Parhaat ei konemusiikkibiiseistä tehdyt konemusiikkibiisiremixit..?

114 posts, 6 pages, 33,798 views

ee102

Posts: 775

#81 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Parhelion, 5.2.2007 22:51:
Soul Captain Band - Tota juttuu (LBJ remix)
Soul Captain Band - Mitä suurempi puu (KOE remix) *sydän*
*vink*



Pitäispä päästä kuulemaan, Jukka kun on mun serkkupoika. *hihu* Siis joka on sanoittanut lauluja kokoonpanoille: Soul Captain Band, Kapteeni Ä-ni, Kompostikopla, Jenkkarekka ja uusin on Jukka Poika ja Tiskipekka
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#82 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
digitalism vs. the cure - digitalism in cairo
nuria - seconds (kutikula remix)
valvomo - ovi ois (kutikula remix)
michael jackson - billie jean (minilogue remix)
etc.

--
dasinoaisnvs

Avatar
#83 • • Fuzzy Guest
Metallica - Nothing else matters
zany and dv8 - nothing else matters-original mix (ihan loistava, onkohan hardstylee, en oo varma)

Sade - No ordinary love
No Ordinary Love - (Kyau Vs. Albert Remix)

ainakin noista oon tykänny*pihkassa*
krispis

Posts: 1,020

#84 • • krispis Huhuu
en tiedä miten tai kuka tehny mutta placebon - every you every me biisistä tehty menevämpi versio on kolahtanu niiin kovaa jo vuosia *sydän* aina ihan kananlihalla *ankka* kotkot
steeze

Posts: 21

#85 • • steeze hörökorva
Pitää hehkuttaa vaikkei tietääkseni ole vielä julkaistu.

HOFFBOY - SWEET DREAMZ

potkii niin pirusti *jiihaa*
Daniel Braun

Posts: 1,626

#86 • • Edited Daniel Braun wednesday?

krispis, 20.7.2007 15:12:
en tiedä miten tai kuka tehny mutta placebon - every you every me biisistä tehty menevämpi versio on kolahtanu niiin kovaa jo vuosia *sydän* aina ihan kananlihalla *ankka* kotkot


Mulla löytyy tosta kipaleesta hyllystä sellainen kermanvalkoinen julkaisu, ei o vissiin mitään ihan hirveitä määriä painettu.
Broidi sai metsästettyä ihan normpiprässin...

edit: niin, piti vaan sanoa että jos molemmat puhutaan samasta miksauksesta ni ihan perkeleen hyvä kyl...
m1kk3

Posts: 5,560

#87 • • m1kk3 no-life
Ja tännehän kuuluu ehdottomasti Rogue Waves - Eyes (Allende intro mix) ( http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=56929 )

Mies kyllä taitaa nää rock-/pop-remiksaukset. Loistavaa jatkoa Snow Patrolin Open Your Eyes-remiksille ^^

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

krispis

Posts: 1,020

#88 • • krispis Huhuu

Daniel Braun, 20.7.2007 20:00:
---
krispis, 20.7.2007 15:12:
en tiedä miten tai kuka tehny mutta placebon - every you every me biisistä tehty menevämpi versio on kolahtanu niiin kovaa jo vuosia *sydän* aina ihan kananlihalla *ankka* kotkot

---

Mulla löytyy tosta kipaleesta hyllystä sellainen kermanvalkoinen julkaisu, ei o vissiin mitään ihan hirveitä määriä painettu.
Broidi sai metsästettyä ihan normpiprässin...

edit: niin, piti vaan sanoa että jos molemmat puhutaan samasta miksauksesta ni ihan perkeleen hyvä kyl...



jess! mä arvasin että joku tarttuu tähän *vink* mitäköhän siinä lätyssä mahtaa lukea*ding* voihan se olla että niitä miksauksia on enemmänkin..
Avatar
#89 • • Fuzzy Guest

steeze, 20.7.2007 19:58:
Pitää hehkuttaa vaikkei tietääkseni ole vielä julkaistu.

HOFFBOY - SWEET DREAMZ

potkii niin pirusti *jiihaa*


eikä tod näk edes julkasta... näin on mulle sanottu=( On iha loistava biisi*pihkassa*
asdf

Posts: 3,155

#91 • • asdf
Keane - This is the last time (Martin Roth's hands on Keane mix) <3
Gnizhak

Posts: 701

#92 • • Gnizhak iku
Hard Fi - Hard to Beat (London Elektricity remix)
Kylie Minogue - Slow (Takomo bootleg)
Mary J. Blige - What About Love? (Falcon & Dreazz Remix)

Noi nyt ensialkuun.

--
Don&#039;t Just Stand There

Avatar
#94 • • Edited 3:15 Guest
KANE - Rain Down On Me (Dj Tiësto Remix)
KYLIE MINOGUE - Breathe (Nalin & Kane Remix)
RINNERADIO - Kuvala (JS16 Remix)
THE GARDIGANS - My Favourite Game (Rollo's Mix)
FRANKIE GOES TO HOLLYWOOD - Wellcome To The Pleasuredome (Andry Nalin Remix)
WILLIAM ORBIT - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
DAVE GAHAN - Dirty Sticky Floors (Junkie Xl Vocal Remix)
MADONNA - What It Feels For A Girl (Above & Beyond 12" Club Mix)

*tanssittel*

...Hmmm*hmph*olishan noita.*piis**enkeli*
Avatar
#96 • • Kauno Saario Guest
Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad (The Blush Gone Bad Remix)
Silloin kun remix voittaa alkuperäisen 100-0
kap-pu

Posts: 1,167

#97 • • kap-pu the amazing suction cup boy

krispis, 21.7.2007 12:53:
jess! mä arvasin että joku tarttuu tähän *vink* mitäköhän siinä lätyssä mahtaa lukea*ding* voihan se olla että niitä miksauksia on enemmänkin..



no oiskos nää niitä Brothers in Rhythm -miksauksia, jonkalainen oli myös Without You I'm Nothingista. Unity 9 -miksauksella tais olla molemmat ja samoin joku miksaus joka teki myös Alanis Morrissettesta hyvinkin siedettävää. :D harmi kun oon kadottanut kiekon. mut joo noi biisit iski sillon joskus aiiika hyvin kyl. kutsuttakoon niitä vaik ilkeeks progeks! :D

Filterin Take a Picturesta on kans pykätty joku ainakin kertsiä käyttävä aika hauska humppa.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

bansq

Posts: 931

#98 • • bansq leftfield winger.
björk - cover me (dillinja remix)

--
plip goes on.

Saarre

Posts: 1,151

#99 • • Saarre
Coldplay Vs. Grigory & Anthony - Square One

Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Umbrella (rihanna - jne)

Freeform Five - No more conversations (Mason remix)

..noin ainakii aluks.

--
*tähti* Full hearts cant lose

krispis

Posts: 1,020

#100 • • krispis Huhuu

kap-pu, 2.8.2007 23:37:
---
krispis, 21.7.2007 12:53:
jess! mä arvasin että joku tarttuu tähän *vink* mitäköhän siinä lätyssä mahtaa lukea*ding* voihan se olla että niitä miksauksia on enemmänkin..

---


no oiskos nää niitä Brothers in Rhythm -miksauksia, jonkalainen oli myös Without You I'm Nothingista. Unity 9 -miksauksella tais olla molemmat ja samoin joku miksaus joka teki myös Alanis Morrissettesta hyvinkin siedettävää. :D harmi kun oon kadottanut kiekon. mut joo noi biisit iski sillon joskus aiiika hyvin kyl. kutsuttakoon niitä vaik ilkeeks progeks! :D

Filterin Take a Picturesta on kans pykätty joku ainakin kertsiä käyttävä aika hauska humppa.


totta muuten joo *joo* kiitos vaan. mulla on noita unity levyjä aikoinaan ollutkin vaika kuinka monta mutta valitettavasti ne on aikoja sitten jatkoilla joutuneet "parempiin käsiin"*hmph**grr*