FINRG Pilkkikilpailut 2007 24.2.2007 @ Lahti

98 posts, 5 pages, 14,863 views

Avatar
#21 • • astaroth Guest

WiljamiDzay, 13.2.2007 21:15:
kuka tahtois majottaa veteraanifisustelijan/-joita näiden ajaks? (oikeesti fak tö sit kun ei oo kavereita liiemmin lahdessa *uuh*)


jos ei muuten natsaa niin

Galrav, 8.2.2007 15:05:
Kauppahotelli Grand tarjoaa alennetut hotelliyöt Furyn asiakkaille.
Tarkemmat hinnat laitan ensi viikolla.

Kauempaa tuleville jää vähemmän vaihtoehtoja jäädä kotiin :)

Lestinheittäjä

Posts: 56

#23 • • Lestinheittäjä team kyntäjät, member of TIP TOP
saatiinhan sitä vihdoin ja viimein nämäkin järkättyy. joutuu sitä varmaan kerää team kyntäjät yhteen ja tulla "edustamaan" jos ei yöpaikkaa löydy niin onneks lahdes pääsee heposti putkaan *vink*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#24 • • WiljamiDzay Nyypiö

astaroth, 13.2.2007 21:17:


jos ei muuten natsaa niin


---
Galrav, 8.2.2007 15:05:
Kauppahotelli Grand tarjoaa alennetut hotelliyöt Furyn asiakkaille.
Tarkemmat hinnat laitan ensi viikolla.

Kauempaa tuleville jää vähemmän vaihtoehtoja jäädä kotiin :)

---



Jahas... no jos näin kerta on, niin pitääpä ruveta vonksottamaan innokkaita pilkkipolccakavereita mukaan *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Pablo

Posts: 1,875

#25 • • Pablo

Rx, 13.2.2007 20:40:
---
noh, kato jos ens vuonna sit saatas järjestettyy uusiks :) tää kisa tarvii ehdottomasti keravan joukkueen ;)



Meikä on mukana Keravan joukkueessa heti kun vaan on tarpeeksi osanottoa! *super*
Rupale

Posts: 93

#26 • • Rupale Huoran toiminnan joukot
huikee idea! On vaan turhan kaukana tampesterista... :(

--
hot piss.

Avatar
#27 • • Fuzzy Guest
*tirsk* Hyvä idea...
Vois pelaa varman päälle ja hyödyntää tota hotelli systeemii ihan siltä varalta, ettei päästäkkää putkaan*joo*
TuuliT

Posts: 81

#29 • • TuuliT
Voitais keskustella joukkueista, eli niille kenellä ei ole ketään kavereita nauretaan niin että hampaat näkyy!!! Ei vaineskaan, vaan kyllä sitten hajotetaan joukkueita, meidänkin possessa on kaiketi 168 jäsentä jo nyt, eli tyhmimmät ja huonoimmat kalamiehet joutaa muihin joukkueisiin...Taidankin sitten pilkkiä, odottakaas, itseni, itseni ja itseni kanssa *poks*
Kolera

Posts: 4,256

#30 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

TuuliT, 14.2.2007 14:43:
Taidankin sitten pilkkiä, odottakaas, itseni, itseni ja itseni kanssa *poks*


Löytyykö sulta jokaiselle oma onki ja kaira?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

TuuliT

Posts: 81

#31 • • TuuliT

Dj Imaseppa, 14.2.2007 14:45:
---
TuuliT, 14.2.2007 14:43:
Taidankin sitten pilkkiä, odottakaas, itseni, itseni ja itseni kanssa *poks*

---

Löytyykö sulta jokaiselle oma onki ja kaira?



Tottakan toki, olenhan 14-vuotias delfiini joka harrastaa itsensä perhostusta. Jokaiselle on itseasiassa kaksi virveliä, mutta kairoja ei ole kuin yksi. Siis jokaiselle...
Tupe-san

Posts: 447

#32 • • Edited Tupe-san
Aivan mahtava idea kyllä *hymy* pitää kattoo jos on vaan aikaa ja saisin kaverit mukaan niin oon todellaki tulossa..

--
No Reality

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#33 • • WiljamiDzay Nyypiö

Fuzzy, 14.2.2007 00:15:
*tirsk* Hyvä idea...
Vois pelaa varman päälle ja hyödyntää tota hotelli systeemii ihan siltä varalta, ettei päästäkkää putkaan*joo*



Ootko kova pilkkimään? Mun "Susirajalta kajahtaa"-joukkue saattaa tarvita vahvistusta... *vink*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

*minttu*

Posts: 366

#34 • • *minttu*

TuuliT, 14.2.2007 14:43:
Voitais keskustella joukkueista, eli niille kenellä ei ole ketään kavereita nauretaan niin että hampaat näkyy!!! Ei vaineskaan, vaan kyllä sitten hajotetaan joukkueita, meidänkin possessa on kaiketi 168 jäsentä jo nyt, eli tyhmimmät ja huonoimmat kalamiehet joutaa muihin joukkueisiin...Taidankin sitten pilkkiä, odottakaas, itseni, itseni ja itseni kanssa *poks*



Älä yritä! Haluut vaan voittokaljat yksin itselles - mut luulenpa vaan että jää voitto saavuttamatta ilman kanssapilkkijäsisarias*vink* ja edelleen meikäläinen joutuu sitten kun voitetaan opettelemaan juomaan kaljaa, eli voittosaalis jaetaan kuin jaetaankin koko teamin kanssa hah hah haa...
Avatar
#35 • • Fuzzy Guest

WiljamiDzay, 14.2.2007 15:22:
---
Fuzzy, 14.2.2007 00:15:
*tirsk* Hyvä idea...
Vois pelaa varman päälle ja hyödyntää tota hotelli systeemii ihan siltä varalta, ettei päästäkkää putkaan*joo*

---


Ootko kova pilkkimään? Mun "Susirajalta kajahtaa"-joukkue saattaa tarvita vahvistusta... *vink*


Joo kato täähän on mun intohimo*hih* Eli ei oo*nauru*
TuuliT

Posts: 81

#36 • • TuuliT

*minttu*, 14.2.2007 15:24:
---

---


Älä yritä! Haluut vaan voittokaljat yksin itselles - mut luulenpa vaan että jää voitto saavuttamatta ilman kanssapilkkijäsisarias*vink* ja edelleen meikäläinen joutuu sitten kun voitetaan opettelemaan juomaan kaljaa, eli voittosaalis jaetaan kuin jaetaankin koko teamin kanssa hah hah haa...



Eihän tää edes juo!!!senkin hullu!Hyvää ystävänpäivää kulta, tykkään susta! Me voitetaan kyllä ja sit sä saat siideriä*hali*
Lyylikki

Posts: 2,975

#37 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Harmittava takaisku, että kyseiselle päivälle on jo järjestettynä muuta. Muuten olisi ollut mukava kerätä joukkue ja lähteä joukolla kalastelemaan. Kattokaas, ku mä oon kalaKallen kaveri *vink*
Jutu

Posts: 3,054

#38 • • Jutu Blondi
No voi itq. En voikaan osallistua tähän kun oon töissä *nyyh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Miinapiina

Posts: 3,494

#39 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

*minttu*, 14.2.2007 15:24:
---
TuuliT, 14.2.2007 14:43:
Voitais keskustella joukkueista, eli niille kenellä ei ole ketään kavereita nauretaan niin että hampaat näkyy!!! Ei vaineskaan, vaan kyllä sitten hajotetaan joukkueita, meidänkin possessa on kaiketi 168 jäsentä jo nyt, eli tyhmimmät ja huonoimmat kalamiehet joutaa muihin joukkueisiin...Taidankin sitten pilkkiä, odottakaas, itseni, itseni ja itseni kanssa *poks*

---


Älä yritä! Haluut vaan voittokaljat yksin itselles - mut luulenpa vaan että jää voitto saavuttamatta ilman kanssapilkkijäsisarias*vink* ja edelleen meikäläinen joutuu sitten kun voitetaan opettelemaan juomaan kaljaa, eli voittosaalis jaetaan kuin jaetaankin koko teamin kanssa hah hah haa...



nää vois miron kanssa tulla teitin joukkueen huutosakkilaisiks... *lmao* kannatusjoukkoja nääs *joo* miro tykkäis salee ulkoilmatempauksesta !! vai onks tänne joku ikäraja... hihhahihha *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

bates

Posts: 707

#40 • • bates Tirehtööri

Miinapiina, 14.2.2007 20:32:
vai onks tänne joku ikäraja... hihhahihha *tirsk*



Mä luulen et tää on loppupelissä taas ihan k-18 matskua...

--
The best way to predict the future is to invent it.