Suomen kaunein nainen on valittu

206 posts, 11 pages, 72,268 views

vanhus

#61 • • vanhus
ei oo oikeen minkää laine naine toi uus missi *joo**hymy*
Aziz Combat Fighter

#62 • • Aziz Combat Fighter

mku, 12.2.2007 13:08:
Aika julmaa meininkiä täällä..

Ehkä Noora ei ole noissa lööppilehtien still -kuvissa parhaimmillaan, mutta kyseessä on kyllä todella kaunis mimmi, jolla on asennekin kohdallaan. Vaikka en Nooraa kovin hyvin tunnekaan, niin silti tekee pahaa lukea näin lapsellista disautusta. Onneksi ammattilaiset huomasivat Nooran potentiaalin, eivätkä valinneet taas jotain tylsää kaurahiutaletyttöä *hymy*

http://aleksi.alku.net/http://aleksi.alku.net/galleria/DanceteriA/regal_template.php?directory=061110&currentPic=0

No, missikisat.

Jos nainen alentaa itsensä tollaseen kulahtaneeseen lihakimpalekilpailuun, niin sitä myös todennäkösesti kohdellaan sellasena..
Anselmi

#63 • • Edited Anselmi And sell me

Ana-5000, 12.2.2007 13:23:
No, missikisat.

Jos nainen alentaa itsensä tollaseen kulahtaneeseen lihakimpalekilpailuun, niin sitä myös todennäkösesti kohdellaan sellasena..

Sanoit paremmin kuin hyvin!

--
sen pituinen se

Jone

#64 • • Edited Jone Archibald Haddock

Aika julmaa meininkiä täällä..

Ehkä Noora ei ole noissa lööppilehtien still -kuvissa parhaimmillaan, mutta kyseessä on kyllä todella kaunis mimmi, jolla on asennekin kohdallaan. Vaikka en Nooraa kovin hyvin tunnekaan, niin silti tekee pahaa lukea näin lapsellista disautusta. Onneksi ammattilaiset huomasivat Nooran potentiaalin, eivätkä valinneet taas jotain tylsää kaurahiutaletyttöä *hymy*

Jos tieten tahtoen asettuu ehdolle missikisoihin, niin on parasta sietää myös se paska, jota väistämättä tulee käteen jostain suunnasta jonkun verran - joissain tapauksissa jopa kaikista suunnista ja paljon. Kun itsetarkoituksellisesti asettaa oman ulkonäkönsä muiden arvioitavaksi, niin on mun mielestäni aika väsynyttä jos ei sitten kestä sitä kun niin tehdään. Missikandidaatit eivät siis tässä ole muun kansan kanssa samalla viivalla.

Kaunis mimmi? Edustaako uusi missimme sun mielestäsi objektiivisesti ajatellen naiskauneuden kovinta kärkeä maastamme? Tämähän on käsittääkseni koko helvetillisen turhan kisan funktio mikäli olen sen oikein ymmärtänyt. Eipä sillä, ei olis ihme vaikka toi funktio olis mennyt multa ihan ohisektoriin. Mun subjektiivisesta näkökulmastani ihmisessä pitää olla jotain vikaa jo siinä vaiheessa kun se tuuppaa itsensä misseilemään, mutta tästä moni on tosiaan varmaan ihan toista mieltä - kai ne missit ja missikisat on niinq tärkeitä ja hieno homma. Onhan niitä koira- ja kissanäyttelyitäkin.
Zapa

#66 • • Zapa Mr Wrangler
lovely dovely.... NOOOOOOOT!
Riku

#67 • • Riku The Little Prince
"Kävin eilen panee Miss Suomea. "No hyi vittu, mikä sua vaivaa???"

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Timce

#69 • • Timce

ezzy, 12.2.2007 13:42:
---
Norb, 12.2.2007 13:29:
---
http://aleksi.alku.net/http://aleksi.alku.net/galleria/DanceteriA/regal_template.php?directory=061110&currentPic=0

---

Häh? Onks missi tossa linkissä? Huh, on kyl hieeman erinäkösempi toisissa kuvissa *ding*

---

Se on vaan suu kii tossa, makes all the difference in the world.

"Hei jätkät, vaihdoin Ladaani jalopuuratin. Tsiikatkaa sitä nyt!"

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jone

#70 • • Jone Archibald Haddock

mku, 12.2.2007 13:40:

Eihän maan kauneinta naista voi edes teoriassa olla olemassa. Kai tuossa kisassa on ideana löytää mm. hyvä esikuva nuorille tytöille, eli joku nätti ja kunnollinen? Mutta joo, onhan siitä ollut puhetta että noi kisat voisi lopettaa kokonaan eikä mulla olisi ainakaan mitään sitä vastaan.

Missikisoissa etsitään pikkutytöille esikuvaa? No nyt mä alan ymmärtää asioita ja oon tästä lähtien armollisempi pissiksiä kohtaan kun se ei oo enää niiden itsensä syy millaisia niistä on tullut vaan Makusen ja muiden pallopäiden. *nauru*
Aziz Combat Fighter

#71 • • Edited Aziz Combat Fighter

---
Niin.. mistä me voidaan kukaan tietää millä motivaatioilla noi tytöt noihin osallistuvat, mutta tuskin kenelläkään noista on halua olla vain pala lihaa. Säälittävimmät missit muistetaan vain skandaaleista ja jääkiekkoilijoiden tyttöystävinä, kun taas fiksuimmat jäävät julkisuuteen positiivisina, kuten vaikka Karita Tuomola. Vaikka en ole itsekään missikisoista koskaan ihmeemmin lämmennyt niin uskon että tällä kertaa tuomarit valitsivat taas oikein.

Nih, uimapukukierroksestaki löytyy varmasti sellanen syväluotaava persoonallisuusanalyysi, jossa arvioidaan ihmistä kokonaisuuteena reflektoiden teipattujen pakaroiden kiinteyteen..

Jos toi ois jotain muuta ku pelkkää rotukissanäyttely, ni miks missit sit latelee aina samat latteudet maailman parantamisesta ja sensellasesta hölynpölystä sen sijaan, että ne pistettäis esim. väittelykilpailuun tai kirjoittamaan essee etukäteen annetusta aiheesta?

Sen lisäksi ton vois imho pitää yleisöäänestyksenä, ilman että jotku pystyynkuolleet viimesen erektionsa 70-luvulla nähneet sedät ja tädit kattoo et kellä niistä on paras vartalo..

Emt, mä en arvosta missikisoja lainkaan. Ne on mun mielestä jostain syystä tosi alentava konsepti. Kauneuskilpailut kuuluu mun mielestä siihen mindsettiin missä nainen ei saanut äänestää.
crissy

#72 • • crissy

Riku, 12.2.2007 13:41:
"Kävin eilen panee Miss Suomea. "No hyi vittu, mikä sua vaivaa???"

*totaalireps* *lmao**tirsk*
Karski

#73 • • Karski Pomon kätyri
Eino Makunen FTW

makunen.jpg

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Sallakat

#74 • • Edited Sallakat jungle, baby !

Niin.. mistä me voidaan kukaan tietää millä motivaatioilla noi tytöt noihin osallistuvat, mutta tuskin kenelläkään noista on halua olla vain pala lihaa. Säälittävimmät missit muistetaan vain skandaaleista ja jääkiekkoilijoiden tyttöystävinä, kun taas fiksuimmat jäävät julkisuuteen positiivisina, kuten vaikka Karita Tuomola. Vaikka en ole itsekään missikisoista koskaan ihmeemmin lämmennyt niin uskon että tällä kertaa tuomarit valitsivat taas oikein.

Karita Tuomola muistetaan lähinnä urastaan (tv-)juontajana, hyvien elämäntapojen kannattajan ja ammattimallina (johon hänellä oli paljon paremmat tsäänssit ollu alunperin ku mihinkään missipelleilyyn) eikä missiurastaan. Mä ainakin hämmästyin ku selasin menneiden vuosien missejä ja näin Karitan naaman siellä.

Mun mielestä yksinkertaisesti ihminen EI ole todellisen kaunis mikäli kaikki hymyilykuvat saisi pikkulapset itkemään (vrt. seiskan saunakuva). Tyra Banksit sun muut olis kauniita vaik niillä oli sukkahousut päässä.

eihän ne poloiset tytöt siihen kisaan menekään asenteella: JES musta tulee piece of meat. Ne varmaan oikeasti kuvittelee ett sillä koko jutulla ois jotain väliä muidenkin kuin Eino Makusen mielestä *justjoo*
Nekin entiset missit mitkä on siirtynyt esim paparazzille, ei niitä kyllä mainostella millään missitaustalla. Päinvastoin siitä ollaan aikas hiljaa.

Eihän maan kauneinta naista voi edes teoriassa olla olemassa. Kai tuossa kisassa on ideana löytää mm. hyvä esikuva nuorille tytöille, eli joku nätti ja kunnollinen? Mutta joo, onhan siitä ollut puhetta että noi kisat voisi lopettaa kokonaan eikä mulla olisi ainakaan mitään sitä vastaan.

Kyllä suomen kaunein -ideahan tässä on. Harmi vaan että koko kisa täällä on sellaista perseilyä että oikeasti kauniit ja fiksut naiset ei kisaan hae. Suomen missi kisalla ei vaan ole samanlaista respectia ja vetovoimaa ku esim miss America kisalla siellä päin maailmaa.
Fuck esikuvista, raakaa kilpailua tämä on. Mitä esikuvaa siitä on kellekään kun niiden missien missivuosi menee siinä, että ne ravaa kaiken maailman karjamessuilla jonkun traktorifirman promotyttöinä.

tuolla tän vuoden voittajan naamalla ei tulla pärjäämään missään miss maailma/universum/baltic/whatever kisoissa, siitä olen suht varma. Kyllähän niiden kisojen tason näkee jo siitä ku milloinkin voittaa universum kisat. Oli ne muut kilpailijat leikattuja tai ei niin edes suomen missiehdokkaiden kropat ei pärjäis niissä kisoissa.
crissy

#75 • • crissy
No mun mielestä kansan tulis valita miss suomi.. näköjään tuomareiden silmät harittaa toosi pahasti...
crissy

#76 • • crissy

mku, 12.2.2007 14:07:
---
crissy, 12.2.2007 14:04:
No mun mielestä kansan tulis valita miss suomi..
---

Aivan, koska muutenhan se ei ole miss suomi, vaan miss tuomaristo

Niinpä.. koska kuitenkin se edustaa suomea tuolla maailmalla niis muissa kisoissa, niin olis edes suht reiluu et me saatas sit päättää kuka sinne menee. Näköjään tuomareiden valinnat ei osu yksiin kansan kanssa=)
Jone

#77 • • Jone Archibald Haddock

mku, 12.2.2007 14:05:
...ajattelin sanoa jotain tutun puolustukseksi (en siksi että väittäisin hänen olevan suomen kaunein vaan koska se on hyvä tyyppi ja ansaitsee mahdollisuuden)

Joo, kaiken rehellisyyden nimissä mä en tiedä ko. henkilöstä yhtään mitään. Se voi olla ihan hyvä tyyppi ja ansaita mahdollisuuksia maailmassa - useimmat on ja useimmat ansaitsee. Toivoisin vaan, että hyvät tyypit saisivat maailmassa ne ansaitsemansa mahdollisuudet muutenkin kuin myymällä ruhonsa Suomen kansan teuraaksi vuoden pituiseksi ajanjaksoksi ja mulle antaa ihmisestä paremman kuvan kun ei sellaiseen suostu.
Sallakat

#79 • • Sallakat jungle, baby !
ei tiedä kyllä hyvää ja loistokasta misseyden jälkeistä mallinuraa jos kaikki kuvat on tuota luokkaa mitkä on otettu. aika täydellisiä epäonnistumisia. esim tässä miss suomi websiten etusivulla olevassa kuvassakaan ei ole saanut naamalleen kovin järkevää ilmettä
www.misssuomi.fi
Juhgu

#80 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Sallakat, 12.2.2007 13:59:
---
Mun mielestä yksinkertaisesti ihminen EI ole todellisen kaunis mikäli kaikki hymyilykuvat saisi pikkulapset itkemään (vrt. seiskan saunakuva). Tyra Banksit sun muut olis kauniita vaik niillä oli sukkahousut päässä.

~kenestä vaan saa tuollaisen "seiskan saunakuvan" kun laitetaan samaan tilanteeseen, räpsitään tarpeeksi monta otosta ja julkaistaan se epäonnistunein.

En seuraa missikisoja (*eiei*) enkä tiedä minkä näköinen tuo missi "oikeasti" on, mutta tuntuu vähän ikävältä kun ilmeisesti lehteen on valittu jonkun amatöörikuvaajan huonoin mahdollinen otos, jonka perusteella nyt sadattuhannet ihmiset nauravat ulkonäöllään uraa tekevälle (?) ihmiselle että HAHAHAA OMGLOL VÄHÄNX TOI ON RUMA.

Missikisat ovat kyllä muutenkin aika hyvä esimerkki siitä, miten perseestä ihmiset joskus ovat.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)