http://kruuwi.org
19 posts, 1 page, 6,324 views
mayah, 8.2.2007 17:35:
tapahtumat --> webin ihmeellinen maailma
Pannaas tonne missä kaikki muutkin klubien sivustoesittelyt on
mikke, 8.2.2007 23:10:
kivat sivut, esillä just kaikki tarpeellinen ja kiinnostava, selkeästi ja yksinkertaisesti :)
pirpeli, 9.2.2007 08:54:
Mä muuttaisin äkkiä etusivun tekstin asettelua. Kappalejakoa kehiin tms. Tuossa taitaa olla nyt joku keskityshomma päällä, eikä toimi ollenkaan..Aika kamalaa sillisalaattia, kun levinnyt pitkin sivua. Muutoin ihan perusjees.
WiljamiDzay, 9.2.2007 09:02:
Mulla näkyy ainakin ihan kunnolla keskitettynä toi teksti...
pirpeli, 9.2.2007 09:06:
---
WiljamiDzay, 9.2.2007 09:02:
Mulla näkyy ainakin ihan kunnolla keskitettynä toi teksti...
---
Keskitettynä se näkyy mullakin. Niin, että yksi sana hyppää parin kokonaisen rivin jälkeen aina keskelle, näin:
mmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmm
mmmm
mmmmmmmmmmm
mmm
mmmmmmmmmmm
mmmmmm
mmmmm
Eli aika tuskallinen lukea. Mjahas, ja noiden lyhyiden mmm:ien pitäs olla siis tossa tekstissa keskitettynä, mutta eipäs ookkaa. Mut sait varmaan idean?
mayah, 9.2.2007 09:03:
mut pointti lienee se, että ei olis keskitettynä lainkaan. Oli aika epämukavaa lukea. Eikä pelkästään etusivulla vaan joka sivulla.
pirpeli, 9.2.2007 08:54:
Mä muuttaisin äkkiä etusivun tekstin asettelua. Kappalejakoa kehiin tms. Tuossa taitaa olla nyt joku keskityshomma päällä, eikä toimi ollenkaan..Aika kamalaa sillisalaattia, kun levinnyt pitkin sivua. Muutoin ihan perusjees.
Dementation, 9.2.2007 09:14:
Tolta sen pitäisi näyttää ja tossa on mun mielestä ainakin kappaleenjaot etc kunnossa...
Näkyykö se sulla noin ja jos niin selitätkö uudestaan, miten sen pitäisi olla?
Jos taas ei, niin sitten kiinnostaa että mikä weppiselain/käyttöjärjestelmä?
pirpeli, 9.2.2007 09:18:
Tuolta sen minunki mielestä pitäs näyttää, paitsi että palstotus ois kanssa aika jees. Koko sivun levynen teksti on vähä töks. :) Mulla on uusin Firefox Mozilla. Eli sillä näkyy sitte sillisalaattina. No, toisaalta, ei mulla oo tarvetta tuolla saitilla vierailla, mutta hyvä jos on kunnossa.
Dementation, 9.2.2007 09:41:
Joo itsellä näkyy firefoxilla oikein, mutta ilmeisesti mac versiossa toi vika...
Nyt ymmärrän "valituksesi"
mayah, 9.2.2007 09:54:
Ja tosiaan, firefoxilla näyttää tältä: