Kuolleiden pikseleiden gallup

56 posts, 3 pages, 18,820 views

Bio

#21 • • Bio The Bullies / Pinky
Mulla on kotona Rosewillin näyttö ja en oo löytänyt siitä kuolleita pikseleitä. Töissä on Acerin näyttö, josta sit taas löytyy kahdesta kohtaa.
akir0

#22 • • akir0 idleRPG champion 2009
22" samsung, ei kuolleita
19" samsung, ei kuolleita
dell d600 15", ei kuolleita

Vissiin ollu vaan tuuria, kun ei oo kohdalle sattunut. Tosin tota 22" ostaessani pääsin laitteen katsomaan läpi.
villelope

#23 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola

Bio, 21.2.2007 09:35:
Mulla on kotona Rosewillin näyttö ja en oo löytänyt siitä kuolleita pikseleitä. Töissä on Acerin näyttö, josta sit taas löytyy kahdesta kohtaa.

Duunissa palautui jokseenkin 30% Acerin näytöistä palautui kuolleiden pikseleiden tai muiden ongelmien vuoksi.

Himassa MacBook Core2Duo, ikää joku 4kk, ei kuolleita pikseleitä.
Sitä ennen palveli vuoden päivät 12" iBook, ei kuolleita pikseleitä.
Dementation

#24 • • Dementation wednesday?
19" BenQ, ei kuolleita pikseleitä, ikää puolitoista vuotta
19" Wide Acer, ei kuolleita pikseleitä, ikää pari kuukautta

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lost-Soul

#25 • • Lost-Soul los pallos
17" Viewsonic - ei kuolleita
40" Sony - ei kuolleita

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

jjkobsson

#26 • • jjkobsson
Viewsonic VP930 19" 5kk vanha, ei kuolleita pikseleitä

--
||jjkobsson||

Ozie

#27 • • Ozie
Mulla mun Benq FP937s+:ssa palaa kuva kiinni nykyään vähän väliä, pari tuntia ku iskee sama ikkuna päällä ni huomaa että haaleena palanut taas kiinni. Tää samainen ongelma myös häipyy aina sitte ku tulee muita ikkunoita päälle tai ajan myötä. Esimerkiks nyt ei näy yhtään ylimäärästä, mut eilen ku unohtu näyttö päälle pariks tunniks kun olin muualla ni näki taas selvästi ikkunoiden rajat vaikka olis ikkunat sulkenu.
daffy

#28 • • daffy duck and cover
Apple iBook 12" (n. 2,5v vanha) - ei kuolleita pikseleitä tai muitakaan näyttöongelmia.

Duunissa joutunut työtehtävien takia aika paljon leikkimään sekä läppäreiden että LCD-monitorien kanssa, enkä muista että olisin itse yhdessäkään havainnut kuolleita pisteitä eikä ole kukaan tullut mulle moisista valittamaankaan. Läppäreitä täällä käytössä n. 25 (Dell ja HP), monitoreja nelisenkymmentä (Dell, NEC ja ViewSonic).

LCD-näyttöjen kohdalla on hyvä muistaa että vaikka niitä myydään useilla eri tuotemerkeillä saattavat itse paneelit tulla samasta tehtaasta, esim. Apple ja Dell käyttävät LG-Philipsin paneeleja omissa monitoreissaan. Laatukriteerit saattavat toki vaihdella muuten merkkien välillä.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Takyon

#29 • • Takyon Möwkö
Samsung SynMaster 172x käytössä muistaakseni kolmatta vuotta. Alusta asti ollut yksi punainen kuollut pikseli. Jossainvaiheessa mukaan liittyi yksi vihreäkin pikseli mutta mielenkiintoista on että se yleensä toimii. Joskus todella harvoin se jumittaa vihreäksi mutta edellisestäkin kerrasta on jo varmasti yli 6kk.

Muistaakseni tuo punainenkin olisi kerran kadonnut viikoksi :P

Eipä noista kumpikaan ole liiemmin häirinnyt menoa.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

fosa

#30 • • fosa
Töissä pari fsc läppäriä eikä kummassakaan kuolleita/päällejääneitä pikseleitä. Toisessa taustavalaistus vähä himmentyny, molempien malli Amilo Pro v2000..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Sankari

#31 • • Sankari
19" Samsung SyncMaster 913n ei kuolleita pikseleitä ja sitä ennen tais olla joku ?AOC? merkkinen 15" näyttö siinäkään ollu mitään myin sen pois ja kuulemma vieläkin hyvin toimii.

#32 • • ville olen oikeasti ujo
Töissä ibarin kannettava, ikää en tiedä, mutta ei kuolleita. Katsoin myös pari vanhempaa nokian tft:n jotka servereillä, ikää varmaan 6v tai yli ja ei kuolleita.

Kotona löytyy panasonicin pt-ae500 projari, 3 vuotta ikää. Työhuoneessa L245WP-BN, taitaa olla kohta pari kuukautta vanha. Kummassakaan ei yhtään kuollutta.
remotion

#33 • • Edited remotion nostatus guru
kaveri osti joskus 10v sitten uuden näytön halvalla kun siitä puuttui yläreunasta 2 pikseliä, oli 17" putkinäyttö... itse en ole huomannut vielä duunissa tai missään muuallakaan näyttöä mistä puuttuis pikseleitä.
duunissakin kuitenkin n. 400 läppärin näyttöä ja 500 littunäyttöä...kaikki HP:ta muutamaa isompaa näyttöä lukuun ottamatta.
freeve

#34 • • freeve
macbook n. puol vuotta vanha, ei kuolleita pikseleitä. :)
Takyon

#35 • • Takyon Möwkö
Ainiin tosiaan, näytön lisäksi Panasonicin pt-ae700 projektori jossa ei ole kuolleita pikseleitä..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

elysion

#36 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Itellä on käytössä viewsonicin vp171s. Ei kuolleita pikseleitä ja muutenkin varsin kelpo vekotin. Läppärinä acerin 290LCi, jolla on ikää jo lähemmäs 5 vuotta(?). Näytössä ei alkuunsa ollut yhtään kuollutta pikseliä, mutta nyt siihen on parit ilmestyny. Tullu varmaan runnutettua liikaa :-/.
Epailija

#37 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Fujitsu-Siemensin Amilo M1420 (muistaakseni) ja 15,4":n widescreen-näytöllä. Hintaluokka 1600 e uutena, ollut reilu kaksi ja puoli vuotta käytössä, enkä ole huomannut yhtäkään viallista pikseliä. En ole myöskään kuullutkaan, että pikseleitä menisi käytössä rikki. Uusista laitteista niitä kyllä on voinut löytää aikojen alusta asti ja ainakin vuosia sitten noissa näytöissä oli laatuluokitukset. Huonompien laatuluokituksien näytöissä sai olla x-määrä rikkinäisiä pikseleitä alusta alkaen ilman että tuote meni takuun piiriin. Tiedä sitten mikä on nykytilanne. Kannattaa joka tapauksessa aina ennen ostoa tiedustella onko tuotteessa jokin takuu rikkinäisten pikselien suhteen.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Late

#38 • • Late team Lasse
12" iBook ja 32" Sony -ei kuolleita pikseleitä kummassakaan.

Kameran (Canon PS A540) näytöstä löytyy n 3pikselin rypäs joka palaa sinisenä kuvaustilassa, mutta kuvien katselussa ne toimii. *ding*
ezzy

#39 • • ezzy Droid-pappa
Duunissa joku vuoden vanha dellin 24" 2405FPW
Himassa 2-3v vanha Viewsonic vp171b ja vuoden 15kk ikäinen Panasonic ptae-900 projektori @ 3000 käyttötuntia.

Ei kuolleita pixeleitä so far. Parissa edellisessäkään LG:n tuutissa duunissa ei ollu kuolleita