MILLENNIUM presents SASHA F 30th birthday! 7.4.2007 @ Helsinki

146 posts, 8 pages, 29,140 views

Juh4

#81 • • Juh4 Team Tiku ja Taku
Musiikki iski kyllä koko sen ajan kun olin paikan päällä*joo* mutta ihmisiä oli mun mielestä aivan liikaa paikan kokoon nähden*hmph* mutta kohtuu hyvin löyty joku paikka missä pysty tamppaa ja oleilee*hymy* vielä kerran onneks olkoon samille! hyvät kemut oli..
#82 • • Edited Fuzzy Guest
*nauru* What he said! Siis Ozie...
Paitsi et ite kyllä olin paikalla*hih* Ihan mielettömät bileet!!! Tai siis hyvä meno!!!
Ja NÄÄIN paljon tuttuja! Nice*hymy*
Paljon sain pusuja ja lyöntejä ja puremia all over, mut seki oli nice!*hih*
Olispa munki synttärit ain tollasii!*hymy* Musiikin osalta oli täydellistä! Just noin sen pitää mennä!*joo*
Enkä vieläkään onnittele Sashaa ettei tuu huonoa onnea...
Kiitos vaan, mieletöntä o/ *hymy*
Gregz

#83 • • Gregz
parasta.musaa.mitä.koskaa.kuultu.bileis

kiitos neon ja triton + muut <3
Penppe

#84 • • Penppe Hiki-Masa
Njoo.. Ihan jees meininki.. Jengii ehkä vähän liikaa tilaan nähden mut eihän se nyt haitannu menoo yhtää *hymy*.. Musa rokkas & sillee, oli kiva tustustuu uusii naamoihin & vanhat tutut piti huolta seurasta tietty *hih*.. Mut joopa joo kai sitä vois men nukkuu.. Kaikin puolin kemut rokkas & onneX olkoo viel Samille *hymy*.
Sparkling

#85 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Samaa kuin edellisissä: paikka suht täynnä, mut ei sen niin välii ku oli hirrrrmusesti tuttuja paikalla ja musa toimi - kaikilta helevetin hyvää settii! Tää tykkäs, kiits *sydän*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

AcidR

#86 • • Edited AcidR Serine (Distortion)

Gregz, 8.4.2007 04:49:
parasta.musaa.mitä.koskaa.kuultu.bileis

kiitos neon ja triton + muut <3

Todellakin!

Varmasti parhaat bileet kuuuuuuukausiin meitsi oli ainakin ihan viety kun neon ja triton alotti *jiihaa*

Uniq oli ehkä vähän liian pieni paikka noin monelle ihmiselle muuta muuten tykkään <3 ehkä oli vähän alkomaholilla osuutta asiaan mut en oo pitkään aikaan ollu noin mukana pileissä

Joo ja viel uusiks onnittelut Samille *nauru*

[edit] typot *justjoo*
Verottaja

#88 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ai että, oli kyl mainiot kemut. Kannatti tulla Turuust asti :)

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

eLzKa

#89 • • eLzKa Eläkeläinen ;)
Me like!! kiitos *hihu* *aplodit*
Heli

#90 • • Heli vai kuka se oli
ei oo muistikuvia muualta ku vessasta oikeestaan *sars*

--
ei se väärin ole.

sts

#91 • • sts Sama pyynti aitta!
Kiitos oli kivaa! Tänää varmaa sit jatkuu illalla :P
Amnesia

#92 • • Amnesia
Toimii *pepsodent* Pirun hyviä settejä (erityisesti Neon & Triton), hjuva fiilis ja volyymit kaakossa *slurps* Mesta vaan oli suht paska, mä en henk. koht. oikein tykkää kun ei missään mahdu kunnolla tamppaamaan *igor*
jeesboks

#93 • • jeesboks p u p u
Jengiä ainakin mestoilla oli reippahasti. *pepsodent*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Adonis Hercules

#94 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Fuzzy, 8.4.2007 04:44:
*nauru* What he said! Siis Ozie...
Paitsi et ite kyllä olin paikalla*hih* Ihan mielettömät bileet!!! Tai siis hyvä meno!!!
Ja NÄÄIN paljon tuttuja! Nice*hymy*
Paljon sain pusuja ja lyöntejä ja puremia all over, mut seki oli nice!*hih*
Olispa munki synttärit ain tollasii!*hymy* Musiikin osalta oli täydellistä! Just noin sen pitää mennä!*joo*
Enkä vieläkään onnittele Sashaa ettei tuu huonoa onnea...
Kiitos vaan, mieletöntä o/ *hymy*

Men hej, du, tycker du om gamla gubbar? ;)
Miinapiina

#95 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kyllä olikin mukavaa!! hyvää musaa, paljon tuttuja ja kiva fiilis.

kiits kaikille!!

--
pinkki on pop!!!

Adonis Hercules

#96 • • Adonis Hercules Hart + Zell
väkimäärä oli ihan jees mutta baarimikkoja oli saanu olla enemmän.. ja ne vähätkin olis voinu ottaa oikeessa järjestyksessä VITUN HOMOT!!! Ja niitä catfighttaajiikin olis voinu stumppaa naamaan tosiaa pari kertaa.. onneks ne ei koskenu mun vaimoon, ettei joudu lähtee istumaan kuudeks vuodeks ;) Hyvät kemut, mut kuten kaikki tietää niin ilman sashaa ei olis näitä ollutkaan! Fucking kiksumesta..
Unik

#97 • • Unik

JohnnyBash, 8.4.2007 11:27:
väkimäärä oli ihan jees mutta baarimikkoja oli saanu olla enemmän.. ja ne vähätkin olis voinu ottaa oikeessa järjestyksessä VITUN HOMOT!!! Ja niitä catfighttaajiikin olis voinu stumppaa naamaan tosiaa pari kertaa.. onneks ne ei koskenu mun vaimoon, ettei joudu lähtee istumaan kuudeks vuodeks ;) Hyvät kemut, mut kuten kaikki tietää niin ilman sashaa ei olis näitä ollutkaan! Fucking kiksumesta..

*nauru*
tomii

#98 • • tomii kallion herttua
Tiukat kemut *piis* varsinkin nyt, kun vieraatkin pääsi vihdoin mun kämpille :D

Borje.jpg

--
reivaan kunnes kuolen

Samu81

#99 • • Samu81 kokolihaa
Liikaa porukkaa. Mestoilla jo ennen klo.23 ja silloin oli about sopivan väljää. Mutta Neonin soitellessa .. oliko se 1 eteenpäin alko oleen sellainen tungos ja kuumuus (+ ne pari vitun pirivilleä) että päätimme vaihtaa paikkaa.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

RujoNic

#100 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
No huhhuh.*hikoil* Silver bulletista lähtien musiikki kohdallaan... Ehkä hieman virheitä seteissä mutta tuolla känni määrällä se on täysin ymmärrettävää. PALJON ONNEA SAMI!!!!