Why I got lost in the jungle? 'Cause JUNGLE WAS FUCKIN' MASSIVE!!! Voi kristus sentään!
:D Nessille propsit näiden järkkäämisestä, lisää [reiv:]-junkkailtoja!
Propsit kanssa kaikille vahanpyörittäjille: Muffla (ihan törkeän hävytön setti!!! melkeen kävi Dieta sääliksi, kun soitti ton liekityssetin jälkeen. Yks, ellei kovin setti, jonka oon äijältä kuullut. Niin muuten:
MIKÄ SE MUFFLAN VIIMEINEN BIISI OLI?!?! M A S S I V E ! ! ! Iho oli ihan kananlihalla, hymy korvissa ja hyvä ettei itku tullut siitä biisistä!
), Die (tiukka setti, joskin pakko myöntää, että ei ihan niin lujaa kolahtanut enää ton Mufflan liekittelyn jälkeen. Mutta ei missään nimessä paska setti, ehkä vaan välillä vähän tasapaksua mun makuun) ja Infekto (aina yhtä loistava! Harmi, että alkoi tossa vaiheessa olemaan ihan törkeä nälkä ja jaloista mehut poissa, eli jäi varmaan viimeiset 20min näkemättä, mutta hiton hienoa, että joku soittaa noita vanhoja ysärin alun raitoja! Tuli monta biisiä, joita oon kuulluut vanhoilta Grooveriderin mixeistä ja kelannut, että "Näitä ei varmaan ikinä tuu kuulee bileissä". Eipä! Suomen tiukin DJ teki taas kulttuuriteon
) ja muut sit missasin, mutta varmasti nekin rokkas taloa paskaksi.
Ainoat snadit narinat, jotka ei edes liity bilejärjestäjiin tai soittajiin, ovat muutamat urpot (esim. se alkuillan bodarijäbä, joka vaan töni jengiä surffatessaan edestakas tytsynsä kanssa sen korokkeen ja varmaan vessan väliä), jotka olivat eksyneet mestoille ja Hesarin törkeet hinnat (5e bisse! Onneksi en ollut dokailulinjalla). Onneksi Hesarin vessan hanoista tulee oikeasti kylmää vettä.
Summa summarum: tosi hyvät bileet, [reiv:] ei petä edes junkan saralla :)