Stene - Detonator (D'n'B)

9 posts, 1 page, 3,236 views

Stene

Posts: 430

#1 • • Stene
Tämmöstä rumpubassoa jälleen kerran. Murinaa, narinaa, pikkasen titityytä ja muuta semmosta. :)

Biisi on paskoilla luureilla ja kaiuttimilla miksattu, joten se saattaa olla melkosen tukkonen.
drum'n'bass

lisätiedot - kuuntele
nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Yläpäätä kun saisi paremmin auki ja perkussioita stäkimmäksi, sit toimis. Nyt se vähän töksähtää.
+padit
+murahteleva basso
+runko

-perkussiot
-kunnon groovin puute

Kyllä tästä rokkitähtisupermahtava-raidan saa, kunhan vielä palaa sorvin ääreen. :)
Stene

Posts: 430

#3 • • Stene

nomic, 21.2.2007 00:15:
Yläpäätä kun saisi paremmin auki ja perkussioita stäkimmäksi, sit toimis. Nyt se vähän töksähtää.
+padit
+murahteleva basso
+runko

-perkussiot
-kunnon groovin puute

Kyllä tästä rokkitähtisupermahtava-raidan saa, kunhan vielä palaa sorvin ääreen. :)


Thx palautteesta! *hih*

Totta puhut, tästäkin puuttuu gruuvi (kuten siitä edellisestäkin biisistä) *lmao*

Mutta voisin kyllä vielä viilailla tätä ja koittaa saada vähän groovee komppiin.
elysion

Posts: 1,036

#4 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Täähän oli yllättävän hyvän kuulonen :). Tällä hetkellä imo toi kuulostaa tosin nopeutetulta breikiltä tai joltain tasabiittibiisin breikkiosiolta. Kuulostais omaan korvaan siltä, että ton aiheuttais noitten kickien sijottelu. Kannattaa varmaa kuunnella jotain pörinäjunkkabiisejä ja kuunnella niistä tota biittiä. Snare ja hihat toimii kivasti, perkussioista mä en tiiä mitään :D. Toi nostatuskohta tossa kahen minuutin jäljestä ei oikeen toiminu imo. Tietty itellä vaikuttaa tohon toimivuuteen varmaan se, että tää ei oo ihan mun käsitys dnb:stä. Tällänen nopee rikkobiitillä varustettu setti toimii varmaan paremmin ihmisille jotka on enemmän innostuneita tasabiitistä ja jotka ei oo ihan hirveesti junkkaa kuunnellu (ihan tosin mutulinjalla ton sanon).

Oikeestaan mulle tän biisin huippuhetki oli toi tasabiittikohta. Se kuulosti mun mielestä tasapainosimmalta. Ei tossa breikissäkään varsinaisesti suurempia vikoja oo, mutta jälleen kerran mulle tulee tosta breikistä sellanen hätänen fiilis, joka taas ei oo se mitä dnb:ltä odotan. Plussaa hauskoista spiikeistä :). Sekin tässä oli hyvää, että biisi ei ruvennu toistamaan itteään heti ensimmäisen minuutin jälkeen, vaan olit keksiny sisältöä tonne. Tästä ois kyl kiva kuulla tasabiittiversiokin.
Stene

Posts: 430

#5 • • Stene

elysion:., 23.2.2007 16:02:
-clips-


Kiitos palautteesta *hymy*

Hienoa, että tämmöisenä noobina saan näinkin syvällistä palauttetta (tosin sitähän aloittelijat tarvitsevatkin kehittyäkseen *nauru* )

Tässä saattaa ehkä olla aika paljon vaikutteita tasabiitistä, sillä olen sitä viimeaikoina melko paljon kuunnellutkin. Sen takia tämä ei ehkä niin dnb:nä toimikkaan. Onko se kuitenkaan huono asia? *nauru* Tarkoituksenani on kuitenkin tehdä mahdollisimman oman kuuloista musiikkia.
*hymy*
rjv

Posts: 731

#6 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Ihan asiallisen kuulonen biisi, tiukan kuuloset rummut ja kaikki.

Ei ihan ehkä musiikillisesti mun kuppi teetä vaikka oonkin ihan junkkamiehiä, joten kommentoidaan tota soundia sitten :)

Toi murinasoundi on tosi kiva, mut se jää ton varsinaisen basson jalkoihin, ehkä sitä vois pistää hiljemmalle tai sitten leikata noita alamiddlejä siitä soundista ja enemmän tehdä tilaa sille murinasoundille sille alueelle. Repis vähän tylymmin sillon :)

Rummuista sen verran et basari ja snare on tosi tiukan kuulosia, mut ehkä sitä haikka- ja perkkaosastoa kaipais tuomaan vielä sitä groovea, noi haikat mitä täs on on meinaan vähän töksähtelevät. Choppaile vaikka jotain perkussiolooppeja ja vedä bitcrusherin tai muun särön läpi, pikkusen eri tyylisiä looppeja vielä ja vuorottele niiden välillä, ja panoroi kaikki suht tasasesti ympäri stereokenttää ettei kaikki oo keskellä kuitenkaan.

Myös jotain tilaa ois hyvä olla, siis ihan vaan vaikka pientä pingpongdelayta ja kaikua jossain ja jotain atmoja enemmän :-)
Stene

Posts: 430

#7 • • Stene

rjv, 1.3.2007 17:18:
Toi murinasoundi on tosi kiva, mut se jää ton varsinaisen basson jalkoihin, ehkä sitä vois pistää hiljemmalle tai sitten leikata noita alamiddlejä siitä soundista ja enemmän tehdä tilaa sille murinasoundille sille alueelle. Repis vähän tylymmin sillon :)


Joo, saattais kuulostaa paremmalta sillon. Pistetään korvan taakse!

Ja kuten tässä aikasemminkin on todettu niin perkussio-osasto ammottaa tyhjyyttään. Biisi on nyt kuitenkin toistaiseksi jätetty unholaan inspiraation puutteen takia.

Mutta kiitos palautteesta ja vinkeistä enivei! *hymy*
rjv

Posts: 731

#8 • • rjv neuron tuoppi kiitos


Ja kuten tässä aikasemminkin on todettu niin perkussio-osasto ammottaa tyhjyyttään. Biisi on nyt kuitenkin toistaiseksi jätetty unholaan inspiraation puutteen takia.



Ei se mitään, seuraavaa biisiä duunaamaan vaan :-)

Harvemmin mä jaksan ruveta enää biisiä palautteen perusteella nysväämään, vaan yleensä ne mokat mitä on tullu tehtyä on semmosia että niitä voi sitten välttää seuraavissa raidoissa :-)
plink

Posts: 1,405

#9 • • plink team paska
hyvää shittiä onpi, kunnon rähinämenoa. botnea saattaa olla liikaa, mistä johtuen muut soundit on pitänyt miksata hiljemmalle (kuuntelen tosin luureista, joten en ole 100-varma). ei kyllä mua varsinaisesti haittaa, koska on tuo kumina kuitenkin niin kiva.:) tasabiittiosuus keskivaiheella toimii hyvin ja suvannot muutenkin nostavat hyvin raaempien kohtien iskevyyttä. kuuntelen kyllä seuraavankin pläjäyksen:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.