El Balearium promo mix by OlliS

21 posts, 2 pages, 7,212 views

OlliS

Posts: 3,999

#3 • • Edited OlliS Further
TRACKLIST

00 D2 : Therapy feat. Dan Diamond (accapella) [peepshow]
01 Minilogue : Seconds (Gabriel Ananda remix) [traum]
02 Groovemates : Oosh (original mix) [sentient]
03 D2 : Bad Habbits feat. Dan Diamond (Speedy´s skeletons mix) [o recordings]
04 Bush II Bush : New Nation (vocal mix) [whoop!]
05 Groovemates : Natural Sound [plastica]
06 Holmes Ives : 8 Letters (Tommyboy remix) [shinichi]
07 Mert Yucel feat. Derek Conyer : Just Your Touch (Carlos Fauvrelle love mix) [subversive]
08 Andreas S & Armando V : Dark Jungle (original mix) [south American sounds]
09 KPAXX & Jacek Zamojski : Hypnotone [adjust]
10 Kobbe & Austin Leeds : Headbound Champion Sound feat. MC Poppa Grasie (Mario Ochoa remix) [tumbata]
11 Thomas Penton & Hernan Serrao : Jack´s Funk (original mix) [electric candy]
12 Mothers Pride : Floribunda (Hoxton Whores electro fever remix) [heat]
13 Quivver & Audio Magnetics : Digital Music (Seth Vogt remix) [bozboz]
Avatar
#5 • • SickPartyBoy Guest
is very good!! i like very much this kind of chilled not stirred music. i will be there
okiru

Posts: 709

#6 • • okiru Outo Hervantalainen
*fanittel* *ollin nymerö yx-fani* *shameless bow-wowin* ;D

Tokavikabiisi meni oitis hankintaan ja jälleen avullasi tuli bongattua täydellinen biisi. Tullu tuo bileissä kuultua monta kertaa, mutta ikinä ollut sit jaksanu selvittää mikä se on. :]
Setti oli tekniikaltaan hyvä, osa biiseistä ei oikein maistunut. Jatka samaan malliin.
pirpeli

Posts: 5,533

#8 • • pirpeli
NAM!
Toemii.
*super*isti!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

thomas

Posts: 5,618

#9 • • thomas
alku on aika wtf-saundia omaan korvaan mutta lopussa löytyy jo hyviäkin ralleja. pakko napista mut 320kbps cbr 179mb jostain 78min miksauksesta.. ei helvetti mihin tää maailma on menossa.
OlliS

Posts: 3,999

#10 • • OlliS Further

thomas, 5.2.2007 10:40:
pakko napista mut 320kbps cbr 179mb jostain 78min miksauksesta.. ei helvetti mihin tää maailma on menossa.


Laskinkin jo tässä tunteja ja minuutteja kauan menee, että tulee kommenttia ton suhteen ;)

Tää tuli alunperin Anime:lle vaan kuunteluun ja mahd. levitykseen pyynnöstä, mutta hän päätti sitten laittaa jakoon. Bitrate jäi sitten tohon 320:een, mut voin sulle tehdä sen 64kbps monon jos haluut ;)
Tapi

Posts: 1,437

#11 • • Tapi Dreamstate
D2:n accapella on ehkä hulluin ja olin unohtanu kuinka hienot voxut tos 8 letterssissä on.

Muutenki setti on kyl rasiaa.
noena

Posts: 3,138

#13 • • noena first breath after coma
yeah *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jinx

Posts: 2,615

#14 • • Jinx Superfeminine
Nam! Näin hyvän setin kuuntelu lämmittä näin hyisenä talvipäivänä *iloinen*

--
Pyllykkä

Jammailija

Posts: 3,224

#15 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mun täytyy sanoa, että tällä kertaa ei kolahtanut. Ei kolahtanut alkuillasta hippailtaan valmistautuessa eikä oikeastaan radan kuumimmilla hetkilläkään. Hienosti ja laadukkaasti olet jälleen rakentanut, mut itse materiaali ei sytyttäny mun mieltä eikä tanssivarvasta. Seuraavaa settiä odotellessa*hih*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

T-Justice

Posts: 892

#16 • • T-Justice

Jammailija, 13.2.2007 18:35:
Mun täytyy sanoa, että tällä kertaa ei kolahtanut. Ei kolahtanut alkuillasta hippailtaan valmistautuessa eikä oikeastaan radan kuumimmilla hetkilläkään. Hienosti ja laadukkaasti olet jälleen rakentanut, mut itse materiaali ei sytyttäny mun mieltä eikä tanssivarvasta. Seuraavaa settiä odotellessa*hih*!



samoilla linjoilla *hymy*
krispis

Posts: 1,020

#17 • • krispis Huhuu
Lataukseen *joo*
kolina

Posts: 315

#18 • • kolina
Mun taas täytyy sanoa, että tällä kertaa kolahti! Välillä oot sortunu aika pliisuun soundiin miksauksissas, mutta nyt ei ollut semmosta. Eniten tykkäsin alkupuoliskosta, mutta kyllä toi loppukin ihan toimi. Ja varmaan toimii paremmin bileissä kun näin kotona kuunnellessa. Hyvä että oot ottanu muutamia "kypsempiäkin" raitoja mukaan. Toi 8 Letters kyllä nappaa otteen meikän sydämestä kerta toisensa jälkeen. *sydän*

Huomenna sitte bileissä sama meno. Eix vaa?*tanssittel*
rymd

Posts: 97

#19 • • rymd Comme des Garçons
Tykkää, kiitos *hih*