Kasvojen symmetriaa : photoshoppaa sisäinen monsterisi pihalle ja keskustele

41 posts, 3 pages, 16,394 views

Inferno@Tre

#21 • • Inferno@Tre Hervanta UG

lunake, 13.2.2007 20:39:
*tuolilta tippuen* *nauru*

Vähänkö tulee jälkimmäisestä kuvapeilauksesta mieleen joku Lord of the ringsin haltija

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Late

#22 • • Late team Lasse
Presenting: der übernörde - tavallinen - poke on steroids
Dementation

#23 • • Dementation wednesday?
Aika söpöjä näistä tulee...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

WiljamiDzay

#24 • • WiljamiDzay Nyypiö

Late, 13.2.2007 21:34:
Presenting: der übernörde - tavallinen - poke on steroids

Toi übernörde oli mun luokalla lukiossa *pökr*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Lyylikki

#25 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kenellä on skanneri. Mulla on semmonenkin vankikarkuri kuva itsestäni, josta todella näkee, että mun kasvot on erittäin epäsymmetriset. Siinä toinen silmä näyttää olevan sentin verran toista alempana. Siitä saa hyvän vedon tänne.

Nyt vaan kaikki photoshoppailijat mukaan, eikä sen ole niin väliä, vaikka ei kuva ihan edestä olisikaan. Hauskoja niistä tulee silti! *pepsodent*
Juhgu

#26 • • Juhgu Virnistelijä
Alkuperäinen kuva
-->
symmetr1_p.jpg
-->
symmetr2_p.jpg

Am I symmetric or what?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

WiljamiDzay

#27 • • WiljamiDzay Nyypiö
Mä jo tos meinasin et intoutuis tähän näpertää mut sittenhän mä taas tajusin et ei musta saa semmosta kuvaa otettua jota kehtais missään yleisillä paikoilla näyttää *nyyh*

eli enste sinne plastiikkakirurgille ja vasta sitte ottaa kuvia...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Epailija

#28 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Juhgu, 13.2.2007 22:05:
Alkuperäinen kuva
*snip*

:D Repesin.

Peilikuvat paljastavat kyllä hyvin jos pää on vähänkään vinossa. Katsotaan jos saisi noista uusista passikuvista saisi jotain aikaiseksi...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#30 • • niomic Guest

lunake, 13.2.2007 20:39:
*tuolilta tippuen* *nauru*

Pitipä pari kertaa kattella ku et käyttänyt tuota yleistä mallia vasen-orig-oikea :D Tai sit sulla on normipärstä aika ummm interesting >;)?
#31 • • Edited niomic Guest

Jone, 13.2.2007 19:42:
-klips-

Jone varmaan osaa valokuvaajana ottaa tähän kantaa ja varmaan muutkin. Käsittääkseni (empiirinen tieto) useissa perusdigikameroissa on optiikka / kohdennus semmoinen, että läheltä kuvaa otettaessa esim. kasvot pyöristyvät selkeästi. Itse totesin tämän ensikerran kun firman intraan otettiin kuvia aika lähietäisyydeltä ja kaikki näyttivät aika pallopäiltä :) Saman olen myös huomannut välillä oman kameran asetuksia kokeillessani ja käden etäisyydeltä kuvia räpsinyt - kasvot eivät näytä oikeilta ja tämä vääristys varmasti vaikuttaisi myös tässä haettavien kuvien todenmukaisuuteen.

Oma aiemmin postaamani kuva on kyllä sen verran etäältä otettu, että siinä ei tätä ongelmaa (ainakaan mielestäni) ole, vaan ongelmana on tosiaan pään vinous joka akselilla, joka aiheuttaa dramatisoituja eroja. Suosittelisin tämän takia pidempää etäisyyttä (useampi metri) niille, jotka meinasivat tätä kokeilla.

Kukas muuten kokeilis tuota parempaa mallia tuolta 2la:n antamalta sivustolta, eli morfausta. Täs introduktiossa on siitä juttua ja linkki freewareen.

http://www.uni-regensburg.de/Fakultaeten/phil_Fak_II/Psychologie/Psy_II/beautycheck/english/zusammen/zusammen1.htm
bubbelgum

#32 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~
Byääh... Mä en osaa tehä tollasii kikkoja... *hmph*

Haluuks joku tehä mun puolesta, jos lähetän orkkis kuvan? *pepsodent*

Edit:
Tää on vissiin tytöille vähän vaikeempa ku hiukset ja kampaus vaikuttaa aika paljon lopputulokseen. Plus et mul ainaki tos alkuperäseski kuvas on pää ihan vinos. Mut joo, hyvät naurut sain kyllä! *nauru* (modauksesta kiitokset plinkille!)

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jone

#33 • • Jone Archibald Haddock

niomic, 14.2.2007 04:04:
Jone varmaan osaa valokuvaajana ottaa tähän kantaa ja varmaan muutkin. Käsittääkseni (empiirinen tieto) useissa perusdigikameroissa on optiikka / kohdennus semmoinen, että läheltä kuvaa otettaessa esim. kasvot pyöristyvät selkeästi.

Mjoo, tää johtuu käytetystä optiikasta / zoomikertoimesta - laajakulmaisella objektiivilla (tai pokkareissa ilman pientä zoomausta) läheltä kuvatessa käy juuri niin, että kasvot pyöristyvät ja siksi muotokuvaamiseen käytetään yleensä tietylle millivälille asettuvia objektiiveja. Suoraan sanoen en nyt näin aamutuimaan muista et mikä se numero oli, mutta omassa 1.6 kertoimella varustetussa rungossani käytän muotokuviin 50mm lasia, joka aika hyvin eliminoi vääristymän.

Koitan tossa herättyäni kirjoittaa asiasta vähän kattavammin ja olla käyttämättä termejä, jotka voi mennä ohisektoriin.
#34 • • Edited Norb Guest
hahah.. Mäkin haluun itestäni nähä tommosen kuvasarja jutun *lmao*

Voiko joku tehä musta? Löysin just kuvan jos katon eteenpäin? Pliiiiis..*pepsodent*
#35 • • Norb Guest
Kiitos Jone!

norb.jpg

hahah.. Tos vikassa kuvassa näytän ihan sikotautiselta.
#37 • • Edited Kirsikka Guest
Täähän on hauska :) On vaikeaa löytää ihan edestä otettu kuva, tai sitten on vaan vaikeaa saada katkaistuksi kuva ihan keskeltä, koska mun tekeleissä toisesta puolesta tuli melkoisen leveä ja toisesta puikula... mutta tässä näitä kuitenkin on :)
#38 • • Kirsikka Guest
Tässä vielä toinen (miten tähän saa samaan monta kuvaa?)
#39 • • Kirsikka Guest
Ja vielä kolmas... vähän innostuin...
plink

#40 • • Edited plink team paska
jes, löysin parin vuoden takaa kuvan, millä voi antaa oman kontribuution topikiin. melko urpo ilme on naamalla, koska olen niin jurrissa ja pikkasen on kuvakulma etuviistosta, mistä johtuu tuo lärvin leveneminen/kapeneminen. suorempiakin kuvia löysin, mutta kaikissa oli aina joku kaljatuoppi tai viinapullo osittain naamarin edessä. :/

mutta kuitenkin, tostahan näkee selvästi, että nenu on ainakin kuin nyrkkeilijällä ja korvat eri korkeudella (johtuisiko jälkimmäinen tosin tuosta virnuilusta.) mut anyways symmetria on tosta palapelistä aika kaukainen käsitys. >:|

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.