta paremmalta. En mä tiiä :) Joku musiikin teoriaa tietävä osaa varmasti kertoa paremmin.

Mutta itse mashup on hyvin tehty, eikä siinä ole valittamista. Hyvin kekattu yhteen menevät biisit. On melko mahdotonta saada vokaaleja sopimaan paremmin, joten hyvää työtä olet tehnyt. Tällaisia ei koskaan voi olla liikaa.
Loose Grip

#3 • • Loose Grip
Aivan kelvollinen, mutta jotenkin tuntuu että ainakin kertsin osalta voksut olis tahdin verran jäljessä... Voipi olla että ei sopinu sit alkamaan samaan aikaan ton pianoriffin kanssa, mutta näin ensikuulemalta jää semmonen fiilis.