Open Audio - Loop Your Flight To The Nemesis 1.3.2007 @ Helsinki @ Den Kungliga Klubben

93 posts, 5 pages, 34,956 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#82 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Flight, 1.3.2007 16:09:
"yks pitkä battery, oon kuski. tai hei, bisse, oon kaverin autolla"



In Finland we have this thing called "reilu meininki" *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

_RixU_

Posts: 320

#83 • • _RixU_
Haluisko joku tulla tekee mun skolejutut ni tää pääsis partii? anyone? *pepsodent*
Fyrisch

Posts: 4,525

#84 • • Fyrisch

_RixU_, 1.3.2007 17:36:
Haluisko joku tulla tekee mun skolejutut ni tää pääsis partii? anyone? *pepsodent*



istun yötöis siin iha lähistöl nii tuot ne mulle ja haet ne sit bileitten jälkee oknp
T.Z.R.

Posts: 140

#85 • • T.Z.R. I am just a man and that is not my problem!!!
*piis**jiihaa* Nyt tää lähtteee jenkkaamaan kahvat suoriksi. On kyl sellanen "päivää ennen perjantaita"-fiilis. Pari ilta olutta maistuu nyt hyvin suoritetun työputken jälkeen!! *pahis*

--
Team BadAss

SyndroDome

Posts: 1,103

#86 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Kiva ilta oli juuh *hymy* mutta pakko kyllä ihmetellä, että missä kaikki oli?? *whaat* Perus porukasta paikalla ei ollut juuri ketään ja "taviksia"kaan ei ollut paikalla oikeestaan ollenkaan. Voi jukra, noh ei voi mitään.

Mutta olipahan tilaa heilua tanssi lattialla :) Ei kukaan tallonut varpaille ja sai jamitella ihan rauhassa *tanssittel*

*piis*

--
Life is full of choises.

villelope

Posts: 2,846

#87 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Tämmöstä tuli soiteltua.

Kiitos Stefulle.
Kiitos seurueelle.
Kiitos Kunkun PA:lle ja DJM-800.

Pitää alkaa säästämään kasisatkua varten, jumalauta kun sillä oli kiva soittaa. *kuolaa*
Birgie

Posts: 1,311

#88 • • Birgie Kikati
Oli kyl kivaa vaikka alkuillasta oli aika vähän porukkaa paikalla *tanssittel*
Loppua kohti parani, en sit tiedä johtuko humalasta vai siitä stefun ja nemesin b2b -setistä, vai mun hienoista valosäädöistä *nauru*

Ensi viikkoa odottellessa *jiihaa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

meisi

Posts: 327

#89 • • meisi maiu naki

Birgie, 2.3.2007 13:15:
Oli kyl kivaa vaikka alkuillasta oli aika vähän porukkaa paikalla



Alkuillasta? Tuliko sinne joku vielä kahden jälkee?

Näähän oli ihan tamperelaisten bileet; melkein puolet asiakkaista treeltä (eli 5 ihmistä) :D
Tanssilattialla oli tosiaan yksinäistä. Harmi, sillä pojathan soitteli hyvää musiikkia <3
Kiitos silti, oli kiva reissu kuitenkin :)
Nemes

Posts: 2,099

#90 • • Nemes Balearium

meisi, 2.3.2007 15:55:
Alkuillasta? Tuliko sinne joku vielä kahden jälkee?

Näähän oli ihan tamperelaisten bileet; melkein puolet asiakkaista treeltä (eli 5 ihmistä) :D
Tanssilattialla oli tosiaan yksinäistä. Harmi, sillä pojathan soitteli hyvää musiikkia <3
Kiitos silti, oli kiva reissu kuitenkin :)



joo lopussa tuli hyvin porukkaa... oli tanssioitakin *hymy*
meisi

Posts: 327

#91 • • meisi maiu naki
*whaat*
Birgie

Posts: 1,311

#92 • • Birgie Kikati
joo ei kandee koskaan lähtee ennen pilkkua pois *hih*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

sbanc

Posts: 255

#93 • • sbanc
:D yritettiin lopussa hermanin kanssa pitää tanssilattialla menoa päällä. Sinne tuli vähän ennen 3 aikaan synttäri seurue, joka juhli jonkun 30-v syndejä. Jokunen jannu siitäkin porukasta uskaltautu danssaamaan :) . Harmi sinänsä, ettei ollut porukkaa sillon tanssimassa, kun loopy soitti hyvää setti!