Sunnuntai-Hiutale 11.2.2007 @ Helsinki

44 posts, 3 pages, 3,817 views

tomo

Posts: 286

#1 • • tomo ¤ motaOy ¤
joskus vois pyytää varmaan muakin soittaa ku ollaan tunnettu joku
10 vuotta.. . ja vaan sillon kerran siin robal sit. mur mur...
mut tuun ihan paikan päälle ruinaa..
Nemes

Posts: 2,099

#2 • • Edited Nemes Balearium
Tässä kattellu levyjä sunnuntaita varten... tällästä menoo on siis laukkuun ainakin pakattu:

Dimitri from Paris, Inner City, Nu Spirit Helsinki, Terry Lee Brown Junior, DJ Shadow, Goldie, Future Sound Of London, Portishead, Massive Attack, Björk, Kid Koala, Amon Tobin, The Cinematic Orchestra, St. German, Junior Jack, Daft Punk, Moloko, Jori Hulkkonen, Laurent Garnier, David Bowie, Brothers Johnson, Whispers, Orbital, Trentemoeller, Bobby Womack, Asian Dub Foundation

ja lisäks tietty progee ja housee on pakattu toinen laukullinen *hymy*

snowflake.gif
Klabi

Posts: 1,423

#3 • • Klabi HUGC
Sunnuntai-iltapäivä.... *sydän* X 2

Ahhh!!!

Viikon ristiriitaisin päivä, toisaalta ihanaa kun on vapari, mut toisaalta maanantai muistuttelee lähestymisestään. Mut olkoon, Hiutaleessa tänään myös hieman vaihtoehtoisempaa musaa, housen lisäksi...
Mukavaa yhdessäoloa, ihanat upottavat sohvat, toivottavasti lämmintä kaakaoo esim pulkkamäestä tulleille (jooko Kidi???), pari tasottavaa keittoo niitä tarvitseville...

you'll get the picture, right.. ??
Nemes

Posts: 2,099

#4 • • Nemes Balearium
Kylläh... tänään vie hiutaleeseen fiilisteleen... vaikka vähän kipeänä onkin...
Femi

Posts: 651

#5 • • Femi
Jep! Mulla on vielä vähän matkaa mestoille, mutta tulossa ollaan, muutaman tunnin sisään *pepsodent*
Klabi

Posts: 1,423

#6 • • Klabi HUGC

Femi, 11.2.2007 11:16:
Jep! Mulla on vielä vähän matkaa mestoille, mutta tulossa ollaan, muutaman tunnin sisään *pepsodent*



Mäki kuulin just et mä tuun mestoille vasta klo 14 jälkeen...

älkää edes kysykö

*vink*
Nemes

Posts: 2,099

#7 • • Nemes Balearium
tääl alkaa oleen bileet *hymy* tuolit sivussa ja ihmiset tanssii *hymy*
Unik

Posts: 4,117

#8 • • Unik
Saanko mä yhden tuolin? Muuten vanha ei voi tulla *nauru*
Mio

Posts: 1,010

#9 • • Mio
Täytyy sanoo et en o ennen tällasess sunnuntai-kahvila-diskossa ollu: ) JEIJei!
Syce

Posts: 1,649

#10 • • Syce
Johan oli kemut=) Eipä ole aikoihin tullu juhlittua ja tanssittua sunnuntaina noin paljoa*aplodit**jiihaa**tanssittel* Kiitoksia kaikille tutuille ja tuntemattomille! *nauru*
Mio

Posts: 1,010

#11 • • Mio
joo täytyy komppaa tota: ) kun tulin mestoille kahen maissa sai ilokseen huomata et meno oli loistava. Oli mukava soitella vaik muutaman tunnin aikasemmin ois ehkä voinu nukkuun lähtee..nyt töuissä miettii et millon on taas sunnuntai: )Kiitos tästä*iloinen*
Avatar
#12 • • jesus Guest

infiana, 12.2.2007 08:35:
pohdittiin tossa että täällä oli suunilleen maailmanloppu käynnissä.



Siltä kyl hetkittäin näytti *nauru*
Femi

Posts: 651

#13 • • Femi
Hohhoi! Olipas meininki! Olin valmistautunu iisiin sunnuntai-chillailuun, mut toi oli kyl kaukana siitä. Kiitos kaikille *pepsodent*

Hävytön sunnuntai. *whaat*
Syce

Posts: 1,649

#17 • • Edited Syce
Mites myöhään porukka jaksoi fiilistellä/*tanssittel* *jiihaa* paikalla? Itse kun lähin ottaa untapalloon 19.30 niin meno oli edelleenkin katossa =)
Anime

Posts: 1,939

#18 • • Anime Retrostööpeli
Olipas kyl tosi "chillit" kemut.

Oho hups *lmao*

Iso kiitos kaikille mukanaolijoille ja ennen kaikkee kiekkoi pyöritteleville tahoille *sydän*

--
-K

Klabi

Posts: 1,423

#19 • • Edited Klabi HUGC

Syce, 12.2.2007 11:33:
Mites myöhään porukka jaksoi fiilistellä/*tanssittel* *jiihaa* paikalla? Itse kun lähin ottaa untapalloon 19.30 niin meno oli edelleenkin katossa =)



Puol kaks tais tulla pilkku, ravintolan omistaja taisi käskyttää pienen hiljaisuuden jälkeen musat takas päälle. Eli n. 02:n saakka oli meininkiä... ihan rapeeta, tai ihan v**un rapeeta.
Tosiaan kutsu kävi sunnuntai chilliin, no olin kyl valmistautunut siihenkin. Mukaan oli tullut mm. Tracy Chapmania ja Barry Whitea, mutta jäi kyllä soittamatta. Ehkäpä fiilikseltään mukavimmat jatkojenjatkojenjatkot miesmuistiin. Meininki katossa sen n. 12 h mitä itse oli mestoilla, taisi olla heti kahdelta toista?? Eks nii, Mikko?

Maailmanlopun meininki kuvailee kyllä kohtis hyvin hiutaleen menoa, ainakin hetkittäin. Mun duunikaveri oli eksynyt paikalle, täysin konemusa ummikkona. Ja oli kohtis fiiliksissä, "vitsi et jengi jaksaa kekkuloida... "

Kiitokset soittokamuille, uusille ja vanholle. Sekä tooo-ooosi iso kiitos niille jotka jaksoivat kuluttaa Hiutaleen kokolattiamattoa.... Harmi että juotiin hanasiideri loppuun *vink*
Pitää ottaa uusiks.
Klabi

Posts: 1,423

#20 • • Klabi HUGC
Löyty toooooo-ooodella rapeita videoklippejä ja kuvia kännykästä...

Meinas tukehtuu aamupalaleipiin.

*tirsk*