[reiv:] Kolmevuotisjuhlat: DANIELE DAVOLI aka BLACK BOX (Italy) 29.6.2007 @ Studio 51

69 posts, 4 pages, 9,742 views

Hyzenthlay

#41 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

samlainio, 30.6.2007 15:07:
---
vuokko, 30.6.2007 14:10:
multa jäi kyllä illan päästara vähän niukalle huomiolle sillä sen veivät herrat kemppi ja mekaanikko
iso kiitos!*aplodit*
---

Jees, ehdottomasti illan parasta antia!!

Samaa mieltä, parasta koko illassa *aplodit*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Miazu

#42 • • Miazu Päivänsäde
Joo hurjasti kiitos oli kiva fiilistellä sitä mitä joskus diskossa on ollut kova juttu :D mut joo näitä perus studio ykkösen ihmisiä riitti vaikka ei siin mitää pahaa ainoo et ois kiva jos haluu tanssia ni sais tanssia eikä tarttis koko ajan hätistellä pois siitä eestä ja paras oli yks tarjos kaksataa egee numerosta voi auts ois ollut helppoa rahaa mut taisin kait jättää väliii :D:D:D:D

JA ETSINTÄKUULUTUS;;;;;; Jos joku löysi sellaisen vaaleanpuna ruskean uv fluoro hupparin niin saisi siitä kyllä kivan korvauksen jos palautuisi meinaa sillä o oikeesti tunnearvoa :((((((

ja hyvää synttäriä viel :)
thomas

#43 • • thomas

Kultakisu, 30.6.2007 15:35:
Kiitos oli bileet *aplodit* Davoli oli vielä parempi kun osasin odottaa..!
Vesi 4 *hmph* oisin voinu maksaa vedestä, mut en todellakaan noin paljoo.. jäipä juomat ostamatta.

kohta tulee halvemmaks ostaa kaljaa / limsaa kuin vettä :P
Amnesia

#44 • • Amnesia

thomas

kohta tulee halvemmaks ostaa kaljaa / limsaa kuin vettä :P

Jep, itsekin tilasin jäävettä kun ajattelin että se maksaisi jotain järkevää tyyliin 1 euro (kuten Pussyn synttäreillä). Kun sitten baarimikko sanoi että "4 euroa" niin en sitten enää viitsinyt ruveta huutelemaan perään että "pistä ny sitten vittu vaikka bisseä" *ding* No joo, olipahan edes hyvää Eviania...

Bileet oli hyvät, screenit oli poikkeuksellisen komeita, äänentoisto miellytti, ja ainakin Ness ja Davoli soitti kovaa kamaa. Harmi vaan, että kusipääkiintiö tuntui olevan poikkeuksellisen suuri, mutta sellaista kai sitten pitää osata odottaa kun bileet on Studiolla ja liput ovelta on liian halvat.
skipper

#45 • • skipper
haha tost vedest viel, frendi duunis nii sano et kaikki hanat pistettii illaks lämpimälle, ettei jengi voi vessois juoda ja sit veden hinta nostettiii neljään euroo :D....
toma

#46 • • toma Tototoototo

SinjoritaMargarita, 1.7.2007 13:49:
Musta nää vaan oli niin syvältä nää bileet ja jengi käyttäytyi ikävästi. Meni fiilikset ihan kokonaan kun kokoajan oli jotain tappeluita ja verisiä naamoja käveli vastaan ja jengiä kannettii ulos kun oli niin sekaisin...

Puhutaankohan me nyt samoista bileistä? Minun korviini ei kantautunut oikeastaan yhtään vakavaa järjestyshäiriötä koko illan aikana, ja olin kyllä melkoisen kuulolla.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

skipper

#47 • • skipper
Mis kohti hengasit siel? en ainakaa ite huomannu mitää tollast :P
Amnesia

#48 • • Amnesia

SKIPPER, 1.7.2007 18:58:

No eihän sitä yksittäinen ihminen mitenkään huomaa murto-osaakaan "tapahtumista" kun on noin paljon porukkaa. En ihmettele yhtään jos sellaista oli, itse olin vieressä kun joku älyn kalifi tuijotti ensin yhtä tyttöä ja alkoi sitten kaatamaan juomaansa tahallaan tytön päälle, siis mitä helvettiä *ding*
t. nimim. "Lipunhinnat Studion ovelta 30 euroon klo 23 jälkeen, kitoos"
AdonisHercules

#50 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Oli kyllä kaikinpuolin hyvät bileet *aplodit*
Nyt pitää vähän hehkuttaa: casper dj rupeaa pikkuhiljaa pääsemään samaan sakkiin mun mielestä kuin tab, milla lehto, orkidea, juju ja mr.a. Aina kun olen herraa bileissä kuullut, niin on tullut niin rokkaavaa settiä ettei oikeen tiedä miten päin tanssilattialla pitäisi olla *nauru*
Lisää tätä kiitos *sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

#51 • • SenjoritaBarcelona Guest

Amnesia, 1.7.2007 19:20:
---

---

No eihän sitä yksittäinen ihminen mitenkään huomaa murto-osaakaan "tapahtumista" kun on noin paljon porukkaa. En ihmettele yhtään jos sellaista oli, itse olin vieressä kun joku älyn kalifi tuijotti ensin yhtä tyttöä ja alkoi sitten kaatamaan juomaansa tahallaan tytön päälle, siis mitä helvettiä *ding*

Olen samaa mieltä. En ollut tanssimassa vaan baarissa ja röökillä- eka ja vika kerta kun tulen näihin teinibileisiin..
dj upi

#52 • • dj upi

SinjoritaMargarita, 2.7.2007 17:09:
---
---

---

---

Olen samaa mieltä. En ollut tanssimassa vaan baarissa ja röökillä- eka ja vika kerta kun tulen näihin teinibileisiin..

Ei ne teinit vaan ne idiootit. Studio on studio, toivottavasti se 30 ekee Shponglesta auttaa ees jengin valikoitumisessa. Esim. Stockholmin kinkereissähän perinteisesti lipun hinnoilla ei ole väliä kun ne samat prkleen %&/( on siellä kuiteki.
Vteich

#53 • • Vteich

---

Joo, erikoista ja erikoisen aggressiivista känniääliöporukkaa tuli itsekin nähtyä useaan kertaan. Esim. yksi kusipää kävi aina vähän väliä riehumassa siinä tanssilattian portaiden tuntumassa ja uhittelemassa tanssiville naisille (miksi helvetissä?) ja jossain vaiheessa ihan omaksi ilokseen vetäisi n. 10 lasituoppia siitä reunukselta lattialle ennen kuin siirtyi muualle riehumaan. Muutenkin rikkoutuneen lasin ja kaiken muun levinneen lian ja roskan määrä oli ihan tajuton. Kyllä ainakin mun fiilistä latistaa, kun vaan pienikin (mutta näkyvä) osa jengiä on niin oksettavaa roskasakkia.

Mutta ne isolla porukalla tanssineet aasialaiset pikkuihmiset oli söpöjä ja hyvinkäyttäytyviä kaikki, tuli hyvälle mielelle niiden iloa katsellessa.

Muuten ihan hyvät bileet, ei siinä mitään. Orkidean setistä pidin kovasti, Ness ja Davoli myös ihan ok. Pikkupuolella taas asiallisen kuuloista settiä, mutta vähän ahdas fiilis, niin ei sinne hirveästi viitsinyt taaskaan jäädä kuuntelemaan.
Kultakisu

#54 • • Kultakisu una sambista

SKIPPER, 1.7.2007 16:02:
haha tost vedest viel, frendi duunis nii sano et kaikki hanat pistettii illaks lämpimälle, ettei jengi voi vessois juoda ja sit veden hinta nostettiii neljään euroo :D....

reiluu!! kun vähän ihmettelin neiti baarimikolle sitä neljän egen hintaa, sano olevansa henk.koht. ihan yhtä v..tuuntunu. Kehotti ystävällisesti hakemaan vessasta ilmaista vettä.

Et kiitos sit tästä *grr*

ps. oli lämmintä vettä *grr**grr*
aada

#55 • • aada
No just. Mä kävin hakemassa kolme kertaa vettä tiskiltä. Kaksi kertaa baarimikko antoi suoraan veden tuoppiin ilmaiseksi ja kerran tarjosin pulloa neljällä eurolla. Kysyin sitten etteivätkö voi antaa tuopissa (en todellakaan olisi maksanut 4 e vedestä), niin baarimikko sanoi sitten, että yleensä käytäntönä on ollut antaa pullovettä, mutta antoi sitten kuitenkin tuopissa ilmaiseksi.

Ihmettelenpä vaan, mistä näin vaihteleva käytäntö veden jakelun suhteen johtuu. Kun ei se neljä euroakaan mikään pikku summa ole. *justjoo*
Kon-tiki

#56 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable

Kultakisu, 2.7.2007 21:35:
---
SKIPPER, 1.7.2007 16:02:

---

ps. oli lämmintä vettä *grr**grr*

(sivuhuomautus) 51:n vessoissa on samanlaiset hanat kuin Hesarilla, eli hanan oikeassa alareunassa on pikku vipu, jota itseen päin kääntämällä vesi muuttuu kylmäksi. Ja vielä ihan ilmaiseksi.

Davolin setti muistutti mun mielestä viime aikoina kuulemistani eniten Guettaa helmikuussa Stokiksessa, paitsi että Davolin setti ei ollut yhtä hittinostatuspitoinen (mutta kenenpä setti sitä olisi). Tykkäsin, kuten Orkideankin setistä, ja Mekaanikko-Kempin ja Millan (vaikka lopussa pikkupuolen lattia oli niin täynnä siruja, ettei sinne enää uskaltanut mennä naisten normiavokkailla). Kaikkiaan kivoin ilta moneen kuukauteen

... josta kiitos kuuluu varmasti osaksi vastapäiselle Highlightille, joka kai veti puoleensa sen humalahakuisimman teinix-osaston aika tarkkaan, mitä ko. mestan jonoista pystyi tupakkakarsinast katsomalla päättelee.
Umbala

#57 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Kon-tiki, 4.7.2007 09:03:

(sivuhuomautus) 51:n vessoissa on samanlaiset hanat kuin Hesarilla, eli hanan oikeassa alareunassa on pikku vipu, jota itseen päin kääntämällä vesi muuttuu kylmäksi. Ja vielä ihan ilmaiseksi.

Päivän kultuuriteko, nyt tiedän *aplodit*

Bileet näytti tosi hyvältä ja järjestelyt tuntu toimivan aika hyvin. Harmittaa vaan kun illan huippunimet casper ja mr. a oli laitettu soittaa ekaks. *hmph* Toivottavasti studiolla pidetään vielä jatkossakin bileitä, paikka kun nyt vaan toimii.
Suuret kiitokset, ja onnittulet vielä koko Reiv:in väelle. Tätä lisää.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Kon-tiki

#58 • • Kon-tiki The Unsinkable

Umbala, 4.7.2007 09:20:
---
Kon-tiki, 4.7.2007 09:03:

---

Päivän kultuuriteko, nyt tiedän *aplodit*

Kiitoksia, tieto tosin perustuu vain tyttöjen vessojen tilanteeseen *hymy*
[reiv:]

#59 • • Edited [reiv:]
Tervehdys!

Me emme välttämättä olisi jaksaneet edes vaivautua vastaamaan kaikkiin väitteisiin (jotka vielä ovat suureksi osaksi vähintäänkin kyseenalaisen uskottavuuden omaavien muutaman postauksen tunnusten esittämiä), mutta Studiolta erikseen pyysivät puuttumaan tähän huhumyllyyn.

-[reiv:]it ovat aina sujuneet keskimääräistä rauhallisemmin, eikä tämä ilta ollut poikkeus. Paikalla oli lähes yksinomaan laatuporukkaa, joka kyllä tiesi mihin oli tullut ja minkä takia. Kiitos siitä!

-Riehujia ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä mahtuu minkä tahansa 1500 ihmisen joukkoon, mutta heidän osuutensa oli hyvin pieni. Jokainen voi osaltaan edesauttaa asiaa entisestään käymällä ilmoittamassa huonosti käyttäytyvistä ihmisistä järjestyksenvalvojille - he eivät voi nähdä kaikkea itse.

-Väitteet useista tappeluista ja turpaanvedoista EIVÄT yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Studion väki pyysi korjaamaan tämän täysin väärän tiedon. Ravintolan johto tai järjestyksenvalvonta, saatika meidän väkemme, ei ole nähnyt tai kuullut mitään pahoinpitelyitä. Jos jollakulla on väitteitä asiaa koskien, pyydämme häntä ilmoittamaan yksityiskohtaisen tapahtumakuvauksen osoitteeseen [email protected] niin tutkimme asian Studion henkilökunnan kanssa. Muutoin pyydämme lopettamaan valheellisten huhujen levittämisen, joka näyttäisi olevan ainoa joka moista väittää 10 postauksen uskottavuudellaan. Ei millään pahalla.)

-Mitä tähän vesiasiaan tulee, Studion vessoissa EI ollut talon puolesta käännetty mitään vesihanoja kuumalle, eikä sellainen edes onnistu. Hanojen kyljissä on vivut, joista asiakkaat voivat itse säätää veden lämpötilaa. Useimmat haluavat pestä kätensä lämpimällä vedellä, ja sen takia hanat yleensä ovat siinä asennossa.

-Hanavesi maksaa Studiossa AINA 1,20, illasta riippumatta. Tämän lisäksi on mahdollista ostaa Evian-pulloja hintaan 4. Ilmeisesti nämä muutamat väärinkäsitykset ovat johtuneet siitä, että baarihenkilö on olettanut vettä tilaavan haluavan Eviania. Tilaamalla selkeästi "hanavettä" pitäisi saada haluamansa tuote. Studio lupasi virkistää työntekijöidensä muistia vielä asian tiimoilta.

Toivottavasti tämä vähän selvensi näitä asioita. On ikävää, että tälläiseen vastineeseen täytyy edes ryhtyä, mutta kuten eräs toinen järjestäjä on viisaasti sanonut: jos tälläiset pääsevät leviämään, niille jotka eivät edes paikalla olleet tulee täysin valheellinen kuva tapahtumasta. Ja sitä emme missään nimessä halua.

Kiitos vielä kaikille juhlijoille, synttäribileet olivat erittäin lämmintunnelmaiset ja onnistuneet. Ehkäpä ensi vuonna uudestaan, mutta sitä ennenkin on toki luvassa vaikka mitä kivaa. :)

Hyvää kesän jatkoa toivottaen,
[reiv:]-tiimi

Edit: nimimerkki poistettu pyynnosta.
#60 • • Edited SenjoritaBarcelona Guest

[reiv:], 5.7.2007 17:33:
Tervehdys!

Me emme välttämättä olisi jaksaneet edes vaivautua vastaamaan kaikkiin väitteisiin (jotka vielä ovat suureksi osaksi vähintäänkin kyseenalaisen uskottavuuden omaavien muutaman postauksen tunnusten esittämiä), mutta Studiolta erikseen pyysivät puuttumaan tähän huhumyllyyn.

-[reiv:]it ovat aina sujuneet keskimääräistä rauhallisemmin, eikä tämä ilta ollut poikkeus. Paikalla oli lähes yksinomaan laatuporukkaa, joka kyllä tiesi mihin oli tullut ja minkä takia. Kiitos siitä!

-Riehujia ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä mahtuu minkä tahansa 1500 ihmisen joukkoon, mutta heidän osuutensa oli hyvin pieni. Jokainen voi osaltaan edesauttaa asiaa entisestään käymällä ilmoittamassa huonosti käyttäytyvistä ihmisistä järjestyksenvalvojille - he eivät voi nähdä kaikkea itse.

-Väitteet useista tappeluista ja turpaanvedoista EIVÄT yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Studion väki pyysi korjaamaan tämän täysin väärän tiedon. Ravintolan johto tai järjestyksenvalvonta, saatika meidän väkemme, ei ole nähnyt tai kuullut mitään pahoinpitelyitä. Jos jollakulla on väitteitä asiaa koskien, pyydämme häntä ilmoittamaan yksityiskohtaisen tapahtumakuvauksen osoitteeseen [email protected] niin tutkimme asian Studion henkilökunnan kanssa. Muutoin pyydämme lopettamaan valheellisten huhujen levittämisen (varsinkin nimimerkki SinjoritaMargarita, joka näyttäisi olevan ainoa joka moista väittää 10 postauksen uskottavuudellaan. Ei millään pahalla.)

-Mitä tähän vesiasiaan tulee, Studion vessoissa EI ollut talon puolesta käännetty mitään vesihanoja kuumalle, eikä sellainen edes onnistu. Hanojen kyljissä on vivut, joista asiakkaat voivat itse säätää veden lämpötilaa. Useimmat haluavat pestä kätensä lämpimällä vedellä, ja sen takia hanat yleensä ovat siinä asennossa.

-Hanavesi maksaa Studiossa AINA 1,20, illasta riippumatta. Tämän lisäksi on mahdollista ostaa Evian-pulloja hintaan 4. Ilmeisesti nämä muutamat väärinkäsitykset ovat johtuneet siitä, että baarihenkilö on olettanut vettä tilaavan haluavan Eviania. Tilaamalla selkeästi "hanavettä" pitäisi saada haluamansa tuote. Studio lupasi virkistää työntekijöidensä muistia vielä asian tiimoilta.

Toivottavasti tämä vähän selvensi näitä asioita. On ikävää, että tälläiseen vastineeseen täytyy edes ryhtyä, mutta kuten eräs toinen järjestäjä on viisaasti sanonut: jos tälläiset pääsevät leviämään, niille jotka eivät edes paikalla olleet tulee täysin valheellinen kuva tapahtumasta. Ja sitä emme missään nimessä halua.

Kiitos vielä kaikille juhlijoille, synttäribileet olivat erittäin lämmintunnelmaiset ja onnistuneet. Ehkäpä ensi vuonna uudestaan, mutta sitä ennenkin on toki luvassa vaikka mitä kivaa. :)

Hyvää kesän jatkoa toivottaen,
[reiv:]-tiimi

Hei Reivin porukka,

Minulla ei ole teille mitään raportoitavaa mihinkään.
Musiikki oli jees, suurin osa ihmisistä nautti kemuista ja Studio on hieno paikka jossa käyn itsekin paljon juhlimassa. Siitä huolimatta minulla ja minun ystäväseurueellani ei yksinkertaisesti ollut tunnelma katossaan! Minusta sen kyllä voi ottaa ihan maksavan asiakkaan rakentavana palautteena mikä fiilis jäi ja kertoa miksi, mutta nyt minulla ei ole teille asiasta mitään kommentoitavaa.
Pyytäsin teidän henkilökohtaista yhteydenottoanne koskien teidän palautteestanne nimenomaan juuri minua kohtaan, jätin puhelinumeroni teidän profiiliin.

Hyvää kesää kaikille! *tanssittel*