Se on kai pakko pistää itsensä likoon ihan ekana:
Joo, en mä nyt ihan kummaltakaan noista peilauksista näyttäis vaikka mun kasvoni olisivatkin symmetriset, mutta tota vanhaa passikuvaa parempaa kuvaa en nyt tähän hätään löytänyt. Tostakin saa kuitenkin jo aika hyvin selville, että herra Väänäsellä on rujosti asymmetriset kasvot - mun kasvojeni eri puoliskot ovat kuin eri miehiltä lainatut, joka käy ehkä tarkemmin selville kun niitä tarkastelee kulmasta kummaltakin puolelta. Toisella puolella kasvaa piru vie partakin tiheämmin.
Jokapäiväisellä tasolla tollasta ei tietty erkkikään huomaa. Tarkempi tarkastelu taas antaa asian helposti ilmi kuten useimmilla muillakin ihmisillä. Millaiset sinun kasvosi ovat ja millaiset ne olisivat jos ne olisivat täysin symmetriset? Olisitko silloin kauniimpi tai komeampi vai rumempi? Onko sillä merkitystä? Onko kasvojesi mahdollisuus asymmetrisyys mielestäsi lisäarvollinen tekijä vai haitta?
Photoshop laulamaan ja mielipiteitä kehiin. Eka joka nauraa mun trollipärställeni saa... ehms... tikkarin tai kuonoonsa.