Stuttgart Kickers goes After Ski 25.2.2007 @ Lahti

46 posts, 3 pages, 8,871 views

norbanki

Posts: 84

#21 • • norbanki nysvääjä
Kiitti taasen, tulipahan oltua. Ja kivaakin oli. *joo*
Lämpimikseen joutu tamppaamaan aikalailla koko ajan, kasin jälkeen alko jalat jo prakaamaan niin, että chillin kautta kotio poistuminen tuli ajankohtaiseksi. Ja ah sitä auringonpaistetta aamulla! Selvisin kunnialla duuniinkin, mutta sen verran sekasin olin herätessäni, että lähdin puol tuntia liian aikaisin ja vielä kauheella kiireellä, kun jotenkin luulin olevani myöhässä.

--
Eipä tässä mitään, semmosta seiskaa.

miukkis

Posts: 43

#22 • • miukkis
ei juuri muistikuvia *ding* mutta ilmeisesti oli kivaa.
Mellu-

Posts: 4,006

#23 • • Mellu-
nämäkin meni vähän ohi ku oli jo niin väsynyt että piti lähtee ennen raksun settiä jo kotiakohti,ehkä sit ensikerralla :/ vänye oli kyl loistava <3

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

NextAce

Posts: 2,505

#25 • • NextAce Alienated

T-mu, 25.2.2007 18:05:
oon sanaton.



Joo ja olit myös perse paljaana*pepsodent*

Ps. Löytyy ihan videolta.

--
-Alienation-

-----

NextAce

Posts: 2,505

#27 • • NextAce Alienated

T-mu

Taisin myös näyttää tota helvetinmoista meisseliäni



Joo, meisselis toimi sammuneille ns. herätyskellona naamaan.

--
-Alienation-

-----

Miinapiina

Posts: 3,494

#28 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mitä tähänkään voi muuta sanoo ku että toooooodella upeet jatkot, mieletöntä musaa, ja hillittömän hauska meininki!! *jiihaa* uléta !!! kiitti kaikille, järjestäjille erityisesti, oli mieletöntä *pakkohehkuttaakuoliniiiiinkivaa*

lisäys: multa ei lähe ääntä yhtään, kuka sen vei??????

--
pinkki on pop!!!

Vexe

Posts: 1,016

#30 • • Vexe
Aivan loistavaa. Harmi et väsymyksen takia paikalta joutui poistumaan kuuden aikaan.
Jinkso

Posts: 1,209

#31 • • Edited Jinkso FINRG
Olipas ehdottomasti jännittävin bilemesta missä ite on tullu veirailtua! Meininki toimi ja Anton & Big Mistake oli nannaa! Paikasta tuli aivan mieleen Prodigy - No Good (Start The Dance) -musavideo!

Väsymys korjasi ajoissa pois, mutta oli silti hauska vierailla paikalla, kiitokset järkkäreille!
phear

Posts: 804

#33 • • phear &lt;X&gt;
No jos olin Furyissä kännissä, niin täällä sitä vasta sitten olinkin... Olisitte heittäneet mut pihalle. *nauru*

Tossa kunnossa ja tolla tanssilattialla pystyssä pysyminen osoittautui mahdottomaksi. Saldo: Kengät paskana, vaatteet erittäin saastaiset ja ruumis kärsii.

Mestahan oli aivan helvetin hieno ja musa hyvää.

Puolen kymmenen seutuun heräsin sohvalta ja lähin himaan.
Lestinheittäjä

Posts: 56

#34 • • Lestinheittäjä team kyntäjät, member of TIP TOP
oli kyl hevetin makeet meiningit. loppua kohden vaa parani ja hc:takin rupes sit tulee ni mä olin myyty. Ps. kukakohan sitä soitteli?
Miinapiina

Posts: 3,494

#35 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

phear, 26.2.2007 08:59:

....

Tossa kunnossa ja tolla tanssilattialla pystyssä pysyminen osoittautui mahdottomaksi.

....



mun tapauksessa melkein mahdottomaksi... hehe, mulla kesti suunnilleen viikko ku hiippailin sieltä etuosasta takaosaan ja aina välillä joutu pysähtyy ja oottaa et tulis hieman lisää valoo et näkis mihin astuu... *nauru*

mutta kertaakaan en rypässyt, enkä myöskään niissä rappusissakaan! onnittelen itseäni *joo* *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

-mökämake-

Posts: 88

#36 • • -mökämake-
JEAH!!!!

Oli aivan helvetin hyvä meno. Ongelmia emme juuri kohdanneet ja jatko kansa osasi käyttäytyä, siitä suuri kiitos koko jatkojoukolle. Purku on alkanut ja arki puskee päälle. Kiitos omasta puolesta meidän stuttgarttien organisaatiolle sekä bilekansalle....

markus a.k.a valopää

--
STUTTGART KICKERS

*minttu*

Posts: 366

#37 • • *minttu*
olihan mahtavaa, kiitokset koko stuttgartin poppoolle ja kaikille bilettäjille, yhdessä tehtiin kivat bileet! nyt auttamaan siivouksessa, vihdoinkin...jotenkin menny koko päivä siihen et on yrittäny tehdä vaikka mitä tekemättä kuitenkaan yhtään mitään*ding* *hih*
miukkis

Posts: 43

#38 • • miukkis

Miinapiina, 26.2.2007 12:19:
---
phear, 26.2.2007 08:59:

....

Tossa kunnossa ja tolla tanssilattialla pystyssä pysyminen osoittautui mahdottomaksi.

....

---


mun tapauksessa melkein mahdottomaksi... hehe, mulla kesti suunnilleen viikko ku hiippailin sieltä etuosasta takaosaan ja aina välillä joutu pysähtyy ja oottaa et tulis hieman lisää valoo et näkis mihin astuu... *nauru*

mutta kertaakaan en rypässyt, enkä myöskään niissä rappusissakaan! onnittelen itseäni *joo* *aplodit*



kyllä tosissaan joutu keskittyy kävelemiseen ja todella ihmettelen että selvisin ilman kaatumisia. kunto oli sen mukainen että joutu hetken ettii vessaa ja ulos yritin päästä jonkun komeron kautta *tirsk* mutta loppu hyvin, kaikki hyvin, löysin (ihme kyllä) kadonneen kännykkänikin joka oli tippunut sinne lattialle. *nauru*
TuuliT

Posts: 81

#39 • • TuuliT
Vaikka täydellisyyteen on pitkä matka päästiin aamuun mennessä aika pitkälle *jiihaa* Kannatti siis olla nukkumatta tuonakin yönä....Erityisen kiitoksen msapuolella ansaitsee ehdottomasti Timppa aivan täydellisillä biiseillään, urheasti jaksoi soittaa, vaikka taisi välillä olla vähän vilukin. Toinen musakiitos Antille hyvistä viboista, tulin aina soittaessasi hyvälle mielelle *plur*. Kun nyt kerran aloitin niin annetaan sitten palaa: paikka oli ihan mieletön, ja tiedoksi kaikille vilukissoille: kylmyys on vaan pukeutumiskysymys ja myös läheisyys lämmittää. Mieletöntä porukkaa, ei tainnut olla yhtään hankausta, eikä muutenkaan mitään ihmisikävää,which is nice *piis*. Kaikki toimi, eli juhlakansa sai juhlia rauhallisin mielin. Ellulle tuplahalipusu siitä että pidit hermojasi menettämättä huolta ja kaikille muille halit mahtavasta seurasta! Vaikka onkin maanantai ja täytyy olla töissä on mulla silti erittäin hyvä mieli!! tata lisaa
NextAce

Posts: 2,505

#40 • • NextAce Alienated
Iso kiitos Stuttgart Kickers. Bileet olivat mahtavat. Mesta oli mitä mainioin. Tommosen sen bilepaikan pitääkin olla. Taidettiin 11 asti jaksaa olla mestoilla. Muistikuvia sieltä täältä. Kaljakin tais maistua*hih*

--
-Alienation-

-----