Jussi Soro - Live @ choon! 10.2.2007

18 posts, 1 page, 6,191 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Edited Jussi Soro choon!
http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/weblogo.gif

Jussi Soro - Live @ choon! 10.2.2007

Puolentoista tunnin setti chooneista. Muutama pikku kämmi joukossa, mutta kokonaisuudessaan ihan kelpo setti. Tykkäsin ite tästä niin laitetaan teillekin kuultavaksi :)

Aika huonolaatuinen tää ämpäri on kyl, ja yhdes biisis jotain ihme hyppimistä. No, ens kerral sit paremmal tuuril.

Tracklistin saatte bongailla ihan itse, odotan erityistä panosta Apina-Akilta ja Thomakselta ;)
elektro, house, progressive, tekno, trance

tracklist:
1. Static Revenger - Round and Round
2. Blur - Girls & Boys (Hoxton Whores remix)
3. Thomas Penton - Jack's Funk
4. Starkillers - Scream
5. Joshua Ryan - Pistolwhip
6. Jan Johnston & Jussi Soro - Merge (Genix remix)
7. Armin - Communication part 3
8. Jochen Miller - Twisted Minds
9. Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix)
10. Emjay & Atari Babies - Stimulate (Dogzilla remix)
11. Miikka & Jussi - Reginella (Fabio Stein remix)
12. Frankie Goes to Hollywood - The Power of Love (Rob Searle remix)
13. Gareth Emery & Jon O'Bir - No Way Back (Ali Wilson remix)
14. Markus Schulz - Without You Near (Alex MORPH remix)
15. Armin van Buuren - This World Is Watching Me (Cosmic Gate remix)
16. Proteus - Venla (Jussi Soro remix)

lisätiedot - kuuntele
villelope

Posts: 2,846

#2 • • villelope Lope of Lope & Kantola

JussiS, 13.2.2007 12:37:
Tracklistin saatte bongailla ihan itse, odotan erityistä panosta Apina-Akilta ja Thomakselta ;)


Saanks mäkin osallistua?

Menin kyl raitalaskuissa sekaisin kun skippailin tän setin vaan läpi.

Alun elektrot meni ohisektoriin, eikä tää muutenkaan oikeastaan maistunut soundillisesti. Mun duunissa oleva mikkiluuri-headsetti ei tee tietysti kunniaa millekään äänitteelle, mut tää soundas aika jännälle - liekö johtunut niistä nauhoitusongelmista, vai onko toi 128 kbps oikeesti noin huonon kuuloinen.

Joku vois vahvistaa menikö nää ees jotenkin kohdalleen.

Blur - Girls & Boys (remix)
Armin Van Buuren - Communication
Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix) ?
Miikka & Jussi - Reginella
Gareth Emery & Jon O'Bir - No Way Back
Markus Schulz - Without You Near (alex m.o.r.p.h.`s sacred light dub)
Proteus - Venla (Jussi Soro Remix)

Laskin nopeesti 15 raitaa, joten jää Akille ja Thomasillekin jotain saumoja vielä. Tosin veikkaan että Thomasilla ei oo mitään käryä noista elektroista eikä sen erikoisemmin noista tech-runttauksestakaan.

Oliko Reginella originaali vai Fabio Steinin remiksi, vai mahdollisesti joku muu?
jjkobsson

Posts: 959

#3 • • Edited jjkobsson
Lataukseen meni ja ainakin alun perusteella ihan toimivaa elektro house settiä.

Kannan itsekin korteni kekoon:

~16min kohdalta Starkillers: Scream (olisko tää nyt originaali reilusti nopeutettuna?)

edit: toi AvB:n Communication taitaa olla Part 3 versio.

--
||jjkobsson||

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4 • • Jussi Soro choon!

LooPy, 13.2.2007 13:25:
Oliko Reginella originaali vai Fabio Steinin remiksi, vai mahdollisesti joku muu?


Fabio Steinin remix. Communicationista tosiaan part 3 ja Girls & Boys on Hoxton Whoresin remix. Ja joo toi Scream on ehkä hiukan pitchattu orggis ;)
Tarsu

Posts: 2,449

#5 • • Tarsu
hyviä biisejä, hyvää miksausta, paljon vaihtelua
(johon tää mulla sit latistukin, liian sekava salaatti)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jussi Soro

Posts: 6,385

#6 • • Jussi Soro choon!

4 8 15 16 23 42, 13.2.2007 16:58:
hyviä biisejä, hyvää miksausta, paljon vaihtelua
(johon tää mulla sit latistukin, liian sekava salaatti)


Joo tää on aika paljon tanssilattian ehdoilla soitettu, eli tarkoituksella heitelty noita kiksumpia biisejä välillä tonne. Toimi bileissä paremmin kuin kotona kuunneltuna.
Tarsu

Posts: 2,449

#7 • • Tarsu
Joshua Ryan - Pistolwhip

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mike Kila

Posts: 306

#9 • • Mike Kila
kyl se Jussi vaan osaa :). 6 ekaa biisii oli hyvää meininkii mut sit meni liian tranceks omaan makuun. mitä ihme hyppimistä 1:12:45 kohdasta alkaen tai sit korvat vaa kuulee omiaan?

my 2 cents to spottailu

3. Jacks Funk
6. Merge? (remix)
15. This World is Watching Me (CG remix?)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Edited Jussi Soro choon!

Mike Kila, 13.2.2007 23:02:
mitä ihme hyppimistä 1:12:45 kohdasta alkaen tai sit korvat vaa kuulee omiaan?


jotain ihme hyppimistä siinä on, en tiedä mistä johtuu...
OlliS

Posts: 3,999

#11 • • Edited OlliS Further
Onpa harvinaisen hirveitä biisejä noi kaks ekaa *igor*
tosin mul on muutenkin antipatioita Blur:ia kohtaan.

Kolmas on muuten pilknus Thomas Penton & Hernan Serrao : Jack´s Funk ;)
hyvä biisi, mut liian nopeella soitettu..

jatketaan kuuntelua :)

edit: ja tää Scream kuulostaa pikkuoravilta näin pitchattuna *släp*

edit2: jopas muuttui tunnelma ton Mergen jälkeen :o tosin communication on kyl loisto, etenkin part1. Erittäin laadukasta miksaamista btw :)
pop

Posts: 114

#12 • • pop pop
Alussa muutama biisi ja loppuvaiheilla oli hyvän kuullosta musiikkia.
Taustamusiikiksi kelpasi kun tuli kokkailtua samalla *hih*
Keskivaiheilla vähän liian trancea mun makuun..

--
;)

Sallakat

Posts: 2,220

#13 • • Sallakat jungle, baby !
jaa jonkin on tullu törmättyä tälläseen meinstriim biiseilyyn (nää Blurrit sun muut joissain aiemmissa mikauksissa) tämän kyseisen DJ:n seteissä tai miksauksissa. ehkä vähän liikaakin, tuntuis siltä. Toivottavasti ei ole mikään yleinen suuntaus. makuasia tietty mutt muhun ei iske. En tiedä oliks toi ekakin biisi joku mainstream goes trance vai mikä, kuulosti ainakin siltä. ei kyll kahta samantyylistä biisiä peräkkäin tolleen?
kattoo jos ehtis palaverin jälkeen kuuntelee loput.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#15 • • Jussi Soro choon!

Sallakat, 16.2.2007 10:27:
jaa jonkin on tullu törmättyä tälläseen meinstriim biiseilyyn (nää Blurrit sun muut joissain aiemmissa mikauksissa) tämän kyseisen DJ:n seteissä tai miksauksissa. ehkä vähän liikaakin, tuntuis siltä. Toivottavasti ei ole mikään yleinen suuntaus. makuasia tietty mutt muhun ei iske. En tiedä oliks toi ekakin biisi joku mainstream goes trance vai mikä, kuulosti ainakin siltä. ei kyll kahta samantyylistä biisiä peräkkäin tolleen?


Mun on kyl pakko tunnustaa että diggailen Blurista ihan hemmetisti noin niinku muutenkin, ja tän remixin bongasin joskus Mr. A:n setistä ja ainaki itelle toimi kuin metrin halko. Ja ainakin omien havaintojen mukaan myös choonin tanssilattialla näytti ihmiset viihtyvän.

Yleisesti poppisbiiseistä löytyy välillä hyviä remixejä (oon soittanu jopa Britneytä, tosin kukaan ei tainnu tunnistaa sitä remixiä) mut ei niitten soittaminen itse tarkoitus oo. Hyvä biisi on hyvä biisi on hyvä biisi, ja mun mielestä olis tyhmää jättää soittamatta hyvää biisiä jos se on poppia. Mä kuitenkin _yritän_ pitää jonkunlaisen tason noissa valinnoissani, enkä ainakaan tarkoituksella yritä huorata noilla. Pelkkä yhteen genreen, yhteen soundiin fakkiintuminen on ehkä hiukan tylsää ja tykkään mieluiten yhdistellä erilaisista palasista yhtenäisiä settejä - välillä onnistuu ja välillä ei ;)
Chimika

Posts: 45

#16 • • Edited Chimika Otori
han hyvä setti varsinkin Frankie piristi settiä lopussa. Huom en piittaa blurista

--
The Hidden speak of being reborn through water
I had been reborn through the sword

akiapina

Posts: 2,729

#17 • • Edited akiapina apinaki
jaha, täällä heitetään haasteita ilmaan :> toi loppupuolen id on frankie goes to hollywood - the power of love (rob searle mix), muita jäljellä olevia en sit kai tunnistanutkaan :) Pitäis kuunnella tä vielä kokonaisuudessaan läpi, pikakelatessa ekoja fiiliksiä oli se, että tässä on kyllä ehdotonta bilefiilistä ja että olisin itse sijoittanut Pistolwhipin ehdottomasti setin loppupuolelle, tossa se imo laahaa hieman. Mut enemmän tosiaan myöhemmin :>
Jussi Soro

Posts: 6,385

#18 • • Jussi Soro choon!
Pistinpä noi loputkin biisit näkyviin.