Beach Electronic 2007 25.5.2007 @ Helsinki

45 posts, 3 pages, 8,966 views

beach electronic

Posts: 61

#21 • • beach electronic
Lopulliset esiintyjät ilmoitettu Helsingin 25.5 tapahtumaan.
elysion

Posts: 1,036

#22 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Tässähän ois hyvät kesälomanalotusbileet. Pitääs yrittää raahautua paikalle. Toivottavasti muutto ei osu samalle päivälle.
pyllyjumala

Posts: 469

#23 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
I got a huge problem, help me!!!
Eli tulisinko tänne vai sitten toinen vaihtoehto on, että lähen ulos 26.5. työporukan kanssa
???

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Marjo

Posts: 1,796

#24 • • Marjo pupuTupuna

pyllyjumala, 15.5.2007 12:26:
I got a huge problem, help me!!!
Eli tulisinko tänne vai sitten toinen vaihtoehto on, että lähen ulos 26.5. työporukan kanssa
???



Mitä sä nyt selität!? Ei sulla ole mitään ongelmaa! Tänne tuut tietty! Oot saleen bileilly paljon enemmän duuniporukan kanssa kun mun kanssa!*senkin*
pyllyjumala

Posts: 469

#25 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

pupuTupuna, 19.5.2007 16:39:
---
pyllyjumala, 15.5.2007 12:26:
I got a huge problem, help me!!!
Eli tulisinko tänne vai sitten toinen vaihtoehto on, että lähen ulos 26.5. työporukan kanssa
???

---


Mitä sä nyt selität!? Ei sulla ole mitään ongelmaa! Tänne tuut tietty! Oot saleen bileilly paljon enemmän duuniporukan kanssa kun mun kanssa!*senkin*



Vooooooi paaaska! Miksi elämä mua näinn nyt kolhii, voiku olisin työtön

--
*känni*hölökyn kölökyn!

cod

Posts: 36

#26 • • cod
Tarviiko joku lippuja? Enpä taida ite päästä tonne ja turha noita lippujakaa on jättää tonne pöydälle pölyttymään..
L.A.O.S / d-bex

Posts: 140

#27 • • L.A.O.S / d-bex
LAOS:lta luvassa iso määrä cielükasta ibizajunkkaa. *vink*

--
Club STANDARD every 2 month at redrum.
Club Low End at Nude every months 4th Friday.
LAOS night at mbar every months last saturday.

www.myspace.com/largeamountofsoul

Miksan

Posts: 1,464

#28 • • Miksan
Onkohan illan soittoaikatauluja tiedossa?
Timce

Posts: 5,381

#30 • • Timce
Eipä jäänyt jälkipolville paljon kerrottavaa, kun en muista illasta yhtään mitään.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Homegrove

Posts: 2,102

#31 • • Homegrove Further

Timce, 26.5.2007 09:31:
Eipä jäänyt jälkipolville paljon kerrottavaa, kun en muista illasta yhtään mitään.



*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Forward thinking house music

kullannuppu

Posts: 259

#32 • • kullannuppu
Huhhuh, pojat soitteli sellaista settiä ettei oikein pystynyt irroittautumaan siitä neljän neliömetrin kokoiselta tanssilattialta *nauru* Kiitokset Physics, Infekto ja pandapojat - sekä tietty kaikille asianomaisille hyvästä seurasta! *hihu*

--
^_^

Syce

Posts: 1,649

#33 • • Syce
Oli jälleen loistavat kekkerit. Musiikki toimi niinkuin oli odotettavissakin! *iloinen* *tanssittel* *jiihaa*
Avatar
#34 • • *Mirri* Guest
Oli kivaa. *hihu* Parhaiten kyl uppos jujun soitannat. Tykkäsin paaaljon. *aplodit*
azure

Posts: 142

#35 • • azure plauge
yläkerrassa ei oikein ilmastointi toiminut, mutta musa oli sitäkin parempaa. kannatti tulla tampereelta saakka kattoon tampereen kovinta dj:tä*nauru* muiden kerrosten meininki ei oikein maistunu paitsi orionin setti...
AnneK

Posts: 40

#36 • • AnneK
Pilkkuun asti viihdyin, vaikka mun selkä oli niin kipee, etten itse pystynyt juhlimaan. Oli niin kiva kattoo iloisia ihmisiä ja tunnelma pysy katossa loppuun saakka. Kiitos *pihkassa*
Physics

Posts: 831

#37 • • Physics Radio - suckers never play me!
Huh tosi kiva ilta vaikka olikin super darranen ja heikko olo redrumin avajaisten jälkeen :0 Infekto MURHAS..todella kova setti!
juju

Posts: 1,050

#38 • • juju a e r o
kuuma *hikoil*

mut kivaa oli! patrikin setti rokkaili vaik olikin väliin aika laidasta laitaan meininkiä. junkkapuolen missasin harmikseni kokonaan (kyllä, mua oikeesti harmittaa etten ehtinyt käymään siellä vaikken tunnetusti ihan maailman kovin junkkafani ookaan *nauru*)

yyteriä odotellessa... counting down the days *sydän*
annabel

Posts: 1,681

#39 • • annabel bändäri
Imo Infekto on paras dj *hihu*
maiu

Posts: 328

#40 • • maiu ..miau..
Hauskaa oli, vaik muistikuvat on kyl vähän hatarat..

*sydän*INFEKTO*sydän*

--
sitä saa, mitä tilaa