Klubbarilaisten Guru Bilisturnaus (KGB) 25.2.2007 @ Helsinki

33 posts, 2 pages, 4,141 views

Ironraver1

Posts: 1,158

#21 • • Ironraver1 Housemotion
No niin...Pelit pelattu ja krapula vaivaa edelleen *poks* ..
niinhän siinä sitten kävi että Iceman vei tittelin finaalissa allekirjoittaneelta.. erittäin
tiukoin luvuin..(3-0) *lmao* ..
parin viikon päästä titteli on taas avoinna *pahis*. ..palaamme asiaan silloin *piis*
Takyon

Posts: 2,945

#22 • • Takyon Möwkö
Tää hävis jo heti ensimmäisen pelin ensimmäisestä erästä lähtien joten ens kertaa varten pitäis ehkä hiukan käydä läiskimässä ensin :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Vähän jäi harmittamaan oma peli...

Ensin hieman yllätysvoitto Bäckistä (2-1) ja sitten katkera tappio puolivälierissä Icemanille, jossa en saanut kolmannessa pelissä ensimmäistäkään mahdollisuutta (1-2) *uuh* Muuten olisi finaali paikka ollut aika hyvissä käsissä *hih*

No seuraavan kerran pitää treenaa vähän kultarannetta lisää niin eiköhän nykyinen hallitseva mestari kaadu *hih**nauru*

Ps: Osallistuja määrä oli aikas korkeempi tälläkertaa ja jos ensi kerralla on sama tai enemmän ihmisiä pelaamassa niin varataan molemmat pöydät turnausta varten *joo* Päästään pelaamaan hieman pidemmällä taulukolla ja sujuu pelit mukavammin *joo*

Tervetuloa taas kahden viikon päästä *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Birgie

Posts: 1,311

#24 • • Birgie Kikati
Naisia mukaan niin voidaan ottaa oma turnee toisella pöydällä *joo*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#25 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Birgie, 26.2.2007 10:54:
Naisia mukaan niin voidaan ottaa oma turnee toisella pöydällä *joo*



Totta *joo*

Tälläkin kertaa taisi olla neljä potenttiaalia omaavaa tyttö pelaajaa muttei uskaltautunu mukaan *hmph*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tomu

Posts: 63

#26 • • Tomu
Olipa kovat pelit*nauru*

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#28 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

$, 26.2.2007 13:12:
Kyllä! Moukantuurilla pääsin semeihin asti :D



Oli kyl snadi ylläri kun kaadoit Occun *pökr* Hirvee mäihä *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

SyndroDome

Posts: 1,103

#29 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Birgie, 26.2.2007 10:54:
Naisia mukaan niin voidaan ottaa oma turnee toisella pöydällä *joo*



Joo mä koitan tulla ens kerralla *nauru* voisin suosiolla pelaa tyttöjen kans ku kundeille en pärjää kuitenkaan :D Ja kait mä välillä vähän tyttökin oon :)

--
Life is full of choises.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

SyndroDome, 26.2.2007 13:17:
Joo mä koitan tulla ens kerralla *nauru* voisin suosiolla pelaa tyttöjen kans ku kundeille en pärjää kuitenkaan :D Ja kait mä välillä vähän tyttökin oon :)



Jaahas *släp* Jäbä yrittää viedä meidän kaikki naiset perhana *senkin**nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

SyndroDome

Posts: 1,103

#31 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Steven Hoaks, 26.2.2007 13:20:
---
SyndroDome, 26.2.2007 13:17:
Joo mä koitan tulla ens kerralla *nauru* voisin suosiolla pelaa tyttöjen kans ku kundeille en pärjää kuitenkaan :D Ja kait mä välillä vähän tyttökin oon :)

---


Jaahas *släp* Jäbä yrittää viedä meidän kaikki naiset perhana *senkin**nauru*



no ennnnkä yritä, tyttöjen kanssa on vaan kivaa *hihu*

--
Life is full of choises.

Avatar
#32 • • Iceman Guest

Steven Hoaks, 26.2.2007 08:48:
Vähän jäi harmittamaan oma peli...

Ensin hieman yllätysvoitto Bäckistä (2-1) ja sitten katkera tappio puolivälierissä Icemanille, jossa en saanut kolmannessa pelissä ensimmäistäkään mahdollisuutta (1-2) *uuh* Muuten olisi finaali paikka ollut aika hyvissä käsissä *hih*

No seuraavan kerran pitää treenaa vähän kultarannetta lisää niin eiköhän nykyinen hallitseva mestari kaadu *hih**nauru*

Ps: Osallistuja määrä oli aikas korkeempi tälläkertaa ja jos ensi kerralla on sama tai enemmän ihmisiä pelaamassa niin varataan molemmat pöydät turnausta varten *joo* Päästään pelaamaan hieman pidemmällä taulukolla ja sujuu pelit mukavammin *joo*

Tervetuloa taas kahden viikon päästä *hihu*



Muhaha.... se miten sä sitä rannettas treenat ei auta näissä peleissä mitenkään *iloinen*

Onhan se varmaan tultava puollustamaan mestaruutta, tuolloin on jo käsikin pois kipsistä joten saa täyden höyryn päälle... nyt oli vielä vähän takkuista *vink*
Birgie

Posts: 1,311

#33 • • Birgie Kikati

SyndroDome, 26.2.2007 13:17:
---
Birgie, 26.2.2007 10:54:
Naisia mukaan niin voidaan ottaa oma turnee toisella pöydällä *joo*

---


Joo mä koitan tulla ens kerralla *nauru* voisin suosiolla pelaa tyttöjen kans ku kundeille en pärjää kuitenkaan :D Ja kait mä välillä vähän tyttökin oon :)



Haaste hyväksytty *vink*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.